Tauski :lol:
Printable View
Tauski :lol:
Toissa viikolla siellä Härmän Vesa roastissa oli tauski vissiin vetäny aika paljon kovereita. Vanhat naiset oli kuulemma ollu ihan fiiliksissä :laugh:
tauski,nykänen ja tuksu
parempaa trioo saa hakea
Aika monta revikkaa tullut aikojen saatossa katsottua ja äsken vasta hokasin, että melkein kaikissa näköjään vedellään poskareita jotta saadaan puhallettua komiat höyrypilvet pihalle.
Onkos tämä kikka nyt niitä ns. "elokuvatehosteita", vai voitaisiinko tulkita jopa pieneksi huijaukseksi? Joskus ihmetellytkin, miten jossain revikassa puhallellaan hirmuisia höyrypilviä - ja itse saa vastaavalla laitteella vain pienen pilven aikaiseksi, vaikka olisi kuinka vg-pitoisia nesteitä käytössä. No, selvisipä tämäkin mysteeri... :sneaky:
Pöh jotkut poskarit, todellisten kumpupilvien jäljille pääsee vasta lunghittiatolla. :esmoke: Mitä sitä suussa seisottamaan, siis höyryä tarkoitan. :D
Taitaa olla ihan lunghittejä ne isot höyryt, ei suuhun mahu kun pikkunen tiraus ilmaa :)
Miksi olen vielä hereillä ?
Miksi en ole ostanut vieläkään veronpalautuksilla mitään ?
Toissapäivänä nenä oli kuin vesihana, eilen oli reippaasti kuumetta, nyt on saatanan kipeä kurkku. Outo tauti :confused:
12. päivää nyt kipeänä, rupee jo vähän vituttaan.
Vittu. Ostin tuommoisen ulkosen kovalevykotelon 2.5" levylle ja siinä on semmonen johto jonka toisessa päässä on kaks USB:tä, toisesta data ja toisesta virta. Mitä vittua? Enhän minä tuota saa digiboksiin kiinni kun siinä on vaan yks USB.
Kaikki entiset 2.5" kotelot on toiminu yhellä USBilla. Mua on huijattu.
No itse asiassa testasin just että pistin toisen USB:n kiinni digiboksiin ja toisen Xboxiin mutta ei näkynyt levy digiboksissa.
Onhan mulla tuommoisia koteloita parikin missä on ulkoinen virtalähde, mutta ajattelin säästyä johtohelvetiltä jos ostan semmoisen kotelon mikä ottaa virran YHDESTÄ USB-portista. Saatana.
http://www.e-savuke.com/vb/e-savuke-...n-valinta.html
Guruäänestys, jee! :)
Hii o hoi
Ahea äänestämään porukalla [emoji106]
Äänestin jo sinua :whistle:
Mäki haluun jonkun tittelin [emoji33]
Höyrypupu ?