Kotona taas. Joko sitä menis nukkuu?
Printable View
Kotona taas. Joko sitä menis nukkuu?
Hörppää ei rupee nuq vielä, meillä on pitkä ilta aikaa :)
Taas rivi riivareita mitä pitäs sekoitella testiin ekaa kävin just testaas
AINII sori huurupää koitan vkl aikana tehdä sulle sen puuhapaketin
Älä kerro et laitan ;) Naggimaa on suomen napa joten sinne putkahtaa ensin ;)
Voi kiasma, arvakaas muistinko ottaa herkkunesteen testiin töistä jo toistamiseen. :crying:
No jos huomenna sais maisteltua. :D
Muuli saapuu tänään 20 aikoihin. Päivä pulkassa ja homma kunnossa ajoissa.:yeah:
Jokos herkku loppui Jassolta.:confused: Pitääkö pistää uutta? Nyt vaihtoehtona Blue myös.;)
Vielä n.3ml jäljellä ;)
Kelpaisko pieni tiivaripläjäys sinnesuuntaan? Loihdit niistä herkkuwa ja lähetät mulle ;)
Passa sekin. Pitääkö taikoa jotain herkkuva?:)
Tottakai ;) Kaivelen kaappeja viikonloppuna, mul on järjetön määrä tiivareita joita en oo ees kokeillu...
Nyt pikku nokoset, pikku "härdelli" ollu töissä, kaikenmaailman tossunkuluttajat ollu liikkeellänkoko viikon :)
Ei mullekaan kaappiin mahdu, ku olen itte siellä.:blink:
Huomenna illalla syvä hiljaisuus ja ujot Kaffeet.:thumbup:
Myrkkyä.:crying: Pitkän matkan sijoitus. Kaikki mitä tulee.:)
Niin pitää tehdä.:thumbup:Pakkaan peräkärryyn sun tavaroita.:sneaky:
Semmostahan vaan tänään huomasin, että pyöräillessä ei oikein voi höyrytä. Tupakka pysyi siinä sormien välissä mutta höyrykettä pitää oikein pidellä. Pieni asia ihmiskunnalle ehkä, mutta suuri minulle. Tässähän menee nyt enemmän aikaa kun ei voi nauttia nikotiinia samalla kun pyöräilee.
Pyöräillessä tulee varmaan sama fiilis kovassa tuulessa, ei maistu miltään :crying:
Oho menipäs pari tuntia nopeasti. Luulin et kello ois vast jotain 19 paikkeilla.
Itellä oli ennen kalastellessa rööki suunpielessä. Nyt odotellaan sen aikaa, et saa höyryttyä.:)
Mut löytää sieltä, missä mitään ääntä ei kuulu.:)
Vähän Murinaa ja välillä höyryä.:laugh:
Ja kun vastaan tulee vanha kilvetön volvo höyrypilven saattelemana, se oon mä
Kuulostaisi hyvältä ajalta. :) Tiivareita rupee kohta olemaan kohtuullisesti.:whistle:
Mitä eroa on valmiilla nesteellä ja tiivisteellä?
Minä tiedän; erehdyin just kokkaillessa luulemaan valmista nestettä tiivisteeksi... :facepalm:
Lopputulos ei ollut ihan sellainen, kuin odotin. :)