-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ensin meni gripper("-" johto poikki) sitten tuli 2.8-ongelma lamboon.
Pelastus oli nikotiiniton brändätty eGo, ja toinen passThru, sekä briteistä tilattu usb-jännitteellä ainoastaan toimiva joku VV. Vilkuttelee valoja, kun painelee. Pelastus on mulla, Gripperin saan toimimaan, kun saan jatkoa -1-joholle ja Lamnoa en mitenkään?. Nikotiiniton pelasti 3 ihmisen joulun noilla pötkylöillä.
Toi suora USB VV-pötkylä on ollu vajaa käytöllä.
NIKOTIINITON:
Toi toimimaton usb-passThru on osottautunu pedoks, vaikei sitä oo usb:ssä käytettykkään sen alacapin kautta, mut normaali tavoin kyllä, olen pitänyt siitä. Toinen Perus eGo kans, muut on heittäny menemää.
Näillä on kaveriki pystyny olemaan useemman tunnin vetämättä röökiä ja
mä useita kymmeniä, joten '
ja Mun hampaat on valkoset, ku apinalla.
-
Oikeestaa mua ei ärsytä mikään muu, ku Gripperin ja lambon(2.8problem) hajoaminen.
Höyryttely on millä tahansa cartolla ja nesteellä parempaa, kun normi rööki. Kaveri poltti, ja minä höyryttelin, kaveri kylässä, minä isäntä. Kova polttamaan, mut puoleen putos (rikkinäiseks valittamallani) eGo passThru- akulla, ja eGo-t-perusakulla silläki höyryillä. Vaikka mun höyryt sille oli kun immenkusta talvimetsällä.
Cherry Wizmix maistu meistä molemmista hyvältä.
-
Rahanmeno. Aina on parempia vehkeitä kun edelliset ja jos ei ole niin aina kannattaa ostaa tarvikkeita ja varavehkeitä ja prkl.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
^ Tuo on kyllä niin totta missä tahansa harrastuksessa, eikä tämä höyryäminen ole (valitettavasti) poikkeus...
Samoilla linjoilla täälläkin...
-
Tälläistä tuurintynkää tänään, sanovat että sirpaleet tuo onnea, tiedä häntä kuinka käy potuttaa ainaki vielä.
http://i2.aijaa.com/b/00027/11491286.jpg
Saas nähdä saako uuden tilalle laitoin palautetta.
-
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
"Second, he is saying "I'm against copying but because Ody production is limited this clon is good replacement". He didn't say something like "good copy but buy other original atty, do not buy copies". He didn't just gave his opinion about copy, he said it's good alternative if you can not get original Ody."
Päähän sattuu.
Scott ei oikein GG-yhteisön suosiossa.
-
Flunssa... Alkoi heti lauantaina ja jatkuu edelleen. Mikään ei maistu miltään, eli voi taas höyrytä noita huonoja pois.
Ja tottakai viiminen päivä olikin maanantai, eikä sunnuntai niin ku olen koko ajan kuvitellut. Eli joudun menemään maanantaina töihinkin.
-
Syttyi Audin kojelautaan sellainen jouluvalo tuossa pari päivää sitten, että arvasin että tonni taas menee... ja juu niinhän se meni, mutta eipä pala kynttelikkökään enää. :D
No onneks se on vaan rahaa, eikä vaikka vasen kives. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Syttyi Audin kojelautaan sellainen jouluvalo tuossa pari päivää sitten, että arvasin että tonni taas menee... ja juu niinhän se meni, mutta eipä pala kynttelikkökään enää. :D
V***n kalliit jouluvalot sulla! :D
-
Jaahas, oli kortti suljettu tänään. Syynä jonkin jenkkifirman yritykset käyttää korttia. Pientä tietovuotoa tuntuu olevan liikkeellä! Taidan ruveta muutenkin nettiä käyttämään salattujen palvelimien kautta, saa samalla katsella ilman maarajoitteita ;)
Hieno homma, että pankkien vastavakoilu toimii tehokkaasti :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Sama vika mitsussa :P
Kävin nollaamassa, makso 10e :)
Saapi nähä mitä herra katsastusinsinööri tuumaa huomenna :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Ei oo vasenta kivestä, eikä audia, eikä rahaa,eikä oo kyllä mitsuakaan. :-[ Ja tätä kirjoittaessa tuli puhelinsoitto: no ei oo sitten enään töitäkään, voiko enään paremmin mennä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Ei oo vasenta kivestä, eikä audia, eikä rahaa,eikä oo kyllä mitsuakaan. :-[ Ja tätä kirjoittaessa tuli puhelinsoitto: no ei oo sitten enään töitäkään, voiko enään paremmin mennä.
