Mulla taas päinvastoin. Eka päivä pirteä pitkään aikaan. Pääsin jopa yöllä näkemään unta (joka oli kyl aika kuumottava :blink:). Eli pääsinkö nyt REM uneen pitkästä aikaa. :thinking:
Printable View
Mulla taas päinvastoin. Eka päivä pirteä pitkään aikaan. Pääsin jopa yöllä näkemään unta (joka oli kyl aika kuumottava :blink:). Eli pääsinkö nyt REM uneen pitkästä aikaa. :thinking:
Mä olen viime viikkoina nukkunut enemmän kuin yleensä ja unetkin on olleet tosi häröjä[emoji38] toissayönä kuljeskelin pelkissä punaisissa korkkareissa ja stringeissä pitkin kaupunkia.Mitähän helvettiä sekin tarkoittaa[emoji23]
Onko se tää kevät ja hormonit, kun tekee tepposia?
En oo onneks unissani kävellyt ikinä ja untahan se oli.Vittu tuli ikävä puhelu juuri, nyt on nuorimmainen kusessa.Voiko 16 vuotiaalle antaa selkään?
Saatanan junnu oli kaatunut jonkun mopon kanssa ja pitäisi pierasta tonni rahaa jostain, pitää kysyä korvaako vakuutus mitään[emoji53] tuskin...
Luvaton käyttöönotto eikä pojalla korttia, isä sanoi ettei tee rikosilmoitusta jos maksan tonnin[emoji43]
Haluan kyllä nähdä arviointihinnan paperilla ym....
Nukut yön yli ja kuuntelet sen sunkin pojan version tapahtuneesta. Mut jos tapahtumat on menny noin niin sivullisen korvaan kuulostaa aika kohtalaiselta korvaukselta, olettaen että ollut joku kalliimpi/uudehko ns. merkkimopo :crying:
E. Tai no hankala arvoida kun ei vahinkojen määrää tiedä. Onneksi kuski selvisi ehjin nahoin?
Aika uusi honda skootteri kyseessä ja pari pinta naarmua, poika on myöntänyt teon rehdisti.Mulla vaan ei ole rahaa maksaa tuollaista summaa, toki pojan isän pitää osallistua myös niin kulut puolittuu.
Pojalla kyynärpää vähän auki ei muuta onneksi.
En todella tiedä mistä revin rahaa tai no...syödään kuukausi makaroonilaatikkoa[emoji37]
Törmäsin sattumalta vanhaan uutiseen vuodelta 2014, kuka tunnustaa tilanneensa 200 litran tynnyrin hermomyrkkyä ? :D
Liite 32320
Sohvan päälliset lähti puhtaiksi kun kuudessakympissä pesin. Vähän kyllä pelotti kestääkö tuo kangasmateriaali mutta eihän se mikskää mennyt. Nyt on sitte käsinojat eri sävyä kuin muut päälliset :mad:
E: no prkl väärä topic :D
Tutulta postilaatikon uutenavuotena murkkuikäinen pamautti ****** päreiksi. Kaveri sai pojat kiinni. Aikansa kovisteltuaan sai vanhenpien puh. nummeron. Isukki aattona paikalle. 30 € muovilaatikko tuli isukille 350 € maksamaan. Pullikoi hintaa hinpun, mutta vaihtoehtona oli, että poliisit paikalle. Et silleen.
Jos noin isoja summia kehtaa pyytää,niin poliisit ilman muuta paikalle. Tutkintapyyntö kiinniottotilanteesta ja niin edelleen. Joku tolkku se pitää olla kerjätessäkin.
Noh, pojan kanssa on keskusteltu ja kotiaresti voimassa.Tänään saan myöhemmin tiedon summasta ja muistin, että onhan mulla luojan kiitos säästötili juuri näitä tilanteita varten[emoji2]
Maksut menee pojan isän kanssa puoliksi joten eiköhän tästä selvitä, mulla on myös 2 pulloa skumppaa kylmässä, joten ilta menee mukavan pöhnän merkeissä[emoji485]
Enpä olisi minäkään moista summaa suostunut maksamaan, varsinkin jos ei ole mitään muuta hajonnut kuin postilaatikko.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti
Satasen olisin tarjonnut, siitä jää postilaatikon uusimisen jälkeen vielä kohtuu korvauskin.
90 miljoonaa löysi ottajansa :)
Eurojackpotin 90 miljoonan ennätyspotin voittajat löytyivät 3 kuukauden odotuksen jälkeen
Tasan ei käy onnenlahjat..
Ei ole kovin kaukaa haettua,että jackpotin voittajat konsultoivat lakimiesten kanssa ennen kuin ottivat yhteyttä veikkaukseen. Varsinkin jos porukan koostumuksessa oli säätövaraa. Esmes eläkeläisen perilliset joutuisi maksamaan melkoiset verot perityistä miljoonista. Aika harvoin kuulee porukasta jossa viides osuus on jaettu neljään osaan....
Miru. Tonni kaatuneesta moposta on ihan ufo pyyntö samoin kuin sataset postilaatikosta.
