Piti taas Googletella, ei tuo nimi sanonut mitään. :confused:
Printable View
Piti taas Googletella, ei tuo nimi sanonut mitään. :confused:
Tääkin vissiin joku "kuuluisuus"?? Sons of Anarchy -näyttelijä Alan O’Neill, 47, kuoli yllättäen - kärsi pitkään sydänvaivoista...
Koppa kaljaa, mattamustaa maalia ja nyt on pärrä tämän näköinen... http://i67.tinypic.com/1razvl.jpg
Olisin tykännyt, mut sekään ei toimi :( Yläpeukku kuitenkin :)
Mulla toimii tapalla ok [emoji41]
Ei näköjään toimi noi hymiötkään..no kai sitä pärjää ilmankin.
Päivitykset vissiin menossa...
Mä yritän katsoa telkkua ja toi yks vaan kyylää[emoji23]
Onhan se, mutta läheisriippuvainen[emoji848]
.
Ai, mulla on kans kissa joka ei todellakaan ole lähesriippuvainen, otin kissan vuosia sitten mun pojalta ku hän muutti asuntoon jossa ei eläimiä sallittu. Ei muten ole koskaan sekunttiakaan sylissä, kyllä jaloissa pyörii aina ku on nälkä mut ei todellakaan lähesriippuvainen olis kiva jos jokus olis mut toi ei todella ole.
Meidän kissa on juuri sellainen et perkeleen palvelusväki sitä ruokaa lisää tai mä kusen joka nurkkaan. Aina ennen kesää kuseskentelee nurkkiin jos et vaihda hiekkoja viikon välien ja meillä siis käytössä nämä kiteet jotka pitäis kestää kuukauden.
Mulla on kaksi kisseä, tässä ne odottaa sapuskaa..isomman kanssa tehdään ruokaa yhdessä, suihkussa yhdessä, pyykätään yhdessä ja muun ajan se kyylää ja hakee huomiota..ei koko ajan mut usein.Se on mun muru[emoji7]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c3f3dcee19.jpg
Huh, onhan forkka vielä pystyssä. Kävin aiemmin ja mikään ei toiminut millään selaimella. Juuri kun olisi ollut jotain loistokasta asiaa, jota en enää muista.
.
Heh, kuinka eläimet voi olla erinlaisia. Toi katti ei todellakaan hae seuraa muuten ku sillon ku haluaa ruokaa. Koira taas joka myös löytyy kävelee mun perässä koko päivän, ihan sama mihin meen niin ukko kävelee perässä myös suihkuun, tosin tietää millon puhun hänen pesemisestä eikä todellakaan sillojn tule lähellekkään weskiä. Jännä juttu ei tartte sanoa ku ulkoilessa et tänään Macho pestään niin ei totisesti tule mun kans wessaan vaikka muuten seuraa perässä koko ajan.
Mulla oli joskus sellanen kissa, et jos koitit vähän silitellä, eikä sille sopinut, niin se kävi kiinni. Joskus se sit tuli ite rapsuteltavaksi ja jos koitit lopettaa, niin se kävi kiinni. Aikamoinen peto :)
Juu ragdollit on tunnettuja sosiaalisuudestaan ja niitä suositellaan ottamaan kaksi, koska saattavat masentua , yksin ollessaan päivät.Nää on todella seurallisia ja kovia juttelemaan[emoji846]
Meidän kissa on melko predator. Ensin hävitti hiiret sisältä, sitten siirtyi ulkoruokintaan ja siellä on pysyny tähän asti. Jos jotain -30c pakkasta niin silloin raapii illalla ovea että josko sitä yhen yön sillointällöin nukkuis vaikka lämpimässä. Ja aamulla odottaa oven vieressä että päästähän ulos!
Ja ei oo tosiaan jyrsijät rapissu talon rakenteissa kertaakaan sen jälkeen ku Selma teki tehtävänsä :smoke:
E. miehen mitta on kolmekuuskaks
E2. Post nro 362
Kissat on kyllä kummallisia. Kun niistä EI ole kiinnostunut, tulevat kiehnäämään. Yleensä yritän pysytellä etäällä, koska 5 min ja silmät alkaa vuotaa ja 30 min astmakohtaus.
Toi muuten tavallaan pitää paikkaa vaikka onki todenäköisesti jonku hörhön tutkimus, meidän kissa on just tollanen et mitä vähemmän annat huomiota niin se kiehnää jaloissa mut annas olla jos silität sitä tai otat syliin niin ei vitussa kiinnosta tippaakaan ja lähtee meneen samantien.
Jossain eläinohjelmassa oli juuri niin, että niitä miellyttää, kun ei ota katsekontaktia. Ja niinhän sitä toimii kun yrittää pysyä kaukana :) Toisaalta yksi kissa oli aina häntä pullonharjana kun meni lähelle. Sitä kyllä vältteli silläkin ettei se pääse repimään silmiä päästä. Se oli semmoinen hermoherkkä tapaus.
Kissat on todella itsetietoisia, mutta tosi uteliaita eikä niillä ole tarvetta miellyttää niinkuin koirilla.Itsekin olen piittaamatta kissoista muualla, tulevat moikkaamaan, kun haluavat.Vielä kun tein remppa hommia niin tuli keikka tehdä kylppäri asuntoon jossa vihainen koira.Voin sanoo, että jännitti..se murisi mulle kans päivää ja kyyläsi, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota.Aloitin sitten vesieristyksen teon niin se oli mun kaveri, koko ajan piti rapsuttaa masusta sitä[emoji16]
Kyllä kotikissaa pitää pystyä ottaa katsekontaktia vaikka kuinka usein, ei ole todella normaalia jos kissan katsetta pitää vältellä kotioloissa. Jotenki ton vois ymmärtää jos olis villikissoista kyse jotka eläny pennusta asti ilman ihmistä. Jos kissa käyttäytyy vihaisesti ihmistä kohtaan on se syytä lopettaa.
Kerran luin jonku tutkimuksen joka joku viisas oli tehny et kissa on niin paha peto et jos se vois niin se tappais omistajansa.