ei sun ostokori näy kun sulle ittelle :)
Printable View
ei sun ostokori näy kun sulle ittelle :)
Sulla on se ato+´tankki systeemi? Siinä on voinut siitä tankista mennä pieni pala muovia siihen aton kärkeen joka tukkii sen sitten kokonaan, kurkkaa onko, ja jos on niin ota jollain neulankärjellä pois.
No uudestaan tuo ostoskori:
Kanger EVOD | esmoke.fi
Kanger EVOD 1000mAh -akku | esmoke.fi
5kpl Kanger EVOD/T3S/ProTank -vaihtoato | esmoke.fi
Nämä kaikki yhteensopivia?
Unohdinko jotain?
Mulla on molemmat ja tätä suosittelisin:
SMOK eGo-C Winder XL 1100mAh STEEL vv-mod akku 3,3V-4,8V (on myös musta versio puffilla).
Tuossa on paljon selkeämmät merkinnät volttisäädössä, Twististä ei näe mitään hämärässä.
Lisäksi tuntuu antavan tasaisemman jännitteen, Twistin kanssa tuntuu, että välillä heittelee aika paljon imun aikana. Toki Twistikin perus akkua parempi vaihtoehto on :)
Kannattaa hommata pari akkua heti alkuun ja niihin lataushärpäkkeet. Ei ketuta niin paljoa, kun pitäisi jonnekin lähteä ja huomaa akun olevan tyhjä. Ego:t ovat varmoja valintoja aina.
Mulla on niin vanhat ja kuluneet Twistit ettei niitä kaiverruksia näe enää päivänvalossakaan. Enkä ole enää edes varma onko tuo vanhin noista ollut alunperin musta vai rosterinen :D. Tosin kertoo sekin jotain Joyetechien kestävyydestä että käytössä on edelleen.
Jep, tuon akkulaturin puuttumisen huomasinkin.
Myös tästä listasta puuttuu laturi, tuossa PS akussa on se pienempi kierreosa ulkokierteellä ja näissä muissa näyttäisi olevan sisäkierteellä.
Tämä laturi varmaan tuolle akulle niin paketti valmis.
http://www.puff.fi/akkulaturi-egokgo...0ma-p-841.html
Käy, mutta kannattaa ottaa myös USB-seinä adapteri niin ei tartte aina latailla tietokoneen tms kautta vaan voi ladata normaalista pistorasiasta.
Eli esim. tuollainen:
USB - verkkovirta-adapteri siro iPhone (230V)
Seinä adapteri löytyykin jo, paketti lähti tilaukseen. Kiitos kaikille tässä vaiheessa avusta, toivottavasti vähän eri laitteet kuin tämä nykyinen surkimus.
Nyt on dream setupoitu ja 1,3 ohmisella tällä hetkellä. Voiko tuo outo sivumaku tulla silicasta? Tohottamaton on siis silica tällä hetkellä kun poltinta ei ole vielä. Nostin hiukan kauemmaksi ilmareiästä niin hiukan lieveni maku. Makua kuvailisin hiukan palaneeksi vaikka ei selvä palanut maku olekaan :D itse silica on kostunut
3mm silicasta ja 0,25 kanthalista tämä setuppi siis
Eilen tuli kolmeviikkoa täyteen ilman röökiä ja ei ole kyllä haluttanutkaan :) Uusia nestetilauksia eilen sisään ja ekakerran Ecigwizardilta. Kiinnostaisi tietää moniko palstalaisista tekee nesteet tai nesteitä itse?? Työkaveri ollut armoton höyrykone jo muutaman vuoden ja mun kesäloman jälkeen kun menin töihin ja näki minut sähkötupakka suussa alkoi heti kunnon opastukset asian saloihin ;) Hän sanoi heti että ala tekemään nesteet itse pohjista ja makunesteistä. Tulee kuulemma kustantamaan murto-osan näitten valmiitten nesteiden hinnasta. On kyllä sen höyryt tuoksuneet aiemminkin omaan nenään tosi herkullisilta kun tupakkapaikalle on satuttu samaan aikaan :) Modeja alkoi myös heti tarjoamaan että päästään itse asiaan ja itsekin miettinyt että tässä syksyn päälle jokin modivehje ostetaan ja pistetään hankintalistalle...Siis moniko sekoittelee nesteet itse ja oman maun mukaan??
Mä siirryin käytännössä kokonaan DIY-linjalle parin kuukauden kauppanesteiden jälkeen. Ei ollut mitään järkeä maksaa moninkertaisesti valmiista nesteistä kun itse tekemällä sai ihan yhtä hyvää ja usein jopa parempaa, valmisnesteissä kun ei mitenkään liikaa ole makuaineita käytetty... Pari semmosta valmisnestettä kyllä on vieläkin mitä tulee ostettua kun en ole samanmakuisia onnistunut itse tekemään.
Mutta ehdottomasti itsetehdyissä säästää ja paljon, mulla menis kuukaudessa valmisnesteisiin väh. 50 euroa ja itse tehtynä menee ehkä 20 euroa.
Samaa työkaveri myös kertoi ;) Ostatko nolla vg/pg aineita vai joihin valmiiksi nikotiinit sekotettu. Vai ihan diy eli nikotiinitkin itse heität sekaan?? Mistä ja mitä nikotiinia olet tilaillut jos mennään ihan diy pohjalla??
Auttakaa, kuinka saisin helpoiten tosta mun drawtubesta napin putsattua? auttaisko joku fairy kylpy/ tärpätissä liottaminen yön yli?
^^^ Mie lähin DIY-linjalle vuodenvaihteessa, muutaman kuun vapottelun jälkeen. Kunhan kokeilin ja sille tielle jäin. Parin-kolmenkympin paketti puolanmaalta/kk, nollaVG+38mgPG ja maut päälle, puolessa vuodessa makuja kertynyt jo kiva varasto, niksanesteitä varmaan vuoden tarpeiksi myös. NollaVG kuluu nopeasti. Vaan on niin halpaa että pitäs vissiin hävetä... :thinking: Ego2 on minun kauppa ollu jonkin aikaa ja rohkenen suositella! :) (Ja samaan syssyyn suosittelen hyvää drippiatoa, 3 smokin RDA:ta omassa käytöss, maistelukin muuttuu mukavaksi) :esmoke:
Diy-mehuihin jos haluaa opetella niin vapeonilta löytyy hyviä ja helppoja "valmistiivisteitä", esim PSV ja Copsa. Lisää vain nikotiini ja pohja ja se on siinä. Niiden kanssa on vaikea mennä metsään :)
Todella paljon kiitoksia vastauksista kaikille ja tämä jo antoi varmistusta asiaan että itse kannatta myös sekoitella ;) Itsellä ei kranttu maku tupakansuhteen että melkein kaikki maut menee...methol nyt vapottelun alussa maistunu hyvälle ja siihen sekottanu jotain perus usa mix makua. Kiitos vielä ja pitää tutustua ja käydä lukemassa tuota diy puolta tarkemmin ;)