Jos noilla ei ollut mitään kaupan valmisporukkaa vaan itse tehty porukkasopimus tai sit sopimusta "sorvattiin" tuo 3kk :)
Edit:Ihan turha viesti tämäkin :facepalm:
Liite 32321
Aijaa? Kyllä ne yhtään jykevämmät postilootat maksaa yli satasesta yli kolmeen sataan. Samoin kun mopoja, autoja, polkupyöriä on eri hintaisia, ja kamppeesta riippuen vaihtelee se että mitä sen korjaaminen maksaa. Ja reilua on maksaa vielä vaivanpalkkaakin, kun ei se postilaatikkokaan varmaan itsestään teleporttaa paikalle ja ruuvaa itseään telineeseen.
"Ja reilua on maksaa vielä vaivanpalkkaakin" Mitäs reilua se on jos poliisilla uhkaa? Esmes mulla on ylimääräisenä perkuleen hieno metallinen postilaatikko jonka kävisin mieluusti ruuvaamassa paikalleen jonkun köyhän muovilaatikon tilalle jos olis tarvis. Jos sen asemesta alettais pyytämään satasia,niin ei oikein kuulosta reilulta.... Eikä kovin pitkäikäiseltä postilaatikolta.Lainaus:
Isukki aattona paikalle. 30 € muovilaatikko tuli isukille 350 € maksamaan.
No mitäs reilua on toisen postilaatikon posauttamisessa? Jos vartavasten hankkiutuu tekemisiin tälläisissä merkeissä jonkun kanssa niin sille ei ole mitään takuuta että vastapuoli on ymmärtäväinen. Parasta onkin siis välttää joutumasta tekemisiin ollenkaan ja se on niinkin helppoa että jättää vaan laittamatta sen raketin postilaatikkoon. :D
Nii,i. Minä ainakin olisi antanut poliisien hoitaa. Poika olisi saanut muutaman kympin sakon ja laatinkon todelliset kustannukset siihen päälle ja oppinut jotain. Vastapuolihan ei ollut tuossa yhtään ymmärtäväinen,vaan yritti kusettaa. Tod.Näk. käyttänyt tarpeetonta väkivaltaa ja tai vapauden riistoa josta ainakin tutkintapyyntö olisi lähtenyt.
Juu ei, toi tonni välttämättä niin 🛸 pyynti ole. Autoon ei tarvi kovin kummoista naarmua, niin ei tonni riitä. Taisin tännekkin kirjoitella aikanaan, kun tuli skootteri keulaan huoltoaseman pihalta. Ei ollut ihan halpa kustannusarvio korjaukselle. Pieni lommo konepellissä, jonka juuri ja juuri huomasi ja pientä naarmua muovipuskurissa.
Jos on toi tonnin pyyntö tullu heti, niin ei varmaan ole aikomusta edes korjauttaa. Itse en ainakaan ottaisi pienintäkään riskiä, että se tonni ei riitäkkään. Tai sitten siellä on tarkkaan tiedossa mitä maksaa, tai pystyy korjaamaan itse.
Muovipostilaatikko ei sen sijaan satasta maksa. Pikainen vilkaisu K-raudan sivuilta näytti että jopa 30 € on aika kova hinta muovilaatikosta. 350€ on sen verran posketon pyynti, että olis saanut soittaa ne poliisit paikalle. Ei tommoselle nuorelle siitä mitään pysyviä merkintöjä jää.
Huimassa nuoruudessani paneskelin autossa yhtä naista kaikessa rauhassa kunnes sen mies tuli paikalle ja rusikoi auton ikkunat ja pellit paskaksi. Eikä ollut edes mun auto,vaan silloisen eukon. Ei siinä poliisia kutsuttu paikalle,eikä viety autoa merkkikorjaamoon,vaan tyyppi kunnosti auton omaan laskuunsa. Sen kun haki pois. Reilu meininki.
Siskon mies rakentaa pyöriä ja tonni on kohtuu hinta kuulemma, muovi on kallista.
Kyseessä vielä melkein uusi skootteri honda ja mä hoidan osuuteni mukisematta.Kukaan ei kuollut ja elämä on alkanut muutenkin hymyilemään.En ota stressiä enää mistään ja hei! Skool[emoji484]
Eka lasi menossa[emoji8]
usa -kanada oli hieno matsi. Monivedossa se piti,mutta venäjä teki pari maalia ranskaa vastaa liikaa. Viddu. Voittais ees eurojackpotissa...
2500-3000e mopolle tonnin muovikatteet kuulostaa kovin kalliilta, yli kolmasosa mopon hinnasta pelkkää muovikatetta [emoji848]
Edit
Ja vaikka maksaiskin tonnin, ostaisin uudet katteen osat ite ja laittaisin ite paikoilleen, niin tuleepahan vaihdettua eikä ole pelkkää rahastusta
Ok! Hitto en mä näistä mitään ymmärrä[emoji53] täytyy selvitellä asiaa.
Eiks kukaan muu dokaa kuin mä?
Tais tulla dokattua vappuna sen verran että seuraavan kerran ehkä juhannuksena :laugh:
Näin vähän ajattelinkin[emoji16] no ei mua haittaa, ajattelin alkaa katsomaan netflixistä uutta scifi sarjaa ja avata toisen skumppa pullon.Saatana on noussut jo päähän tää[emoji23]
Mitäs scifi sarjaa, stranger thingsiä? Sehän on just paras tunne kun nopeesti humahtaa päähän :laugh:
Tänään ei huvita kaljoitella enempää, sixpäkki meni jotenkuten :)
Et siis miellummin poliisit paikalle, rikostutkinta ja rikosrekisteri 16w pojalle ??? Sakot paalle jne