Miten tankki-karto-yhdistelmän saisi täytettyä kutakuinkin piripintaan? Just hankitut iso ja pieni 510 DCT jäi melko vajaaksi mun täyttötekniikalla (eka kerta).
Niin ja onko 0,8 mm reikä liian pieni?
Printable View
Miten tankki-karto-yhdistelmän saisi täytettyä kutakuinkin piripintaan? Just hankitut iso ja pieni 510 DCT jäi melko vajaaksi mun täyttötekniikalla (eka kerta).
Niin ja onko 0,8 mm reikä liian pieni?
0,8 on melko nafti.. naulalla tai ruuvilla vähän kannattaa suurentaa..
http://www.youtube.com/watch?v=BrM5lQhBlu8 <-- täyttö operaatio (toimii suurimmalle osasta tankkeja) ei siis käy alakauluscartotankeille :/
^Pätee kyllä mutta toisinpäin tehtynä :)
Meneekö "40x Battery Adapter" eGon akkuun? :-X
Tollasella viimeiset tankit täytellyt
http://www.e-savuke.com/forum/index....53455#msg53455
Ja morjes taas tänne!!
Olen tässä jo jonkin aikaa höyrynnyt 510 tankkiatojen kanssa (basic 510 tankki Wizardilta, Innokin) ja Bogen 510 cartojen kanssa (ilmeisesti ihan standardimalli; en ole itse tilannut, joten en ole varma tyypistä). Nyt tekisi mieli kokeilla jotain uutta ja mullistavaa, mutta en tiedä mitä. Noiden edellämainittujen kanssa on aina välillä pientä säätöä ja tavoitteena edelleenkin saada pomminvarmaa höyryttelyä ilman häsläystä. Tankkiatojen kanssa ketuttaa, kun joskus silloin tällöin se tulee epähuomioissaan vedettyä kuivaksi ja sen jälkeen sitä saa olla keittelemässä kärähtänyttä makua atosta irti ja pesemässä tankkiakin, kun tuntuu maku ja haju jämähtävän siihen korkkiinkin kiinni. Cartojen kanssa taasen se, kun sitä välillä tulee imeskeltyä nesteenä ihan suuhun. Olen hieman katsellut noita Puff tankkeja, mutta lukemieni foorumin mietintöjen perusteella, ei tämäkään oikotie onneen olisi.
Mitä te täällä suosittelisitte, että mitä höyryttelytyyliä sitä tulisi seuraavaksi kokeilla? Käytössä siis eGon akut, tilattu Wizardilta ja arvostan höyryn tuottoa, makua ja kurkkutuntumaa höyryttelyelämyksissäni.
Se tankin täyttö piripintaan on helppoa.Löytyy videot osiosta. :smoke:
carto siinä tankissa on tällä hetkellä yksi toimivimpia kokoonpanoja jos miettii höyryjen riittävyyttä ja nesteen seurantaa käytössä .Kaikissa laitteissa on omat säätönsä ja niksinsä jokka opii lukemalla foorumia ja käytännön kautta .Esimerkiksi cartossa on tärkeää että nestetäytön yhteydessä varmistaa ennen höyryttelyä ,että se keskiputki on takuulla kunnolla auki ja se että imee rauhallisesti höyrytellessä pitkin vedoin ,toisin kuin tupakkia siis . 8)
Tattista, ja muillekin suoraan nähtäväksi yksi mainio niksi. Ny se ruiskukin pitää varmaan hommata.
http://youtu.be/F1rzs1XlCik
Kertokaapa kaikki "Kick":stä?
Meikäläistäkin tämä kiinnostaa. Kyseessä on kai jokin pikkuinen ei-VV-putkimodiin laitettava palanen, jolla putkesta saadaan VV-laite. Eikös asiasta tietäväisen kannattaisi aloittaa ihan uusi Kick-aihe tuonne Laitteet-alueelle - Kaupalliset akkumodit (vai Lisälaitteisiin?) Näin info ei sirpaloidu lukuisiin eri ketjuihin.
E: lisätty lainaus
Vw EI vv, iso ero.
http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...volv-Resources
Ei saada VV laitetta, saadaan VW pötkö. Kick ketju on hyvä idea, jos vaikka ylivuoto tempaisee pienen tietoiskun aloitusviestiin?
SIIRRETTY JA LAAJENNETTU: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2094.0
Eikös LSVap voisi laittaa tuon viestinsä sellaisenaan uuden Kick-ketjun aloitukseksi? Ainakin minulle se valotti tätä entuudestaan tuntematonta asiaa rutkasti.
Pitäisi vaan päättää, tuleeko ketju "Kaupallisiin akkumodeihin" vai "Lisälaitteisiin ja tarvikkeisiin". Äkkiseltään Akkumodit vaikuttaisi sellaiselta paikalta, josta infoa etsittäisiin. Toisaalta taas esim. eGo/Tornado Boosterkin on sijoitettu Lisälaitteisiin... Eihän tämäkään siis ole itsenäinen akkumodi.
Laitoin lisälaitteisiin ja koitin vähän parannella viel postia.
Joku kenellä on mittari / faktaa ko. asiasta, voisi vähän valottaa:
Alkoi kiinnostamaan että minkä verran tehoa tommonen perus 510-akku pukkaa ulospäin? (pikasella googlauksella en löytänyt luotettavan oloista vastausta D:)
Oon käsittänyt että tavallinen eGo battery = 3.7V ?
Mitähän tommonen 510-akku sitten, ja onko eroa 180mah ja 280mah, vai vaikuttaako toi vaan akunkestoon?
Mitään tietoa mistään sähköstä ei ole, mutta verrannollisesti haluisin vaan tietää kuinka tehoton tommonen 510-akku loppujen lopuksi on.
510-akut ainakin yleisesti on 3.7v.Lainaus:
Oon käsittänyt että tavallinen eGo battery = 3.7V ?
Mitähän tommonen 510-akku sitten, ja onko eroa 180mah ja 280mah, vai vaikuttaako toi vaan akunkestoon?
180mah ja 280 mah akuilla ei ole muuta eroa kun pituus ja kesto. n. 2h kestää tuollainen 180mah ja n3-4h tuollainen 280mah akku.
Tähän jatkaen, omat 901 automaattiakut (180mAh) ~3ohm kuormalla (SR karto) noin 3.3-3.5 (pari käyttöiältään erilaista akkua) volttia. Ihmeellisen hyvät höyryt tuollakin 808d cartolla silti lähtee.
Sähkötupakan voi vakioakun sijaan kytkeä Fiatin 12 volttiseen akkuun. Saat aivan ultimaatiset sauhut. Yksi töräys päivässä riittää mainiosti pahimpaan niko-nälkään. Kannataa kuitenkin varmuuden vuoksi laittaa alumiinifoliosuikaleita hampaiden väliin, jotta vältetään hampaiden massiivinen lohkeaminen ja kielen kärvähtäminen joissain tilanteissa.
Viiitsivitsi..haittaak'se....