:'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
:'(
No tiedän muutaman kaverin jotka ainakin tosta manilla köydestä on tehneet toimivan setupin, itse en viitti kun on perhettäkin ja ajattelin pysytellä silicassa, wickaa paremmin ainakin penessä, ja pakkohan se oli taas bissee hakee ja miettiä kuinka tänkin nyt perheelle kertoo. No onneksi joku idästä tullut halvempi, ja kenties vielä parempi mies sai sentään töitä,No empä itteeni koskaan kummoisena ole pitänytkään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
No tiedän muutaman kaverin jotka ainakin tosta manilla köydestä on tehneet toimivan setupin, itse en viitti kun on perhettäkin ja ajattelin pysytellä silicassa, wickaa paremmin ainakin penessä, ja pakkohan se oli taas bissee hakee ja miettiä kuinka tänkin nyt perheelle kertoo. No onneksi joku idästä tullut halvempi, ja kenties vielä parempi mies sai sentään töitä,No empä itteeni koskaan kummoisena ole pitänytkään.
Noh noh Jasseri! lopetahan tommoset puheet! Aina on tullut vastoin käymisiä ja niistä noustaan aina . Ei miestä arvostella sen mukaan kuinka montakertaa se on kaatunut, vaan kuinka monesti on nousut ylös....
Koha sinne kevääseen kituuttelee nii alkaa rakennuksillakin vilkastumaan...
-
ite sain marraskuussa lopputilin eipä paljon haittanut kerkesi jo liitonpäivät nollaantua lopputilistä maksoin asuntolainan pois kelpaa taas lomailla :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Jaahas, oli kortti suljettu tänään. Syynä jonkin jenkkifirman yritykset käyttää korttia. Pientä tietovuotoa tuntuu olevan liikkeellä! Taidan ruveta muutenkin nettiä käyttämään salattujen palvelimien kautta, saa samalla katsella ilman maarajoitteita ;)
Hieno homma, että pankkien vastavakoilu toimii tehokkaasti :)
Saitko firman nimee selville..ettei ollu sama bartstore ku mulla viime viikolla..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Noh noh Jasseri! lopetahan tommoset puheet! Aina on tullut vastoin käymisiä ja niistä noustaan aina . Ei miestä arvostella sen mukaan kuinka montakertaa se on kaatunut, vaan kuinka monesti on nousut ylös....
Koha sinne kevääseen kituuttelee nii alkaa rakennuksillakin vilkastumaan...
No mulla noita vastoin käymisiä tuntuu olevan liikaakin, nytki ajellu joka vitun päivä Hollolasta,Espooseen töihin ,vajaa 300km päivä ja kun omalla yrityksellä yritän eteenpäin porskuttaa niin,eihän tässä oo mitään vitun järkee, työmatka kestää päivässä 4h, ja työt päälle päivän pituus 12h, ja sit ilmoitetaan että sun pitäs muutama euro tunnilta hintaa tiputtaa kun ois noita itämiehiehiä tulossa.
Saavat mun puolesta tulla,on tässä jo muutama vitunläheltä piti tilanne muutenkin moottoritiellä sattunut ihme kun olen edes hengissä, ja ei ne oo kummoiset kulkupelit millä jasseri tuota väliä suhaa edestakaisin, vittu puolet huonommat kun nuilla idänihmeillä.
Yks kaunis päivä lähdin tapiolasta ajeleen kotio, niin eikös tuusulan rampissa ollu joku peräänajo,koko tunneli leppävaarassa suljettu ja liikenne seisoi tuntitolkulla himassa olin puoliysi, safkat naamariin ja nukkumaan ja aamulla taas vartin yli neljä ylös ja koiraa kusettamaan ja taas vittu baanalle, ei tää oikeesti ole tän arvosta.
-
Jasserille voimia.
Mein joulu taas meni normituurilla: mersusta pakoputki poikki, astianpesukone hajos ja flipperin takalasista irtos maali kun sen kanto pakkasesta lämpimään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
No mulla noita vastoin käymisiä tuntuu olevan liikaakin, nytki ajellu joka vitun päivä Hollolasta,Espooseen töihin ,vajaa 300km päivä ja kun omalla yrityksellä yritän eteenpäin porskuttaa niin,eihän tässä oo mitään vitun järkee, työmatka kestää päivässä 4h, ja työt päälle päivän pituus 12h, ja sit ilmoitetaan että sun pitäs muutama euro tunnilta hintaa tiputtaa kun ois noita itämiehiehiä tulossa.
