Tekevälle sattuu.:thumbsup:Jos ei ikinä tee mitään, ei kyllä satukkaan.;)
Printable View
Tekevälle sattuu.:thumbsup:Jos ei ikinä tee mitään, ei kyllä satukkaan.;)
Huomenna on hyvä päivä [emoji1] ja vielä parempi kun saapuu [emoji33]
Huomennakin hyvä Päivä.:thumbup:
Juuri tämä
Tai toinen on protyyppinä tämä ?
http://www.alphageek.fi/media/catalo...28171126_1.jpg
Riittävät nestesäiliö + Akkupaketti + imuletku suuhun
Tulipas 1 Ripperi ostettua Höyrypäältä. Dark Horsen poistin kirpparilta.:)
Maksamisenkin pitäisi tapahtua yleensä aika vikkelästi.:thinking:Alle minuuttiin, ei vieläkään tahdo pystyä.:lol:
Pidän huolta ja käytän ahkerasti.:teaching:Riittääkö tuollaiset 30ml läpi Päivässä?
Hmm..Tuossa ideaa.:thinking:Sais piikata urakalla, maski päässä ja höyrytä samalla.:)
Son *TSUP* ja vklp alko! Loppuriemuks 12h jakelua!
Täällähän on loistavat kehittelyt. Voisin olla duunissakin sama kypärä päässä niin säästyisi ulkoiluun menevä aika. Jos tulis joku länkyttämään, olis vaan, että mä vaan tän yhen tankillisen imasen ja kato, naputtelen näppäimistöä samalla.
Formulatyyppinen ratkaisu?
Alkaa uusia ideoita puskemaan.:wheee:
Mulle provikat jos alkaa massatuotanto [emoji12]
Hands Free Höyrytin.:thinking:Ei huono idis ollenkaan.
Voi paska tasamaalla on kohta enemmän viestejä ku mulla http://i.imgur.com/TU6Gz6r.gif
18650 akkunen otsalamppu jossa erillinen akkukotelo, eli johdotukset valmiina, siitä DNA/SXlle virtaa, ja sopiva höyrystin...
Minä suosisin tuota otsalamppuratkaisua, vaikka sekin herättää huomiota, niin VÄHEMMÄN kuin kypärä päässä pitkin kylää painaminen. :)
Letkunpää suuhun ja imuvoimalla Ato käyntiin. Toimii ilman kypärääkin.:thinking:
Saattaa pitää kiirettä sulla.:wheee:Alkaa nimittäin oleen energiaa ukonretaleessa jo.:yeah:
220 virralle saa taputuksella toimivan kytkennän. Ei toimi raksahommissa.:laugh:
Banaania siitä saa kuitenkin, jos ohi menee.:laugh:
Se olis huomenna melkein nelikymppiset. Pitäisköhän ostaa itselleen jotain kivaa höyryrompetta? :thinking:
Otat vähän reilumminkin kerralla.:thumbup: