ULKONA ON NIIN VALOSAA MEEN FIILISTELEEN
https://orig00.deviantart.net/241e/f...er-dak1r4f.gif
Printable View
ULKONA ON NIIN VALOSAA MEEN FIILISTELEEN
https://orig00.deviantart.net/241e/f...er-dak1r4f.gif
Joo, tuittu jäähylle:D
Esa sää oot superkiva!!! Mää en mee jäähylle
https://orig00.deviantart.net/d2ad/f...83-d4u0gv5.gif
Ai, etkö käynytkään ulkona:thinking:Prkl tilasin renkaat "Saksasta ", Ruotsista ne näköjään tulee ja liikkuu noin 100km päivävauhtia, 3-4pvän toimitusaika muka pah
No kävin mää ulkona! Mut ei kai se käyminen meinaa että sinne tarvii jäädä? :lol: Onk kyl nykyaikaset renkaat ku ne ajaa ite 100km%h tunnissa Ruotsista, hyvin vierii
Normaalisti tähän aikaan saattaisi olla nuppi kipeä,mutta nyt on sääriluu. Aika harvoin tulee terassilla vedettyä jalka niin kovaa terassin hirsipöytään,että säkeniä näkyi. Kukakohan mulkku oli suunnitellut setin....
On tulpaaneissa turvallaan ontuva Erikson. Jumalauti,että joka paikkaan koskee.
Huomenta [emoji2] tuittu on näköjään päässyt irti eilen illalla [emoji23]
Mä lähden kohta nostamaan lippuja, upea keli taas ulkona[emoji173]
Nyt on tosiaan taajaan noita liputuksia. Liputuskuukausi.
Hitsi tuota Tuitun kiteytyskykyä :)
.
Mulla ei onneks oo ikinä pää kipeä juomisesta, mutta kyllä on semmonen hutera ja lievän tuskanhikinen olo, varsinkin kun kipasin heti herättyä Lidlistä sixpäkin vattulimsaa (se on muuten tosi hyvää ja raikasta, suosittelen maistaan) :D Ja se klassinen, havahduin ekan kerran kymmenen aikaan hereille ja oli sen verran pahoinvoiva olo josta tiiän aina että paras jatkaa vielä nukkumista :rolleyes:
Viddu, tuli mopon osille hintaa 1300€ ja siihen vielä päälle työt[emoji43]
Äijä ei halua sotkea vakuutuksia tähän, sanoi ettei heidän vakuutus korvaa mitään eli eikö sillä oo ilkivalta tms vakuutusta?
Pyörä on 4 vuotta vanha.
Eikä se suostu tekemään pojasta rikosilmoitusta, mä en tajua mitään enää!
Rahaa se vain on. Mulla meni hammaslääkäriin 1250€. Enkä ikinä edes hymyile niin leveästi,että paikatut kohdat näkyis.
Jos vaan katteessa naarmuja niin ei sitä tartte vaihtaa.Kittaa naarmut ja maalaa sopivan osan siitä esim. lähimpään saumaan tai värien rajaan jos monivärinen.Taitaa äijä yrittää vedättää sua.
Mä selvittelen asiaa vielä, mutta nyt täytyy lähteä laskemaan lippuja alas[emoji36]
En kyllä tommosia makselis. Tarjoudu ostamaan koko mopo käypään hintaan mitä tuommonen ehjä maksaa (1200-2000e). Jos ei itsellä ole käyttöä, etsi halpa fiksari, laitata jonkunlaiseen kuntoon ja myy pois.
Jos ei käy, tee ite rikosilmoitus
.
.
.
Jos rikosilmoituksen teko ei miellytä, niin voihan se olla vaikka omistussuhde mopoon jotenkin hämäräperäinen.
Kuulostaa kyllä kieltämättä siltä et isukki yrittää vähä nyhtää extraa tossa. 1300 on kyl omasta mielestä aika hitosti yläkanttiin. (toki en tiedä mitä osat tänä päivänä maksaa mut reilu 10 vuotta sit ei kyl ollu tuota luokkaa) Ite kyl soittaisin poliiseille ja selittäisin miten on käyny. Sit kaikki menis niiden kautta. Ei voi nyhtää ainakaan. Ja jos muksu on alaikäinen niin ei tosta pitäis mitään isompaa jäädä kummittelemaan. Poliisirekisteriin korkeintaan jäisi maininta mutta sillä nyt ei oo mitn merkitystä elämässä. Ja jos tosiaan on ollu ne avaimet virtalukossa ni sillon se vika on avaimien haltijassa. Ja jos taas on annettu vähän tyypata mopoa ni silloin on kyse kortittomalle ajoneuvon antamisesta luvatta. Mut kyl yleisohje on aina et poliisille kannattaa soittaa jos on vähänkin epäselvyyksiä asiassa. Ei ne kuitenkaan ihan mulkkuja ole (taino kaikki ainakaan). Kaveri oli aikamoinen raggari alaikäisenä ja kerkes ihan hyvän rekisterin keräämään. Nykyään se on poliisi. Oli vaan haastattelussa todettu et eihän tossa nyt oo mitn ihmeellistä. Ku et oo kerta tuomiota saanu mistään ni ei oo esteitä.
