Wau 3mg vaihtoehto!
PG/VG Suhteet jos saisi vielä tietoon?
Onko milloin tulossa FV: Tervalakua ja lakunarua hyllyihin`?
Tänään saatin pieni erä iStick:ejä hyllyyn neljässä eri värissä.
Liite 18092
Myös mm. IPV2S 60W boksia hopeisena, EMOW Megaa ja Aspire CE5 BVC -coileja saatiin hyllyyn :)
Koskas tulee Aerotank V2 coileja ?
Kiitokset ku oli pistetty maistiaisia Mistereiden mukaan :p
OMG! GOD 180W otti hyllyn haltuunsa! Saatavana punaisena ja mustana, molemmissa "Kuuta ulvova susi" -kaiverrus.
Liite 18134
Samalla ovenavauksella saapui myös SMOK-lähetys: Bec Pro -älymodi, Magneto II -mekaaninen modi ja X-Pure RDA
http://www.finnvape.com/tuotekuvat/700x/softa.png
Liite 18136Liite 18135
Muillakin siis ollut ongelmaa pakettien saapumisessa?
Meillä on höyryttelyä takana puolisen vuotta ja a-i-n-a on tullu Finnvapen paketit neljässä arkipäivässä :) Viime kerralla jouduttiin odottelemaan pakettia n 1,5 viikkoa ja nyt ollaan odoteltu viikko, eikä pakettia ole vielä näkynyt. Tilausseurannan mukaan paketti on postitettu viime perjantaina (10.10)... Hieman ihmetyttää, että mikä siellä matkanvarrella nyt tökkii. Paniikkia pukkaa kun nesteet on finiiiitttoooo... o.O
Siis koskee kait nesteitä vai kuinka? Ei kait laitteet makaa noin kauan tullissa? Olen itse nimittäin ostamassa teiltä iStickin ens maananaina 20.10 ellei foorumilta löydy?
Kiitos vastauksesta :) Ei siis ihmekään ettei paketti ole vielä saapunut. Ei ihan meidän kalenterissa taida näkyä nuo Espanjan pyhäpäivät ;D eikä hoksattu teidän sivuiltakaan katsoa. Odottelemme siis maltilla alkuviikkoa.
Hyvin on kuitenkin palvelu pelannut ja kaikki on aina tullut mitä on tilattu. Lähettäjähän ei mahda postin tökkimiselle mitään.
Viime tiistai iStick tilattu ja tänään perillä.Nopiata toimintaa:hatsoff:Ps. .ittu tää iStick on piän ja kähväkän olone vehje:thumbup:
No nyt oli lasipullot pakattu, niin että ne kestäisi varmaan pomminkin.
Mutta by the way. Onko toi nyt ihan varma että Seduce Juicen:n nesteet on 15ml? Ei noi muovipullot ole oikein mun juttu, niin heti ensimmäiseksi kaadoin nesteet Mr. Goodvapen:n lasipulloon ja ei pienintäkään mahdollisuutta saada mahtumaan. Neste piripinnassa ja vielä jäi pulloon täydennystä. Ei siinä, että valittaisin. :D
Niin ja kyseessä oli 15ml lasipullo, ei se 5 ml maistiaispullo :D
Itse lähdin tuolla liikkeelle kesällä, ja siirryin muutaman päivän jälkeen ensin ET-Sään ja siitä suuremman tankin metsästyksen kautta Vivi Novaan. Molemmat ihan jees, käyttävät samoja atopäitä ja toimivat kohtalaisesti jo tuolla egotikullakin.
Omakohtaisista kokemuksista pohjustaen sen verran voi sanoa että jos höyryttely tuntuu omalta jutulta niin aloittelijalle sopiva modi olisi esim Vamo, Lambo tai Coolfire.
edit: eipäs ollutkaan mulla tuo evod 900, vaan Winder 1100... Tuosta evod 900 ainakin Kangerin sivuilla sanotaan että ei sovi dualcoileille, eli nuo ehdottamani eivät siis käy.
Neljässä arkipäivässä paketti tupsahti luukusta vaikka postin kädetyksen vuoksi olin varautunut pitempäänkin odotukseen. :)
Pakko kysyä. Mistä tieto että tuon smokin bec pro saapi päivitettyä 75wattiin ? Olen yrittäny ehtiä tuota 75w päivitystä mutta sellasesta ei oo missään mainintaa :thinking:
Onko People's Vapen PG/VG suhteeseen tullut pysyväismuutos? Vai olinko vain onnekashttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14...8063a71450.jpg
hei, onko mahdollista saada tota finnvapen "piparminttua" miedompana kuin 12mg?
Nyt on kyllä niin hävyttömän paljon hyvää tavaraa tarjolla että saapi FedEx toimittaa lähiaikoina tavaraa inglesiin.
Viimeistään ensi viikolla tulossa 10 makua Velvet Cloud Vaporilta San Franciscosta, 6 ja 12 mg.
100% VG (no, ohennettu tilkkasella tislattua vettä...), 100% organic ("luomu")
Liite 18241
We DO NOT use propylene glycol, diacetyl, GMOs, preservatives or food coloring of any sort.
Kolmen milligramman nesteitä tai nollaa olis muutenkin ihan kiva, kun saisi usemmasta nesteestä.
Nämä saatiin tänään saldoille:
Velvet Cloud Vapor
Liite 18350
Koska tulee sigelei 100w & istickiä saldoille taas?
En oikein jaksaisi tuota GOD modia tilata, siinä on n. 130W liikaa tehoa minun käyttötarpeisiini.