Eihän se ole kuin tonni kuussa.
..... hups.
Printable View
Eihän se ole kuin tonni kuussa.
..... hups.
Ja Kupillinen HE-Kafetta pavuista.:thinking:
Kun kaikki eivät tupakkapolitiikkaketjua seuraa, niin tässä lyhyesti, mitä tuleva tupakkadirektiivi tuo tullessaan:
http://i93.photobucket.com/albums/l7...pstbbetsmo.png
Lisää niksaa varastoon.:) Ja Tiivaria. Ei vissiin muuta vaihtoehtoa ole.
Mutta ehkä vielä asiat voi mennä vähän paremminkin, kun ne lappuset kansanedustajillekkin lähetetään? :) Mä haluaisin oikeestaan kuulla että onko mitään mahdollisuutta ettei asiat menisi pahimpien kauhuskenaarioiden mukaan... Vai onko nuo kauhuskenaariot jo varmoja. :blink: Siis että mahdollisista vaihtoehdoista se paras ja pahin vaihtoehto, millaiset ääripäät ne on?
Kysyin 3 kuten aiemmin lupasin. Kaikki kieltäytyivät kommentoimasta, millään tapaa asiaa. Eli päätös on jo tehty.
Pahin skenaario on vuosien täyskielto johon valmistaudutaan (on valmistauduttu jo pitkään).
Paras skenaario on että järki ja kansanterveys voittaa, mutta se on vaan plussaa...
@tuittu: paras vaihtoehto on tietenkin se, että TW:n haaste menee läpi ja artikla 20 kumotaan direktiivistä. Silloin nykyinen käytäntö jatkuisi. Jos se ei mene läpi, niin silloin riippuu paljolti siitä, miten jäsenvaltiot tuon direktiivin ratifioivat omiin lainsäädäntöihinsä. Suomihan oletusarvoisesti tekee tuon ratifiinnin juuri niin kuin EU se sanoo.
Mitenkäs tuo Tupakka. Eihän sekään ole Standardi savulla.:thinking:
Mietin vaan että kyetäänkö tuollaista täyskieltoa toteuttamaan ilman että siihen jää porsaanreikiä. Eihän ne nyt voi makutiivisteitä ja akkuja jne. kieltää, koska samalla niiden pitäisi kieltää leipominen ja karkkien teko ja taskulamput. :D
Direktiivihän antaa jäsenvaltioille vielä mahdollisuuden lääkeluokitteluun sekä kieltää rajat ylittävän myynnin. Myös sponsoroinnit ja mainostamiskiellot jäävät heidän harkittaviksi.
Mitäs tuo TW:n juttu käsittää?
Eivät voikkaan kieltää makuja.
Mutta niksa tulee ongelmaksi, ja kaikki Eurooppalaiset laitevalmistajat kaatuu. Kiinasta saa sanktioiden riskillä tilattua tavaraa. Laadukkaat nollapohjatkin voi olla ongelma, ellei Lubrisolve lätki pullojensa päälle kyltit että tarkoitettu kosmetiikkateollisuuden ja koiranruokatehtaiden käyttöön.
Kiina ja Jenkit pysyy pystyssä, koska toinen tuottaa miljoonien edestä tavaraa maailmanmarkkinoille, ja toisessa toimii jonkunasteinen kansalaisdemokratia, toisin kuin EUssa.
Onkohan sillä haasteella hirveästi minkäänlaisia mahdollisuuksia... :crying:
Siis EU on jo ihan virallisesti ilmoittanut mikä sen kanta on? Ikäväähän on se että vaikka EU ilmeisesti antaa mahdollisuuden joitain asioita itse päättää (nikotiini rajan yli ja lääkeaineluokitus jne.) niin pelkään kans että Suomi on perseennuolijana noudattamassa kaikkea, toivotaan jos tällä kertaa ei ihan kirjaimellisesti kaikkea noudattaisi...
Vähän koitan olla positiivinen vaikka hirveästi siihen syytä ei taida ollakkaan.
TW eli Totally Wicked sai valitusoikeuden EY-tuomioistuimeen, jossa se haastaa artikla 20:n lainmukaisuuden. Täältä lisätietoja http://article20legalchallenge.com/
Nyt ässä tilaten Yihi SX Mini M Class Mod on saldoilla:D. Eli tilaten eikä vain housuja nostellen:thumbup:
Löytyi melko legendaarinen yli pari vuosikymmentä vanha Stig Snickars orkester t-paita. Tuo päälle ja DEATH BY ANAL FETUS FIRE 666 bändin konserttiin!
Rokki on poikaa. Spiderbaitin -13 julkaistu mutta mulle uusi lätty kuuntelussa. Ausseilla tätä lajia tuntuu piisaavan.
Siis laitanko sinulle tuleen yhden :)
Ok ei sillä rahalla noin kiire ole, sitten kun laite on sinulla kätösissä:)
Lähetä sähköpostisi minulle yv:nä syntymäaika ja puh.numero niin homma onnistuu:)
Eli nuo tarvitaan kun lähetän eri osoitteeseen:D
Muut täytetty vain e-mail osoite puuttuu ja syntymäaika:)
Minä lähetän seisokkikuvia heti kun Jalippo Bearsia saa Vapetalosta :wheee:
Juu tulee on komiia karvasäärtä kuvissa:)
Ollos hyvä vaan:eek:
Tarvisko alkaa rahansa eteen tekemäänki jotain [emoji33] [emoji144]
Itse ajattelin niin että syntyy köyhänä, kuolee köyhänä. Pääasia että tuo väli on rikas:D
Huomenta! Ei taida tämä aikaisin nukkumaan meno olla minun juttu
Oma lapsi sanoo kun rahaa vailla, että muista että se on sijoitus tulevaisuuteen:). Taitaa olla vain korko pirun kaponen:), mutta mitä ei rakkaansa eteen tekisi:rolleyes:
Ei uni tuu :eek:
No ei tääläkään [emoji29]