Niin joo :3 Eikä se varmaan ookkaa :3
Printable View
Veren/kuparin maku suussa voi johtua myös infarktista. :D
Ieninfarktista?
Sydän. [emoji52]
Tajusin :lol: Jee mä löysin kaapista tazzaa ja (kuivuneita?) Väiski vaahtokarkkeja siihen :3
Sinappia ja ruisleipää. [emoji14] Huomenna sänkyostoksille. :o
Jenkki vai runkopatja? :D Vai perinteinen sänkykehikkko ja joustinpatjat?
No tupakoinnin lopetin kokonaisuudessaan vasta ehkä kuukausi sitten, voisko liittyä sit siihen jotenkin? Ja angiinaa kanssa epäilin ekaksi, kun vähän siltä tuntuu, mut kun kävin kurkkaamassa peilistä ihan varmana siitä et on valkosia täpliä kurkku täynnä niin näkyikin verisuonia, ja veri maistuu kurkussa. Olin aikasemmin myös ihan varma et huulesta tulee verta mut ei ollutkaan varmaan huuli vaan kurkku.
Niin, ja kun ihan ensimmäistä kertaa 'lopetin' eli kun alussa olin 6 vuoden tupakoinnin jälkeen ensimmäistä kertaa ikinä jonkun 3 päivää polttamatta, niin kävi niin että koko kitalaen iho uusiutui! Siis sillain miten tuolta hampaitten takaa saattaa palaa kun syö pakastepitsaa, mut oli siis koko kitalaki sellanen pari päivää.
Lujaa menee taas töissä; tähän mennessä 7h oltu ja kassassa 101.40€. Tuosta kun vähentää ALVit ja laskee siitä 36%, niin saa meikäläisen bruttopalkan tältä ajalta.. :rolleyes:
Okei.. En vaan tykkää käydä lääkärissä, tuntuu ettei ikinä ota mua syystä tai toisesta tosissaan [emoji27]
Odottele rauhassa, pelkkä verenmaku suussa ei kerro vielä mistään. (: Jos arveluttaa niin koita jättää höyryttelykin hetkeksi jos suinkin pystyt. Kun oiretta on ilmenny aiemminkin ja mitään sen kummempaa ei oo tapahtunu niin ei oo mitään paniikkia. Seurata tilannetta. (:
Jep :) kai se ohi menee!
Mitäs yötöitä sä sit teet? Mä just tahtoisin yötöitä!
Okei, mä rupeen kyl nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!
Ilmeisesti sä et silloin ekalla lopetusyrityksellä höyrytellyt? Tosin en usko että höyryttely ihan tuollaisia sivareita voisi aiheuttaa. :thinking: Veikkaan edelleen että kyse ientulehduksesta, vaikken tiedä voiko se tulehdus olla kitalaessa/kurkussa asti... Mutta tupakoinnin lopettamisen jälkeen suu voi olla joillain tosi kipeäkin kun se ientulehdus (joka on koko ajan ollut päällä) pääsee esiin hetkeksi ennen kuin paranee. Muistaakseni mulla aika pian tupakoinnin lopettamisen jälkeen tuli verta hampaita harjatessa, sitä kesti ehkä viikon.
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta.
Nyt arvaan, kuka niitä Fake Taxi videoita tekee.:thinking:
Huomenta
Kaikki innoissaan menossa töihin.[emoji8]
Vielä olisi pari päivää "pääsiäis" lomaa jäljellä.
Tuppaa vaan heräämään kuin työpäivänä.
Maistuu Kaffe erityisen hyvälle.[emoji7]
Ei muulia ole näkynyt ?
Ei vielä..toivotaan et tänään kömpis perille. [emoji36]
Huutele kun saapuilee ni poikkeen häthätää
Huutelen kyllä. [emoji106]
Tais tulla rukkaset, taas :lol:
Jaahas vatta täynnä ja nyt kiusaamaan jasson velipuolia [emoji13]