Se on vissiin juhannus kun ruusut puhkeaa kukkaan :)
Melko aikaisessa tänä vuonna???
Liite 32478
Printable View
Se on vissiin juhannus kun ruusut puhkeaa kukkaan :)
Melko aikaisessa tänä vuonna???
Liite 32478
Jos teräs/titaaniranneke passaa, ja olet mies...
...kannattaa tutustua japanin paikallisiin malleihin. Myyvät muutamaa ihan nättiä kelloa noilla rajauksilla siellä.
Koska alvi+tulliriski tilatessa (mucho dineros) en rupea linkkejä kauppoihin antamaan.
.
Mä olen haaveillut kellosta pitkään, inhoan kaivaa aina puhelinta jostain, kun olis helppo tsekkaa ranteesta[emoji848]
Etenkin töissä on aikataulu usein tiukka ja kelloa pitää vilkuilla vähän väliä.Haluan työkellon ja sitten bling bling kellon vapaalle[emoji6]
Mulla ollut junnusta asti aina kello ranteessa, ei osaa olla ilman. Kellon merkillä/ulkonäöllä/laadulla ei niin hirveästi väliä, kunhan kello ajassa suunnilleen pysyy.
Itsellä kello taskussa junnusta. Välillä taskukello välillä rannekello. Viime vuodet sveitsin armeijan taskukello Victorinox. Melkoisen jämäkän oloinen teräskuorinen (luulisin) patterikapistus.
40 sekkaa vuorokauteen on seikolle aika paljon. Markalla saa tietenkin markan tavaran ja kronojen tarkkuus (sekä hinnat) on erikseen. Käyntiä joutuu kyllä säätämään ja yleensä ne saa suht hyvin pysymään ajassa. Itse ainakin hyväksyn sen että mekaaninen kello saa heittää kohtuudella, varsinkin kun kyse on nimenomaan mekaanisesta laitteesta.
.
Vattu mikä päivä töissä[emoji21] jos koko viikko on tätä niin[emoji22]
Koirien kanssa iltalenkillä, ja toppatakki sekä pipo olisi ollut oikeampi vaatetus. Tuli vilu, nyt saunaan lämmittelemään. :)
Man saarella on kisat kuumimmillaan. Perhanan työt haittaa seuraamista. [emoji58]
Mitähän siellä Mies-saarella kisataan. Varmaan jotain miesten juttuja. :cool:
.
.
Hirveän huonosti olen ikinä jaksanut seurata mitään pörinäkisoja. Teininä yritin katsoa formuloita kun poikaystävä oli fani, mutta oli se kyllä varsin tylsää ja siinä iässä nyt oli muutenkin muut asiat mielessä. Enhän minä katso kyllä muutakaan urheilua paitsi jääkiekkoa.
Mä tykkään katsoa ralleja livenä. Ralliautojen laulu ja roiskuva sora. :love:
Formulat on ollu ainoot mitkä on ikinä kiinnostaneet, nuorempana katoin aina.Häkkinen kun lopetti loppui munkin seuraaminen[emoji848]
.
.
[emoji23]ihan niin epätoivoinen en ole..
.
.
Tuli mieleen tämäkin yhtenäiskulttuurin poistuminen, että meillä katsottiin ala-asteella koulussa hiihtokisoja. Ainakin muistan olleeni pakotettu seuraamaan Marja-Liisa Hämäläisen sivakointia. Nyt kuulostaa hieman eksoottiselta moinen.
Poliisilta tuli tänään kirje siitä mopo jutusta, soittelevat jossain vaiheessa ja yrittävät sovitella[emoji848]
Kovemman luokan sensuuri iskenyt näköjään forkalle ku suurin osa kuvista ei näy. :thinking:
Niinpä tietysti[emoji20]
Sama juttu. En ymmärrä miksi meilläkin ala-asteella hiihtojen pakollinen katselu on niin kova juttu. Pakotettiin myös katsomaan Robotti von Rosenbergin tutkimuksia, joka oli lapsille suunnattu tieteisohjelma. Todella puuduttava. Jos robotin tutkimuksia ei tullut niin huonolaatuiselta vhs:ltä pyöri jotain vieläkin puuduttavampia opetukseen suunnattuja luonto-ohjelmia.
Urheilua en seuraa muutenkaan. Aiheutan duunissa joillekin aina hämmentyneitä ilmeitä, kun joku pitkämäen seipään pituudesta vouhottaja huomaakin minun olevan kujalla kuin kulkukissa.
Huomenta[emoji41] onneksi on perjantai, en muista koska viimeksi on saanut juosta töissä näin paljon, tosin kaveri on lomalla ja tuuraan hänen kohteita niin hommaa riittää.Eilen kerkesin sentään käydä kahvilla, miks kaikilla hajoo hanat ja pytyt samaan aikaan, sähköt menee ja mä kyylään onko noususulakkeet menny vaikka asukas onkin jättänyt laskun maksamatta[emoji35] niin paljon turhia keikkoja mihin menee aikaa! No joo..rageketjuun olis tääkin kuulunut[emoji848]
Anthony Bourdain on kuollut. Nyt nämä kuolemat alkavat olla todella oudossa mittakaavassa! Itsemurha Pariisissa
[emoji24] kauheeta!
Omituista et työreissulla tekee tuollaisen päätöksen??? Vai oliskohan joku muu syy kuitenkin?? No kai se selviää aikanaan :(