Pöllikuskien peruutussuorituksia nähneenä ei voi kun hattua nostaa :hatsoff: Vau
Printable View
Pöllikuskien peruutussuorituksia nähneenä ei voi kun hattua nostaa :hatsoff: Vau
Melkeen sanoisin,notta jäykän lavetin kuskit on enemmän helteessä
Vielki baarissa mut haluuun mäkkii
Tuotakin tullu kokeiltua pieni hetki, ja hieman enemmän samaa täykkärillä missä ketjupurkulaitteet. No ei oikeen tuota konttihommaa, mut hakkeenajo täykkärillä metsästä tapahtuu kyl aika pitkälti samoilta laduilta missä pöllikuskit ajelee.
Eikös pölliminen ole varastamista:thinking:
Täällä vaan puhutaan pölleistä ja tuittu on TAAS dokannut, siitä se alamäki alkaa[emoji23]
Kesälomaksi on tullut nyt suunnitelmia enemmän kuin oli tarkoitus, vaikka ei kai se haittaa.Tarkoitus oli siskon kanssa mennä tikkurila festareille ja mennäänkin.Seuraavana viikonloppuna mennään muijien kanssa risteilylle ou jee[emoji1] kerkii käydä tallinnassakin[emoji106]
Pojan kanssa häivytään vielä viikoksi etelään niin eiköhän se oo siinä.Ei malttais odottaa[emoji41]
Moni varmaan tuntee pöllin myös merkityksessä 2: savuke. "Mä vaan tään pöllin vetäsen." Onko pöllikuski siis varastetun tupakan kuljettaja. Se voi kyllä olla riskaabelia hommaa.
E. Onko Miru taas tänään liputtamassa :)?
Kyllä vaan histamiini[emoji6] upeeta aamulla nostella salkoon, kun on hiljaista ja linnut laulaa, kelikin on kohillaan!
Miru saa lipun nousemaan salkoon:thinking:
nojoo:laugh: helvatun kuuma on ulkona, joutu kävellen kauppaan. Auto on rikki ja osat makaa postissa;)
Jaahas, täytyy varmaan rajoittaa taas kaikkea. Television jätin 15v sitten, radion kuuntelu loppui melkolailla samaan aikaan. Iltapulunpaskat yms lehdet myös. Nyt tökkii myös nämä vähäiset somet mitä tulee seurattua, yhdistystoiminta yms paska oikein kunnolla. Parempi vain dropata.
Mikähän siinäkin on, ettei voi elää normaalisti, kun johonkin toimintaan osallistuu? Pikkusen titteliä, mode etc niin paska alkaa tukkimaan suonia päässä:thinking:ja omat mielihalut alkaa vaikuttamaan joka asiaan. Itsestäkin ajattelin, jotta oon kovin joviaali ukkeli, mutta nyt alkaa käpy kärisemään melko herkästi. Se on heräämisen aika, pikkusen puntarointia sielunelämässä ja toivottavasti parempaan! Pitää oikeasti pohtia, minkälainen ihminen sitä oikein haluaa olla.
Ainahan mä saan lipun nousemaan[emoji23]
Kyllä mä huumoria ymmärrän!
Pitää taas seiskalta lähteä laskemaan alas.Kävin lenkilläkin aamulla heti kun kotiuduin, ei oo niin kuuma vielä aamusta.Hirvee hiki päällä oon siivoillut hellan ja jääkaapin taustat, yritin purkaa vähän moccamasteriakin, mutta ei onnannut.Siinä on joku kosketushäikkä virtanappulassa eikä aina toimi joten kohta uutta ostamaan.Imurikin hajos reilu viikko sitten, en oo kerinnyt ostaa vielä uutta.Pyykit kohta kuivuu ja sohvan päällisetkin pesty eilen.Ihanaa, kun on puhdasta.Miksköhän tänkin nyt jaoin tänne? [emoji23]
Nää taloyhtiön hallitusten puheenjohtajat, yleensä vanhemmat miehet on välillä kunnon kusipäitä! Vielä kun hommailin remppoja niin sattui tämä.Oli helvetilliset helteet ja revin käsin juuttimattoja lattiasta, hirvee vitutus jo valmiiksi ja ovikello soi.Känninen 60 vee äijä tunkesi sisään ja alkoi möykkäämään ja tytöttelemään.TIEDÄTKÖ KUKA MINÄ OLEN? No herra puheenjohtajahan se jolla oli kusi ja paska noussut päähän.Sain sen heitettyä nätisti ulos, en tiiä auttoiko sorkkarauta kädessä asiaa.
