Meni tähystämällä ?
Printable View
Joo, tai mikroskoopilla. Tarkkaa hommaa kuulemma oli, luuta joutu vähän järsimään et sai kaikki nesteet pois.
Sitä ihmettelen et ku se välilevy oli haljennu/revenny ja vuotanu niin miksi sitä ei voi paikata mitenkään. Ne poisti ylimenneet nesteet ja sano et se saattaa vuotaa tulevaisuudessakin.
Hain yhteen koulutusohjelmaan ja just tuli sähköpostia että oon päässy toiselle kierrokselle \o/
Nyt pitäisi sitten tehä videohaastattelu [emoji33]
Videohaastattelu, mä en vaan ymmärrä mitä vaivaa siitä olis kutsua ne haastateltavat paikalle naamatusten haastatteluun :D
Totta tuokin. Saa skipata heti ensimmäisen kysymyksen jälkeen jos siihen ei vastaa sopivasti :D
Joo mulla tulee varmaan jokaista videota nauhotettua se 8 kertaa. Pitää tosin käydä joku webbikamera ostamassa kun ei semmoista ole, eikä tuo toimi mun Androidilla vaikka kuulemma pitäisi toimia mobiililaitteilla.
Varmaan etätyötä kyseessä jos videohaastattelun perusteella hakijoita katsastetaan:). Ei ihme että Suomi tarpoo suossa:crying:
Nappaat vielä höyryt joka lauseen välissä niin varma pääsy :laugh:
Jomppeli vetää lohta simona [emoji33] [emoji106]
Tyhjentää koko meren, kohta on vetokielto päällä kun loppuu kala merestä [emoji16]
Ma naki mun lazer-ööga ku veti aböyt 8000g kyytiin :)
Vittu tulee nälkä...