Mulla on piha-apulainen! Melkein joka ilta kun oon kasteluhommissa siili on mukana. :love: Pidän sille vesikuppia, pikkuinen creme brulee vuoka on juuri sopivan kokoinen siilille. <3
Printable View
Mulla on piha-apulainen! Melkein joka ilta kun oon kasteluhommissa siili on mukana. :love: Pidän sille vesikuppia, pikkuinen creme brulee vuoka on juuri sopivan kokoinen siilille. <3
Tänään tapasin Räyhän, luulin notta Räyhä on lusimassa ja olin melkein oikeassa. Viimeksi näin Räyhän viime kesänä, hällä oli mukanaan kääpiöpilsneri ja uusi nuori muija. No uusi muijahan oli köyttänyt Räyhän sänkyyn ja käyttänyt hyväkseen.
Hyväksikäyttö oli viimein onnistunut (maha pömpöllään siihen malliin) ja viimein pääsi Räyhä vapauteen.
Kaaleita, kaaleita ovat Räyhä ja uusi muija, kääpiöpilsneri sentään ei. Narttu on tämä pilsneri ja nuoli mun kädet. Yltiöystävällinen oli hän, tämä kääpiöpilsneri siis.
Valurautapannu on ihan ehdoton laitos. Noin kymmeneen vuoteen en ole teflonpannuja käyttänyt. Muukin kokkausarsenaali on cast ironia. Valurautapannu vaatii pientä ylläpitoa ja käytännössä ikuinen. Tulee paremman makuista ruokaakin sillä.
Motonettiin ei välttis tarvitse mennä. Niitä saattaa löytyä yllättävistäkin paikoista.
Juu löytyi eilen[emoji3] kaksosilla on synttärit ens viikolla ja vien niille toivotut lahjat jo huomenna, ens viikon oon lomalla ja poitsut juhlii syndejä Iron maidenin keikalla (kade)[emoji6] mun pitää hakee se imuri itelleni tänään....
Tänä viikonloppuna ei käy näin :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=Ll6ra9SRNZQ&t=19s
AI MITÄ????
LOMA!!!!https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a57c473b7b.jpg
Perhana, piti laittaa pari riviä Eurojackpottiin, mut unohtu :(
No, otetaan sit huomenna lotosta päävoitto ;)
Piru kun väsyttää, mutta makustelen pari lasia juomaa ja sitten onkin mukava nukahtaa[emoji42]
Tämmönen :drool:
https://www.alko.fi/en/products/2171...Tiramisu-Cream
Kamalaa kapinaa ja anarkiaa, mopojonne porhalsi etupyörä ilmassa oikeustalon ohi
No nyt, toihan menee Baileysin kanssa samaan kategoriaan[emoji41] pitänee testata.Mikähän siinä on, että oon alkanut ottamaan alkoa useammin eron jälkeen[emoji3]
En siis juo suruun tms...tekee vaan mieli[emoji484]
Pitäiskö tässä huolestua?
Nyt on tullut otettua noin kerran kuussa mikä on mulle usein [emoji52]
Hep! Täällä kans alko lomat. Sen kunniaksi meni siivu Islay Mistä, Olvin apa ja jos vielä parit "punaiset kalat" sekottelis :cheers:
On tullut otettua joka viikonloppu ja viikollakin pienimuotoista maistelua. Tuli fiilis, että on kulutus alkoi olla vähän turhankin suurta. Loman alkuun on kolme viikkoa aikaa ja siihen asti päätin mennä ihan sihipore linjalla. Ehkä pidempäänkin, jos siltä tuntuu. Pisin juomattomuusputki taitaa olla 4kk. Päätös syntyi universumin hirvittävimmän kankkusen jälkeen.
Ite oon tainnu olla ihan kunnolla päissään joskus loppukesästä - 15. Seuraavan kerran olen ens kuun 16. päivä.
Oon yleensä ottanut 3-4 krt vuosi, joskus ollut vuodenkin taukoja, kun ei ole vaan napannut.Siskon mies on absolutisti, paitsi viime kesänä kun juhlittiin hänen ja siskoni 50-vuotis päiviä niin joi...aijaijai[emoji23]
Noh, parempi etten stressaa juomisista, oon koko ikäni ressannut kaikkea joten nyt on hyvä aika lopettaa.Eihän mulla olis mitään paheitakaan sit enää[emoji6]
Ikävä on kyllä niitä aikoja kun tälläkin foorumilla väiteltiin tosissaan asioista. Johonkin aikaan sitä junkuttamista jatkettiin niin kauan että luuponen jakoi lomia useamman ja heti kun päästiin lomilta jatkui sama meno :lol:
Joo eipä oo mitään jännää tapahtunut aikoihin, ei tätä oikein taida saada elvytettyä.Harmittaa hitosti[emoji26]
Messusscceer mikä lie ainakin oli niin seko, että sai lomaa välillä ja varoituksia[emoji33] se oli kyllä himmeli tyyppi[emoji23] kaikkien narsistien äiti!
Jaahas, 3 lasia tulee juotavaa yhdestä pullosta, hyvä fiilis saavutettu ja sain ostettua imurinkin tänään[emoji123] huomenna testiin...jaa no en kerkiikään, kun poikia moikkaa stadiin ja sit on kamujen luona uima- allas bileet[emoji41] Toisen pullon juon huomenna!
Voishan täällä tapella imureiden paremmuudesta?
Mulla on Boschin Saksassa valmistama imuri. On muuten paras.
Mä en voi leuhkii omilla, kun muutin tähän nykyseen kämppään niin ostin samsungin imurin 30€, ihan hirvee paska[emoji23]
Tänään lähti prismasta mukaan Volta 70€ varmaan ihan ok ja pärjään sillä.Ei ollut varaa ostaa eläinkarvan poistaja imuria[emoji52]