Olin mukava jne...kun on päälle käyty pari kertaa niin en viitsi yksin näissä tilanteissa enää uhota.Muutamaa päivää myöhemmin aloin levyttää kylppäriä ja kannoin EK kyprocceja rappusia ylös, ni se äijä tuli kurkkaa ovesta kuka kolistelee.Se levyn kulma osu sitä päähän[emoji23] Arvatkaa nauroinko enkä pyytänyt edes anteeksi!
Jaaha, pitäs lomavkot valita. Mä haluaisin olla lomalla kaikki vkot vuodesta, mutta kun tota hynyäkin pitäs saada:laugh: Eikä kyllä muutenkaan oikein hotsita, kun on töitä paiskinut 11v asti kaiken vapaa-ajan. Onneksi on ihania ystäviä, jotka tuntuvat keksivän kaikenlaisia aktiviteetteja ylimääräisen ajan käyttöön:laugh: hemmetin reuma taas tökkii, oikein urakalla, ei prkl meinaa ehjää vkoa saada, mitään tanan lääkkeitä en syö, enkä pistoksia ota. Olin pihalla kuin lumiukko, kun niitä testasin. Parempi tuntea kipua, kuin olla ulkona.
Se on tää (melkein) kesä, se on aina kohtalokasta kun kaverit poikkeaa muutamalle, koska siitähän se ajatus sitten aina lähtee... :laugh: :lol: Tällä kertaa ajatus johti Ihkuun jossa sai väkijoukon puristuksessa puskea eteenpäin, lämmintä +50 ja lattiat siideristä niin tahmeet että tuntuu kun kärpäspaperilla kävelis ja Antti Tuiskun KEEEEINUTAAAAAN AAAA AAAA A AAA AA soi 10283 desibelin voimalla :lol:
Ihan ok kuullosti, siihen Antti huiskuun asti. Jaaha, nyt olis rötvä meininki, pitäsköhöm öhöm pikkusen lapsettaa ja lähteä kuskin kanssa sorsalla kumia lähteä sulattamaan:thinking:
aika monta lähteä sanaa mahtu tuohonkin :laugh:
No mutta huippu oli aamun "painukaa vittuun" biisi, kun puol viideltä oli jo hetken ollut hiljaista ja sitten alkoi soida täysillä tämä :lol: :lol: :laugh: Naurettiin kaverin kans vessassa ku sielläki seinistä kajahteli DISCOON DISCOON DISCOON, ENOON, ENOON! :laugh: Hyvä savustusbiisi :D
https://www.youtube.com/watch?v=qxF8v0D04kM
Mun mielestä Antti Tuisku ei oo ollenkaan pahimmasta päästä tässä Suomi-pop-skenessä. Eihän se sentään ole Haloo Helsinki, Kasimir tai Arttu Wiskari. Ihan alkoi tässä joku päivä naurattaa kun jossain kuului "oi joi joi, elämä on rankkaa, mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa". On se joillain niin vaikeaa. Onnex ei oo sentään pakko twerkkaa :laugh:
Muru, siis Miru ei näköjään humpasta ymmärrä :laugh: pitää tuo klassikko etsiä
https://youtu.be/Ex0dpJFpSzI
Hehe, kyllä tolla saa kapakin aika nopeesti tyhjäks. Sen verran karmeeta kuunneltavaa. :laugh:
Tosin en kyllä ihmettelis jos joku erittäin tukevassa humalassa oleva mieltyisi biisiin ja menisi tanssilattialle joraamaan. :lol:
Edit: Kappas, viesti nro 100, ei siinä mennytkään kuin 1,5 vuotta. :D
Saisi sataa vettä, siitepölyä ilmassa ihan halvatusti. Atshii!
