Jos G-tuben taas saa vastineeksi niin ilimanmuuta :-)
Printable View
Mä pistin Geneltä pesukarhun tilaukseen. Ei ole putki eikä elukka, vaan jotain ihan muuta :)
Juu vittu tuo g-tube iskee kovaa. En ois rosteriputkesta uskonut, meinaa pumpulit kärähtää :o Ihan naurettava ero edellisiin putkiin!
Rosteri g-tuubi kupari päädyillä on kait sitten semmoinen hyvä keskitien akun kurittaja :D..Helposti ajelee 18500 aw:t tonne 2,5voltin tienoille :evil:
Tää messinkinappi paukuttaa aikaslailla yhtä kovaa
18500 on kyllä sellainen akkujen kamikaze-koko.:)
Jerkku riittää että sitä hetken imee tosissaan, ja sitten nyykkää ja ALAS kunnon putkella.
Oisko blandaus & setupointi-ilta tänään...
Hellou Karvakorvat.:)
Kesäkausi avattu.:laugh: Eka 12 h työpäivä..:yeah:
Hyvin kulki posti kyprokselta suomeen, kun torstaina tilattu puolen litran satsi satkua saapu tänää
Vittu mistään tuu mitään :( Rölliin puol tuntia et sain setupoitua [emoji33]
Nää halpa-hallin halppis lukulasit on syvältä kun lähinäkö seilaa vielä... 2-3 viikkoo niin optikolle hakemaan kunnon lukulasit, puhettakaan et katiskaa rupeisin vielä vääntämään :(
Onnex Kaasmarkun Keisarin Wattuliemi pelasti illan [emoji173]
Kumipuku päällä herkkuja.:laugh:
Mikä vanhuusnäkö? siis näkemätön.:popcorn:
Mul 2 teho okulaarit. Ja nään kyllä ilmankin, mut mä vasta 27.;)
Perhana ku voi taas väsyttää jatkuvasti.
Piakkoin vois ottaa unet.:yawn:
Vois kyllä pian mennä nukkumaan joo. Viimeyönä tuli nukuttua vajaa 12 tuntia. Taas vissii joku masis päällä [emoji20]
Mä varmaan ja... Emännyys koulutuskeikalla vaasassa huomiseen niin saa nukkua vaikka poikittain :)
Höh..kuulostat tylsältä kun menneisyyden HE-Tuote ei kelpaa. Oli paras Dinosaurusten höyrytin.;)