Kyl sä täältäkin jotain kovaa, pitkulaista ja kiiltävää saat, vaikka arvonta puihin menisikin 🙊
Printable View
Jaa, ei kuskus maistu, minun mielestä se taas sopii erinomaisen hyvin lihapatojen kanssa, laittaa lautaselle ja siihen päälle lihapataa, kuskus imee nesteen ja kosteutuu sekä maistuu erinomaisen hyvälle siihen imeytyneen lihaliemen johdosta. Salaateissa en kuskusta ymmärrä enkä tajua, kuka on saanut päähänsä laittaa kylmää kuskusta salaattiin :eek:
Hoihoijaa. Miten voi tämmönen kyläpahanen mennä niin jumiin kun yks kaista on keskustassa pois käytöstä.
No onneksi on tuttu (vaimon serkku) hoitajana aina näis meidän likan ultrauksissa. Soitto vaan, että tullaan myöhässä ja homma hoidossa. Jei!
Noniin olis patukka & rele omistajille laitettu viestit
Olisko sama raffe pian uusiks kiva ?
Hienosti alkaa kesäloma raksatyömaalla ton miehen vanhempien uudella talolla [emoji3] en valita koska kohta lähen lämmittelemään paljua ja tää talo on ihan mielettömän ihana!
Mites muilla männöö? [emoji16]
POSTI TULI!!!!!! NESTEITÄ[emoji38]
Sisseydellä voittoon. Tarpeeksi monta kertaa kun kokeilee niin kyl se joskus tärppää.
Ja taas eri asiaan. Likan kontrolin tulos = kuukaus lääkkeitä puolikas annos ja sit lääkkeet kokonaan pois. Vuoden päästä varmistus reissu ja toivotaan parasta. 😃 Eli ei harmita vaikka arpaonni ei osunu. Kyl toi oli isompi voitto.
Heh.
On vahva kutina, että eräs nimeltä mainitsematon vapokauppa (en ala nimiä huutamaan) harrastaa naamakirjan puolella (Vapottajissa) kunnon sissimarkkinointia, parilla fabokäyttäjällä. Paha mennä arvaamaan onko profiilit feikkejä, mutta kaikissa ko. käyttäjien postauksissa ryhmässä on aina tuotelinkki kaupan sivuille tai linkkiä ko. kaupan kampanjaan.
Postaukset ovat jotain tätä rataa: Onkos tällaisesta kenelläkään kokemuksia? (linkki kaupan tuotteeseen)/Tilailin äsken tuossa tuommoisen (jne.)/Törmäsin tämmöiseen (jne.)
Haulla kun tsekkaa niin mitään muuta elämää ryhmässä ei ole näiltä kyseisiltä henkilöiltä. Nämä pistävät silloin tällöin muiden ryhmäläisten postauksiin kommenttina tuotelinkkiä, esim. jos joku ryhmän tavallinen jäsen kysyy "Mitä clearoa suosittelisitte aloittelijalle?".
Minua ei sillain häiritse suoraan kauppiaan taholta tuleva mainostus (usein ihan kiva juttu), mutta imo tällainen muiden profiilien kautta tapahtuva mainostus on jo vähän mautonta. Tai no, huonosti toteutettua ainakin, itse käyttäisin vähän enemmän mielikuvitusta ettei mainostus olisi ihan niin ilmeistä. Enempi tykkään että aina kun kauppa mainostaa jotain, niin siitä käy selvästi ilmi että kauppias itse mainostaa.
Jatkakaa, kunhan jauhoin asiasta :D
Kaks kauppaa siellä sitä harrastaa ainakin mun tietojen mukaan, toinen ei enää ole foorumilla ja toinen on :whistle:
Luonnollisesti siis Arizona ja ... ?
Saaren Pauli ainakin koittaa kovasti sissimarkkinointia harrastaa
Ei kait Saaren Paulil oo koskaan ollut tälle forkalle asiaa?
Taas oli kirjattu kirje ja siihen kuuluva noutolappu molemmat postilaatikossa X-( Tällä kertaa annoin postin akkelin peuhata hyllyjä hetken turhaan :evil: "ei täältä nyt valitettavasti löydy tuollaista lähetystä, onkohan tässä tapahtunut jonkinlainen virhe"
Ei ole Saaren Pauli kyseessä, tämä lafka myy ihan oikeaa tavaraa.
Sissimarkkinointi herättää itsessä kyllä melkoista epäluottamusta, oli mikä tahansa kauppa kyseessä.
Taitaa olla toinen iloinen neste :) Ite oon huomannu kans kyseenalaista markkinointia naamakirjassa.
Aaa, niin tietysti! Nyt ku sanoitte ni koko ajanhan sieltä jotain linkkejä lyödään silmille eri reittejä.
Edit. Ja perinteisesti Venemies oli varmastikin toinen? ;)
No niin, nyt on Pluidi testattu ja näinhän se on, että ihan helvetin maukasta[emoji7] tätä on saatava lisää! Thanks jasso [emoji106]
Jos ne oli kaikki Pluid-varastot jassolla niin milläs anelet sitä lisää? Ja entäs jos me muutkin innostutaan ja jasso joutuu sitten vaan Pluidia kaikki päivät toimittamaan? Kohta on tuplalaittomat mustan pörssin Pluid-kaupat menossa, herranjestas.
No miltäs se säteilevä aine sitten maistuu?