Saavat mun puolesta tulla,on tässä jo muutama vitunläheltä piti tilanne muutenkin moottoritiellä sattunut ihme kun olen edes hengissä, ja ei ne oo kummoiset kulkupelit millä jasseri tuota väliä suhaa edestakaisin, vittu puolet huonommat kun nuilla idänihmeillä.
Yks kaunis päivä lähdin tapiolasta ajeleen kotio, niin eikös tuusulan rampissa ollu joku peräänajo,koko tunneli leppävaarassa suljettu ja liikenne seisoi tuntitolkulla himassa olin puoliysi, safkat naamariin ja nukkumaan ja aamulla taas vartin yli neljä ylös ja koiraa kusettamaan ja taas vittu baanalle, ei tää oikeesti ole tän arvosta.
Joo siis aivan älytön työmatka..... Ei tulis itelle mieleenkäää... mut yrittäjällä toinen juttu ....
Työläisenä on helppoa.... jos ei oo hommia niin suht iisisti saa rahaa liitolta...
-
No eikai kukaan selväjärkinen tähän alkaisikaan, ja sitähän minä en ole. Olis muuten osakeyhtiö myytävänä jos jotain kiinnostaa,laaja toimiala kaikkialla mailmassa ja myyn halvalla,suorastaan ilmaiseksi.
-
Mä kans nuorena ja hulluna laitoin yhden miehen Oy:n pystyyn, mutta sitten repes jaksut, tuli avioero ja sekosin. On se firma vielä jossain pöytälaatikossa, mutta en enää tässä vaiheessa elämää ikinä uskalla sitä laittaa toimintaan.
Turvaverkot on duunarilla niin hyvät, ettei millä hermo kestäis yrittämistä. Aikoinaan sen kyllä lopetin voitollisesti ja kannattavana, ei vain enää jaksanut ryynätä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Mä kans nuorena ja hulluna laitoin yhden miehen Oy:n pystyyn, mutta sitten repes jaksut, tuli avioero ja sekosin. On se firma vielä jossain pöytälaatikossa, mutta en enää tässä vaiheessa elämää ikinä uskalla sitä laittaa toimintaan.
Turvaverkot on duunarilla niin hyvät, ettei millä hermo kestäis yrittämistä. Aikoinaan sen kyllä lopetin voitollisesti ja kannattavana, ei vain enää jaksanut ryynätä.
Mutta mun firma onkin missä ÄÖ ei OY
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Olis muuten osakeyhtiö myytävänä jos jotain kiinnostaa,laaja toimiala kaikkialla mailmassa ja myyn halvalla,suorastaan ilmaiseksi.
No mikäs tämä on jos ei OY?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
No mikäs tämä on jos ei OY?
No mutta tarkoitin jotta vähällä älykkyysosamäärällä perustettu OY.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
No mutta tarkoitin jotta vähällä älykkyysosamäärällä perustettu OY.
Joo no eihän siihen perustamiseen tarvita kuin kynä ja paperia, kirjekuori. Postimerkkiä ei edes tarvita. Ykkösvaiheessa ei tarvita edes sitä kirjekuorta.
Toiminta voi alkaa älyttömän nopeasti perustettavan osakeyhtiön nimiin, ja monesti mullistavat älyttömyydet palkitaan markkinoilla erikoisina juttuina!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Joo no eihän siihen perustamiseen tarvita kuin kynä ja paperia, kirjekuori. Postimerkkiä ei edes tarvita. Ykkösvaiheessa ei tarvita edes sitä kirjekuorta.
Toiminta voi alkaa älyttömän nopeasti perustettavan osakeyhtiön nimiin, ja monesti mullistavat älyttömyydet palkitaan markkinoilla erikoisina juttuina!
Nyt Jarif pipo päähän ja koiran kanssa lenkille, en ole perustanut firmaani justiin, enkä ilman postimerkkiä, on ollut jopa yli 30 työntekijää aikoinaan, niistä sen enempää. Kiitokseni annankin kaikille vuokrafirmoille ja kaikille muillekkin yrittäjille mm, olkiluoto jossa ilmeni että 139 yrittäjää tekee hommia siellä ja maksaa ilmeisesti palkkansa pimeesti tai no 3€ tunti, no kyllähän toi mullekkin kelpais ennenkuin totaali työttömyys.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja aerodekki
Saitko firman nimee selville..ettei ollu sama bartstore ku mulla viime viikolla..
