Helvata! vihdoin sain Nemesiksen! kalafan edition.
Vaimo yllätti :)
Printable View
Helvata! vihdoin sain Nemesiksen! kalafan edition.
Vaimo yllätti :)
Tulipa sitten hankittua nemesis ja poldiac.....Piti pienentää laitekantaa, mites tässä näin kävi :thinking:
nemesis kalafan edition tuli hommattua V.W:n kaveriks :yeah:
dremelin toho tuli hommattua moottoneettistä :D sitte luin spostin että finnvapella olis nemesiksiä.. ei ollu enää ku mä katoin.. grrrr :D
Tuli eilen tilattua nemesis ja äsken sain ostettua toiselta foorumilta H-attyn nempun selkään et tulossa ois mielekästä vapemailia:yeah:
Tollanen tul tänää tilattuu.
Grand Vapor Private V2(Clone) - VaporBreak
Twisti 900mah ja pro tank mini, mukavampi kantaa töissä ja pihalla jotain pienempää kuin mekaanista :D Myös 30ml pätkistä lähti tulemaan
http://img.photobucket.com/albums/v208/croxy/kuva.jpg
Hopeinen kaalimato saapui :) kyl toi hintaisekseen hyvin puhkuu, viel ku tohon sais samalla kuosilla aton ;)
Ja nappi on sen verran jäykkä, että voi pistää pystyyn pöydälle ilman et lähtee tulittelemaan, itellä kun tuppaa tuo lukitus unohtumaan ajoittain :thumbsup:
On se kumma... Olisko tästä viikko kun vaihdoin Nemesis+Kayfun lite setin pois ja nyt sitten eilen tilasin uuden nemesiksen ja just äsken uuden liten -.- näin se vaan taas meni :D sattui sopivasti molemmat hyllyyn herkällä hetkellä niin pakkohan se on tilata...
2 Pottua Jugo Diabloa....:thumbup: Mä niin suosittelen tätä herkkua
^Sitä tässä justiinsa pesurista tulleesta Diablosta imeskellään ja laitoin tänään lisää tekeytymään, kun ei ollut kuin ~10ml valmista kamaa jälellä. :thumbsup:
Mulla kokonaan loppu ja hermot on kireellä kun viulun kieli ja kaikkee PERKELE :D
Pitää tilata ennen kun pääsee loppumaan. :D
Voipi tosin olla, että Espoon miitistä pitää pari pulloa taas itelleen poistaa tuota nektaria. :D
Tosin huomasin tuossa, kun olin jonkun viikon kiskonu pelkästään tota Jugoa, että tuossakin maku turtuu melko nopeasti, mutta muutaman päivän makuhermojen palautusjakson jälkeen taas uppoaa kuin rommi vanhaan merikapteeniin. :p
Nyt se kieli jonnekki, mihin ei aurinko paista....ja nenä kans...X-(
Toi on vaan niin jumalallista eliksiiriä, et mä joudun kohta dumppaa Torot ja Cellarit kuuseen :laugh:
Onneks itsellä viel valmista litkua 30ml ja 2kpl tiivaripulloa odottamassa miksaamista :D
Saas taas nähdä millon hullut suomalaiset tyhjentää joka paikasta varastot ja sitten taas saadaan odotella F5-kisoja kun jonnekin saldoille ovat tulossa.. :sneaky:
Näytti niin hyvältä (hinta siis) että oli pakko tilata http://www.vaportekusa.com/product_p/i-chybrid.htm
Saa nähdä miten toimii :thinking:
Vaistomainen reaktio:antismoke:
tämähän maistuu samalle kuin kaikki muutkin kymmenet salmiakkilakritsinesteet mitä on tullut koeajettua??? Ainoana erona pikku ripaus mentholia vilentävänä jälkimakuna. Ihan hyvää on, mutta jos tästä tulee jokin valtava hypelitku niin menee kyllä ihan tuon diablokytköksen piikkiin.
En nyt tiedä kaikista salmiakkilakulitkuista, mutta ainakin Welhon "salmiakki" oli ihan saatanan pahaa..
Enemmän toi mun mielestä absintille lakritsilla maistuu, jossa on hedelmäinen vivahde ja jälkipuolella kevyt menttoli. :)
se Welhon versio taisi olla yksi niistä anishirvityksistä??? No se pitää kyllä myöntää että tästä Jugosta ei löydä anista millään, mikä on pelkästään hyvä asia. Ja onhan tässä jälkimaussa asennetta. Annetaas vielä kypsyä. Ehkä tästä ihan kohtuullinen karkkinälän tappaja kehittyy.
Joo, anista oli, eikä mitenkään hyvällä tavalla. :p
Sen pohjalta alunperin välttelinkin kaikkia absintti ym. litkuja, joiden mainostettiin maistuvan anikselle, mutta sitten kun niitä viimein maistelin, niin nehän oli ihan törkyhyviä. :D
http://www.local.fi/jarif/images/ecig/vapokulut.png
Nyt on kyllä homma mallillaan. Tässä kuussa ei kuluja ollenkaan, eikä ole näkyvissäkään ostoksia. Viime kuussa oli jopa vähän tuottoa, kun myin vanhoja pois. Ja jääkaappi on pullollaan nestettä.
Toukokuussa maksoin Somppu Hybridin, mutta silti jäi menot maltillisiksi myyntien vuoksi.
Mites on koko kulut?
Eli paljon olet voitolla/tappiolla verrattaen jos polttaisit vielä?
Säästö: 5032,88
Eli laitteisiin ja nesteisiin yms. oheistarvikkeisiin (ml.Dymo-kirjoitin ja nauhaa siihen) on mennyt 3283,12 ja tupakkiin olisi mennyt 8316,-
VPG Power Smoke Baza 100ml - Nicotine/1 ml : 0mg
VPG Power Smoke Baza 100ml - Nicotine/1 ml : 26mg
2x ruiskuja neuloilla
2x 10 ml tyhjiä pulloja
2x 40 ml tyhjiä pulloja
Tiivisteitä:
PSV Watermelon Wave 10 ml
PSV Pirate's booty 5 ml
PSV Peach green tea 5 ml
PSV Snowman's Kiss 5 ml
Kokeillaan kokkailla itse nesteet :)
Yli 200 € tiivisteitä Jalippo Bearsia varten... :D
Usko on ainakin kova, mutta jollei muille, niin itselle kyllä uppoaa!
En viitti tehä uutta threadia enkä löytänyt parempaakaan kuin tämä. Eli mistä saa 0 niksasta fsusa gummy bearia 100ml Suht edullisesti ? Jenkeistä en lähe tilaamaan. Tarvis olla tuplamaku
Totta, en ole tuplamakua nähnyt missään muualla kuin suoraan valmistajalta tilaamalla.
Voi jeesus, jali äkkiä sitä nestettä perkele :P
ikarus v2.1 tilasin.. sorruin heikkona hetkenä tilipäivän aatossa.. :D