Joskus aikanaan kaverit (ja ex-vaimo) jotka oli baarissa töissä soitti aina Kummelin Rumat Ihmiset illan viimesenä, kun halus häätää porukkaa pihalle; "Rumat ihmiset, menkää kotiinne", mutta jostain syystä biisin sanoma ei ihan kaikille mennyt jakeluun, tai sitten ne vaan keskitty "Rumat ihmiset, menkää kaljalle"-osioon. :D
https://youtu.be/DiDW3BLyTYc
Lämmintä piisaa, ihanaa olla töissä ja ens viikko lomaa, se tietää skumppaa ja lepoa[emoji173]
Meiän lähikaupassa on yksi nuori tyttö, jonka kassalle kaikki latvakakkoset tuntuu hakeutuvan. Tänään kaupassa käydessä sillä kassalla ei ollut kuin yksi asiakas, joten menin siihen. Eiköhän siihen silti paukannut joku mummeli kirsikkatomaatteja imeskellen ja avonainen rasia kourassa. Myyjä yritti sanoa että ne pitäisi maksaa ennen kuin rupee syömään. Rasia jäi siihen ja mummu lähti takaisin kauppaan. No mummuhan oli kyllä vanhuuden höperö tms. mutta oli pakko silti jo todeta, että aina kun nään täällä kaupassa jotain hörhöjä, niin ne tulee sun kassalle. Myyjä huokaisi ja totesi, tiedätkö kun olen huomannut saman homman. [emoji23]
Se mummu sentään hakeutui kohti kassaa. Oman lajinsa muodostaa ne ketkä menee kauppaan syömään. Kori vaan täyteen ja kenkäosastolta löytyy jakkaroita.
Niillä on yleensä kengät todella hyvässä kondiksessa.
Josta taas tuli mieleen tarina omasta lapsuudesta. Eräs tuttu, sanottakoon häntä vaikka Penaksi, kuska hänet myöhemmin tunnettiin nimellä Usva-Pena, oli kova varastelemaan. Melko monta kertaa se jäi lähikaupassa kiinni ja oli vähän tarkkailun alla. Eräänä päivänä eräs toinen tuttu meni kyseiseen kauppaan ja Pena tuli ovella vastaan suupieliä pyyhkien. Tuttu osti jäätelöpuikon, mutta huomasi vasta pihalla että siitä oli jo puolet syöty. Pena oli keksinyt ettei tartte "varastaa", kun on helpompi syödä herkut kaupassa. [emoji23]
Kärcherin painepesurista suutinosa ilmeisesti rikki, ei nosta painetta. Ns. turbosuuttimella toimii kyllä.
Härveli melkein 10-v. vanha, ja varaosa maksaisi maltaita, järkevämpää varmaan hommata kokonaan uusi laite.
Onko kokemuksia/suosituksia muista(kin) merkeistä, kuin Kärcher? Hinta max. 200 euroa, ja mitä enemmän lisähärpäkkeitä samaan rahaan, niin sen parempi - eikä pitkä letkukaan pahitteeksi olisi. :rolleyes:
Käyttötarkoituksena satunnaiset autonpesut, ehkä kerran kesässä terassin pesu, ja muuta vastaavaa.
Kärcherin halvimmat mallit on varmaan kaikki suht muovisia, kuten kaikki muutkin tuon hintaluokan pesurit. 600e panostamalla saa sitten jo oikeasti hyvää kampetta pidemmällä letkulla ja metallisilla osilla. Jos pitää saada 200e pesuri niin pysyisin jossain tunnetummassa merkissä ja tuijottaisin vesimäärää spekseissä, paine on aivan sama mitä se on.
Mä oon huomenna menossa motonettiin ostamaan valurautapannua, on se saatana kun ei saa alan liikkeistä, pitää ihan autovaraosa kaupasta hakea[emoji23]
Eipä tuo haittaa, kahvinkeittimenkin saan varmaan sieltä pojalle..onkohan siellä imureita?
Nyt on tullut YouTube:sta jonkun verran tullut kateltua Podcastien lisäksi "reacts to" videoita. Täällä kun taisi olla näitä metallimusiikin kuuntelijoita, joten jos jotain kiinnostaa, niin kannattanee tsekata kanava nimeltä VinAndSori. Periaatteesa aika perinteinen kaava. Kuunnellaan joku biisi ja sitten kerrotaan mielipiteitä. Itse musiikkia analysoidaan melko pintapuoleisesti, mutta sanoituksiin pureudutaan sitten senkin edestä. Ai niin ja kyseessä on uskovainen pariskunta joka antaa pientä lisämaustetta, etenkin kun paneudutaan uskonnollisiin lyriikoihin.
Itse en yleensä ole niin syvällisesti sanoituksiin koskaan paneutunut, mutta kyllä on uutta oppinut. Etenkin Behemothin kappaleiden analyysit on hyvin mielenkiintoisia. Nergalin sanoitukset saa melkoisia kehuja, ja toteevat että taitaa harva kristittykään tuntea raamattua yhtä hyvin.
Kanava ei oo vielä mikään kovin vanha, mutta ihan kivasti on videoita jo tullut.