Tuolta tiedot https://asiointi.trafi.fi/web/oma-asiointi/ajoneuvot
Olen kyllä yllämainittujen kannalla, tuntuu että jotain pientä kusetusta käynnissä. Eihän mullakaan mopo maksanut ku 5000 markkaa.. ei ollut muovikatteita. No tosin muovikatteet maksaa mut enivei. Tuntuu kohtuuttomalta korvaukselta.
En taustoja tunne tai tapausta enempää mut poliisin kautta varmaan ehkä olis fiksu lähestyä, jos ei kohtuullisempaa summaa löydy.
On niitä tyhmempiä tapauksia ollut jossa oikeat seuraukset, esim joku alaikäinen pärekaton polttaja porvoosta. Turha enään ikinä tehdä töitä elämässä koska kaikki menee ulosottoon mitä tienaa. 6 ja rapeat päälle miljoonaa velkaa. Siinä vasta morkkis kännien jälkeen.
.
Antakaa nyt Mirulle rauha hoitaa asia, niinkuin hän parhaaksi näkee. Tukea voi antaa muutenkin, kuin omilla mielipiteillä/tulkinnoilla asioista. Toki ymmärrän tuohtumuksen asian ympärillä, jajaja tuen etc! Itse kokisin "oikeaksi", tukea Mirua, hänen omien päätöksien pohjalta:thinking:
Näin on. Omat päätökset on parhaat!
Kukin tekee kuitenkin miten parhaaksi näkee. :cool:
Melkeen joka vuosi turvaselvitys pv:n alueille. Itsellä ei ole ollut ongelmia,mutta työkavereista sen verran,että konkkaa ei kannata tehdä eikä harrastaa vilunkia talousasioissa. Ainakaan jos meinaa tehdä töitä ihan missä vaan.
.
No niin, hetki pieni..tulee pitkä tarina...
Soitin sille tyypille ja hän ei ole tytön isä, vaan isäpuoli eikä mopo ole kummankaan nimissä vaan tytön äidin.Laittoi mulle spostilla vikalistan uusittavista osista ja näytin sen siskon miehelle, joka alkoi nauramaan.Sanoi ettei kaatumalla voi saada noin paljon tuhoa aikaan vaan olisi pitänyt ajaa kunnon kolari ja äijä yrittää korjauttaa mulla vanhoja juttuja.Tyttö laittoi 2 kuvaa tapahtuneen jälkeen ja niissä oli pari naarmua yhdessä katteessa.Isäpuoli oli kieltänyt tyttöä lähettämästä kuvia eikä ole mullekaan laittanut vaikka olen pyytänyt useaan otteeseen.
Hän ei siis suostu tekemään ilmoitusta eikä halua, että minäkään teen.Pojan kanssa päätettiin kävellä huomenna laitokselle ja hän käy tunnustamassa tekonsa ja ottaa tuomion vastaan.Haluan myös, että vakuutus tyypit katsovat pyörän ja maksetaan se mitä pitääkin.Mua ei kuseteta[emoji35]
Joo. Olen tosin saanut tuomion radiolain rikkomisesta,mutta se oli 80 luvulla. Siksipä l olen viestijoukoissa. Tappajat lienee enemmän kivääripuolen touhuissa.Lainaus:
Respect. Teillä taitaa olla perusmuotoinen, jota ei vähällä tehdä. Suppeassa ei noita tutkita.
Miten tuolla facen kirppiksellä jokaisen myymti ilmoitukseni julkaisun jälkeen herjaa että tuotteessa on ongelma ja facen sääntöjen vastainen ?? Ilmo näkyy hetken ja sitten herjaa tuota, p....le pitäköön tunkkinsa.
.
Niin ja kiitos tukemisesta kaikille[emoji8]
Nyt nukkumaan, aamulla pitää olla taas liput salossa[emoji123]
Öitä☺
.
Ei ku vääriä taajuuksia. Toki lähetystehoa löytyy sen pari KW. Joka ny saattaa olla himppasen liikaa jos määräysvihkoa katsoo. Intissä taasen pikkutehoja ja digimodeja joista en niin hirveesti perusta.Lainaus:
Liikaa tehoa ?
No PV tarvii edelleen titaajia kun EMP tappaa transistorit niin vanhat radiot putkilla vielä toimii...
.