Lyö 100€ 100mg:n niksaan. Jos se on kallista niin kannattaa siirtyä takas röökiin.
Elitisti
Printable View
Ongelmana ei ole se että en vois tilata nyt nikotiiniä ulkomailta (vapetalolta sitä ei näköjään enään saa ymsyms)
Ongelma on se että en jaksa varastoida pelkkää nikotiiniä, jos hommasta tulee vaikeaa ylipäätään saada kaikki tarvittava.
On mulla nikotiiniä se 100ml, millä saan jo ite 2000ml nestettä ainakin.
Nikotiini on ainoa mikä tulee olemaan ongelma. PG:tä ja VG:tä ei voida kieltää eikä myöskään makuaineita. Siksi sitä kannattaa hamstrata, muita tarvikkeita saa jatkossakin.
Jos oot seurannu hommaa niin ei pitäs olla mitään ongelmia. Makuja tulee saamaan suomesta sekä pohjaa myös. Kivijalkaliikkeitä tulee tiuhaan tahtiin vaikka etämyynti kiellettäisiinkin myös makujen suhteen. Tulee leivontatuotteisiin erkoistuneita kauppoja [emoji38]
e. Mulla on tällä hetkellä se 2L valmiita nesteitä käsivarastona valmiina...
Elitisti
ja jos ostat 100mg/ml niksaa niin väitän että se menee kyllä kaupaksi.
Periaatteessa ei tarvitse kuin vtc mini ja vaikka kangerin sub/toptankki tai aspire nautilus. Niillä pitäisi pärjätä vaikka maailman tappiin asti. Niksaa löytyy vielä pinkmulelta mutta vähän kalliimmat rahdit.
Mutta jos se on jaksamisesta kiinni niin se voi olla vaikea tapaus. Röökin polttaminen on tuhat kertaa helpompaa mutta kun itse huomaa miten olo paranee ilman sitä niin kyllä sitä ihmeellisesti vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa.
Saa kai niitä releitä myydä jatkossakin? Säännökset koskee vain tankkeja.
Vähän OT, mutta taitaa noilla "höyrykauppiailla" olla ollut aika hyvä alkuvuosi verrattuna vaikka viimevuoden vastaavaan ;)
Jos ei jaksa odottaa Vapetalon saldoille (ja häviää sieltä pian kun tulee) niin Mix n matchillä on tynnyrikaupalla tavaraa.
1 puteli maksaa 3 röökiaskin verran. Ei voi ymmärtää. Kuin rahaa pankkiin laittas.
Sitähän ei koskaan tiedä miten lakia tulkitaan, mutta minusta siinä ehdotuksessa ei puhuttu modeista mitään. Pelkästään tankeista ja täyttösäiliöistä.
Niinno en oikein tiedä millä leivontakauppaa markkinoit. Oletettavasti mainitsemasi kauppa mainostaa itseään höyrykauppana mm. forumeilla ja feisbookissa ja luoja ties missä. Vois muutenkin kuvitella, että täällä holhousvaltiossa joutuu äkkiä ongelmiin, kun selviää mihin käyttöön menevät. Ei tämä ole mitään elokuvaa. Saas nähdä.
Tiedon levittäminen on tosiaan haaste, mutta samalla ensikokeilijoita niillä Ärrän tikuilla tulee varmasti lisää kun niihin tulee nikotiini. Osansa voi tämä nykyinen porukkakin siinä tehdä tupakkapaikoilla.
Sähkösavukkeella tarkoitetaan tupakkatuotedirektiivin 2 artiklan 16 kohdan mukaan tuotetta, jonka avulla voidaan kuluttaa nikotiinipitoista höyryä suukappaleen kautta, tai kyseisen tuotteen komponenttia, mukaan lukien patruunat, säiliö ja patruunaton tai säiliötön osa.
Mulla on vähän paha kutina että jotkut Euroopassa toimivat kaupat eivät enää lähetä toisiin maihin yksityisille kuluttajille mitään (laitteita ja niksallisia e-nesteitä ainakaan) 20.5 alkaen... :( Toivottavasti olen väärässä. Muutaman brittikaupan olen nähnyt ilmoittavan "Sorry to our EU customers but beginning 19.5 we will not ship to other countries". Hankaluudet liittyy kai siihen että rajat ylittävää etämyyntiä varten esim. englantilaisen myyjän pitäisi rekisteröityä sekä Englannissa että siinä kohdemaassa johon tavaraa myydään. Aika monet EU-maat ovat kieltämässä rajat ylittävän etämyynnin ja voi olla että pienellä yrityksellä ei ole mielenkiintoa rekisteröityä esim. Suomen kokoisessa maassa vain reilun puolen vuoden etämyyntiä varten. Nämä ovat jälleen vain omia spekulaatioitani.
EDIT: Taitaapa vielä tilanne olla se, että muissa EU-maissa kun briteissä ei ole edes tuota rekisteröintimahdollisuutta vielä valmiina... https://www.reddit.com/r/ecr_eu/comm...tions_removed/
Konkareille en näe tässä laissa mitään ongelmaa. On ollut tiedossa jo jonkun aikaa, että vitskut kannattaa olla hankittuna ja lempparimodeja ripakopallinen laatikossa ennen 20.5 ihan varmuuden vuoksi. Muut vehkeet saa jatkossakin - paikasta tai toisesta. Kyllähän se rajoittaa mutta aina löytyy keinot. Uusille tai tuleville höyryttelijöille kylläkin tuo oman haasteensa.. 😩