Joo, sama tais olla. Ei ne tuon syvemmälle asiakaspalvelussa taida nähdä.
-
Sorry jasseri jos loukkasin, ei ollut tarkoitus. :-[
Sullahan tosiaan ihan kunnon firma sitten, olet työllistänytkin. Harmin paikka jos nyt käy niin että sun oma työllisyys on vaarassa.
Tsemppiä!
-
Jasseri, ikävä kuulla vastoinkäymisistäsi...harmi, että pitää osua anteliaan ja hyvän miehen kohdalle tällainen. Itse väistin taas hetkeksi YT-luodin, mutta arvonalennusta ja muuta tulee silti...pakko sitä silti on töissä käydä kun on perhe ja koti...ehkä sitten jossain vaiheessa otan itseäni niskasta kiinni ja etsin uuden duunin. Ei ne köydet poista alkuperäistä ongelmaa, joten tollasta paskaa et kyllä enää jauha...nyt kun höyryttelyn verkosto on kasvanut niin suureksi niin eiköhän hyvälle miehelle vois löytyä duunia tämän kautta..? Totta puhut tuosta olkiluodosta (OL3)...touhu on kuin aikoinaan villissä lännessä...työntekijät ovat akselilta Puola-Viro-Venäjä-Liettua-Ukraina. Esimiehet löytyy sunnalta Ranska ja Saksa. Näin läheltä seurattuani voin sanoa faktoihin ja tilastoihin nojaten, että konnia löytyy huomattavasti enemmän juuri noilta itäblokin työntekijöiden joukosta.
-
Meillä täällä Nokian kotikunnailla on yrittäjä buumi meneillään, valtio ja työkkäri patistavat kaikkia nyt perustamaan yritystä? Jos jollekkin idealle taputetaan, ja sanotaan juu juu hyvä juttu! Pankista lainaa vaan jos taloa ja omaisuutta on takeeksi! Voi juma,,,! Että ihmiset on tyhmiiii! Tilastot vaan kauniiks ja pullistellaan että näin meillä homma hoidetaan.
Puolen vuoden päästä on 90% firmoista konkassa! Ja porukoilta talot pankeilla!
Kiinteistö välityksiä on joka nurkassa ja lisää perustetaan, kun kaikki Nokian toimihenkilöt haluaa pitää solmiot ja korkkarit työvaatteina.
Yrittäjän tie ei ole helppo, kyllä Duunarina on helpompaa vaikka yritetään kusettaa koko ajan!
-
Kissa järjesti jouluyllärin: Oli onnistunut nielaisemaan neulan ja puoli metriä lankaa. Tänään sitten röntgenin kautta leikkaukseen. Uudenvuoden budjetti menikin sitten siinä.
http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.ne...44916281_o.jpg
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.ne...87529290_n.jpg
:(
-
-
Taas yksi päivä takana kun on käynyt lukemassa modaajan itkua kopioinnista. Mites olis jos asiaa katsottaisiin myös toisen nimimerkin kautta? Eikö genesis atojen luojana pidetä saksalaista tyyppiä nimeltä: Raidy...hän halusi luoda skenelle jotain uutta ja jokaisella olisi mahdollisuus saada sellainen käyttöönsä. Rahaa ei pyytänyt vaan halusi kehittää yhteisöä...
-
Sry jos loukkaan jotakuta. Imeo on APINA!
Vapaa maa ja vapaat ajatukset/mielipiteet saa olla. Mutta kun aletaan omimaan kaikkea jonkin asian saralla on se hulluutta ja turhamaisuutta ja itserakkautta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja True Puffin
Taas yksi päivä takana kun on käynyt lukemassa modaajan itkua kopioinnista.
Sen paremmin näitä kyseisiä kreikkalaisia vermeitä tuntematta fanitus kieltämättä on Apple-luokkaa ellei ylikin. Paikoitellen koomisia piirteitä havaittavissa :) Eikös parhaat ideat ole tehty pöllittäväksi sanoi Jobs-vainaakin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Onnex täällä pohjosemmassa ei näitä ulkomaisia vielä pahemmin pyöri työmailla, vielä :P
Vinkvink Jasseri ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Onnex täällä pohjosemmassa ei näitä ulkomaisia vielä pahemmin pyöri työmailla, vielä :P
Vinkvink Jasseri ;)
Ai muuta kun jasseri pohjosee Jasson tykö missä töitä ja vielä vanha tyttöystävä kaupanpäälle ;)
-
Kuume nousee, toivottavasti ei rasvakeuhkokuume. Pitäkää peukkuja, ilmoittelen jos selvisin :'(