Pitkään ollut toi yksi mekaaninen putki kirppiksellä myynnissä/huutokaupassa/vaihdossa yms.
Nätti pötkylä, mutta ei näköjään ole mekaaniset enää in, kun ei kelpaa. :thinking:
Printable View
Pitkään ollut toi yksi mekaaninen putki kirppiksellä myynnissä/huutokaupassa/vaihdossa yms.
Nätti pötkylä, mutta ei näköjään ole mekaaniset enää in, kun ei kelpaa. :thinking:
En ainakaan nähnyt moista myynnissä:) lienee pudonnut pois:thinking:
Oliko se niin et näkee oikella silmällä paremmi? Vai oliko vaemmalla.
Ei kyl se on muuten oikeallla.
Just 20 min sitten upattiin...Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Esa vuke
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...tml#post756826
JumalUta että ihminen voi ollz humalssds. Älä miru missään nimessä maksa tommosia summia tutkimatts asiaa.
Ollut niin lämpöisiä/aurinkoisia kelejä muutaman päivän, että alkoi tiilitalon sisälämpötila nousta liikaa.
Onneksi on ilppi (suosittelen), ja taas on sopivan viileää. :thumbup:
Juu pertskule, 28 astetta maksimi auringossa. Odotan 30 plus huomenna ja/tai ylihuomenna.
In speedous we shall walk now on.
Hopea peilin pinta
Sakkaavan lampun yllä
Aurinkojumalan kasvot
Enää hetken näkyvillä
Jäi päänsä sisään
Sisälle kuutioon
Rakkaat kahleet
Kuninkailla on
Selkeästi nukkumaan, speedoissa ja kumikana kainaloon
Täällä on krapulaa hoidettu päivä makaamalla paljussa ja nyt ilta euroviisujen parissa. Ollu semmonen "pitkät päällä" olo koko päivän :D
Kai siel Oulus on kansi pistetty kii?
Ettei va sarjaskeidaaja iske.
Zori, lähden tästä vähin äänin takavasemmalle.
No provo, vaikka tuntuu, näyttää siltä.
tuittu hei vieläks sääääää täääl huutelot joka asian peräää terve vaaan kaikille vanhoil vapo frendeil alottelin harrastust taas uuestaan :)
Kolmas kerta toden sanoi. Mukava ylläri heti aamusti. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ebc4acc70a.jpg
Kaveri ollu ehkä 9h maailmas, ja ny jo karkaileehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9d3421440c.jpg
Mää en kestä miten söpö!!! :eek: :love: Maailmanvalloittaja villivasse <3 :love:
Toimiiko muilla tuo "Tykkään" nappi, mulla ei ???
Täällä oli päivällä huoltokatko, olisko menny rikki siinä :thinking:
ei toimi
Ei toimi joo. Ja kauppapalaute on rikki kans. Ei anna lähettää.
Aivan ihania hellepäiviä ollu ja mieliala katossa kun on niin kesäistä :cool: Sais vaan sataa niin alkais vihertää kunnolla!
Onks muut eläviä ilmapuntareita? Mä oon kyttäillyt sääennusteita sateen (ja ukkosen koska rakastan ukkosta vaikka se joskus jännittääkin) toivossa mutta ei ole ollut luvassa. No nyt sitten tajusin että mulla on ukkospäänsärky, tai ei se ole edes varsinainen särky vaan raskas vanne päässä ja ihmettelin että miksi ja onko se jotain muuta kun ei pitäisi olla tulossa. No nyt on sitten sääennuste päivittynyt eilisillasta Ouluunkin niin että ukkosta iltapäivällä ja ukkostutkassa näkyi jo kauempana. Kuulostaa friikiltä, mutta mä oon perinyt mummilta tämän. Reagoin jo kovaan sadepäiväänkin unisella ololla ja se on herätessä jo ennenku edes on katsonut ikkunasta pihalle, mutta sitten kun ukkonen on liikkeellä niin tulee sellainen raskas olo. :thinking:
Jos helteistä tykkää, niin kelit kyllä olleet kohdallaan. Mulle tosin riittäisi pilvipouta ja 20 lämmintä. :)
Ukkosta ennen on kyllä aina pirun painostava keli, vaikken mää mikään ilmanpuntari olekaan... ;)
Näköjään taas "tykkää"-nappulat toimii, lisäksi tullut tuonne oikeaan ylälaitaan joku ketjukohtainen yhteenveto klikkauksista.
Oli pakko ite kokeilla et toimiiko tykkää nappi ;)
Toimiihan se. Mielenkiintoinen lisä tuo yhteenveto...
Mä olen jo ihan kypsä tuohon helteeseen, jotain tarttis pihalla tehdä(nurtsi pitäis leikata), mut se olis itsemurha vanhukselle. Töissä niin helvetin kuuma sisällä, ettei jaksais mitään tehdä :(
Eli se 20 astetta+pilvipouta sopii mullekin oikein hyvin :)
Poika porisee kylppärissä. Kaapissa odottaa monenlaiset eri esanssitiivisteet sekä kasa erikokoisia ja näköisiä kanistereita ;P
Huomenna ämpäreihin ja perjantaina joku pikasuodatus ja puistoon :cheers:
E: Pari ämpärillistä puskenu t-paita/aktiivihiili-kombon läpi ja hiivan makua ei ole yhtään.
Alkoholin pikkuinen polte löytyy, että kai siellä jotain on. Harmaata tavaraa vaikka hiilet huuhtelin huolella. Hyvää on!
Kyllä mä tykkään helteistä..lomalla, mutta töissä on ihan järkyttävää[emoji43]
Rintsikat ja kalsarit on ihan märät, mä hikoilen kuin pieni sika, työkyky laskee mulla ihan tajuttomasti! Muuten on upeet kelit tietenkin.
Mulla tulee myös päänsärky painostavalla kelillä, samoin yhdellä pojista.Ukkosella sama homma, ei kiva.Muutama sadepisara tuli tänään, olis satanut edes kunnolla[emoji1]
On kyllä aivan älyttömät persehiki-kelit! Hitsaaminen kuumassa hallissa tekee myös gutaa kun yhden sauman jälkeen hikoilee kuin maratoonari konsanaan. Nivusia saa olla kokoajan rasvailemassa muuten hiertää nahat rikki kun jalatkin on niin leveät pökkylät. :D
Se olis tänään rillumarei päivä. Meno on taattu kun IV:eetä tarjolla. :D
Huomenna pitäs mennä laittamaan laituri paikalleen kaverin mökille. Saattaa siinä pari olutta myös hulahtaa kurkusta alas.