No jo se ois surullista jos joku söis päivävoidetta, niissä kun on litrahinta kohdillaan :eek: :lol:
Printable View
Tuli vaan mieleen ku sellaisen uutisen luin. Ja feikki voiteesta oli juttu tosiaan.
No en epäile etteikö vois olla mahdollista, noista feikeistä on varoiteltu jo pitkään ja nyt kun kiinanvillitys niin idiootit tilaa kosmetiikkaa krääsämaista. Niissä voi olla ihan mitä vaan. En ymmärrä kun noista varoitettu jo 10v sit ja nyt sitten porukka tilaa tota paskaa miettimättä sekuntiakaan että noiden ei tarvitse täyttää mitään vaatimuksia. :eek:
Anni, 23, tilasi halvan huulipunan Kiinasta: huulet turposivat ja tulehtuivat - â€mätää valui ulos 1-2 teelusikallistaâ€
Joo, nää zlandot und etc lushit on melkoisia feikki osastoja. Niinkö oikeastaan kaikki, stokkalla kävin tuhlaamassa ja bongasin feikki tuotteen-> yhteys henkilökuntaan, hetki meni selvitellessä. Ja oli isosti esillä, sattu vaan jalassa(monikossa)olemaan aidot:laugh:
No mutta, saihan se flicka kunnon pusuhuulet (hetkeksi) kuvien perusteella :lol:.
All shit aside. Joo mut ei varmaan kinukkilasta kannata noita tilailla. Tai mitään nestejuttuja. Saattaa vielä e-nesteet sieltä sisältää vaikka mitä.
Joo, kyllä juuroopassa osataan niksat tehdä. Sääli tietenkin, että kauppaaminen on tehty hieman vaikeaksi:laugh: ihmiset pelkää uhkailuja, jotka ovat pääosassa tässä kusetuksessa.
Mä en uskaltais tilata kiinasta mitään meikkejä, hyvin harvoin edes ostan mitään.Ripsaria pitää olla, saa väsyneet silmät pirteiksi[emoji3]
Mun on vissiin pakko mennä näöntarkastukseen..teksti näkyy tosi usein kahtena ja vaikea lukea[emoji51]
Potuttaa...kännyä räplätessä pakko pitää lukulaseja.
Miten taas ärsyttää kaikki?
Kaljaa on kaks lootaa, ja simaa 16 litraa. Olispa munkkeja tai tippaleipiä. :thinking:
Jaa mutta, muru Miruhan on nyt vapaana! Eikö ole herrasmiehiä liehettelemään moista tylleröä( tytön tylleröä, ei viittausta muuhun)?
Kyllä töissä jätkät tyrkyttää mulle miehiä, mutta ei kiinnosta just nyt[emoji23]
Keskityn itseeni ja teen mitä huvittaa tai no..ainahan mä oon tehnyt.
Mä täytän 47 joten en oo ihan tyttö enää vaikka näytänkin kuulemma nuoremmalta[emoji6]
Heh, eli puuma ainesta:thinking:mä oon 55, eiku stna 53. En mä enään tiedä mitä mä oon:thinking:
52, kun tarkkaan laskee!
Miten helvetissä sä saat heiteltyä omaa ikää noin paljon[emoji23]
Piti kattoo papereista:lol: Aika menee niin vilakkaan nykyään
Ja nehän on vaan numeroita, moon 20v kaveri 150v suorituskyvyllä, winwin
mikähän tuo emoji23 on:thinking:
Tollanen
Liite 32289
Naiset:thinking:Mites se oli, naiset on Uranuksesta ja miehet Marsista ?
Hyvä vaan, että ollaan erilaisia..tylsäähän kaikki muuten olis eikä se toisen ymmärtäminen vaikeaa ole.Kuuntele ja KUULE mitä kumppani sanoo, huolet on annettu jaettavaksi ja yksin ei märehditä.Asioista pitää voida puhua vaikka pelottaisi.
Okei, mulla olis vapaata 12.5, mennäänkö leffaan, Miru?
Ok, en minäkään mitään suhdetta halua. Ihan normi iltaa ajattelin, siis normi leffaa ja höpötystä
No nyt mä kyllä valehtelen, toki haluaisin suhteen, mutten moista hae tässä! Pakko olla rehellinen, sorit siitä.
Ai, näyttikö tuo anteeksipyynnöltä? En keksi ainoatakaan syytä miksi pitäisi pyydellä anteeksi? Se oli ihan rehellinen tarjous, enkä tunne minkäänlaista katumusta asiasta. Päinvastoin, olen ylpeä itsestäni.
Ja heti ymmärretään kaikki väärin[emoji38]
Höpsis, kiitos rehellisistä vastauksesta:thumbsup: Ei spekuloida asialla, arvostan.
kirotusvireet oikaistu
Oho, koira puklas. Aika mojovat ryynit, noinkin pieneltä koiralta. Kunnossahan tuo on, joten ei hätää. Mikälie? Melkoiset ykät tosiaan, miten hlvatussa moinen edes lähtee noin pienestä?
Joo, tuota tulee vastaan tasaisin väliajoin. Oma turri kaivelee maasta ties mitä kun sille päälle sattuu. Ykän jälkeen on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tietty kun matolle osuu, kirosana hiipii mieleen.
Samaa täällä ajoittain, ilmeisesti normisettiä koirille ja kissoille. Syödään ruohoa tms. ja puklataan jonkun ajan päästä.
Voisi sitä itseäkin pukluttaa jos söisi ruohoa :thinking:Ainakin tähän aikaan vuodesta kun kaikki on likaista ja pölyistä.
Minä sain eilen jonkun allergiakohtauksen. Nenä vuoti ja toinen silmä turposi puoliumpeen. Vaikutti ihan siitepölynuhalta, mutta meiltähän on vasta lumet sulaneet ja en ole ennen ollut millekään koivulle tms. kevään pölylle kovin allerginen, joten WTF? Piti kuitenkin lähteä jo ostamaan desloratadiinia.
Hyvää vappua valitsemallanne viettotavalla! Itsellä melkein normipäivä toimistolla.
Mun siskolla on pahat allergiat siis siitepöly, nytkin se on ihan tukossa ja vetää mitä lie lääkkeitä ym..
Olipa muuten aamulla hiljaista, kun ajelin töihin, vissiin aika monella vapaata tänään.
Pomokin on lomalla[emoji2]
Mitähän menossa kun Finnairin kone kiertää ympyrää ja aika matalalla???
Saattaa olla jotain harjoitusta, koska joka kierroksella lennetään kentän yli...
Liite 32290
Ei ole saanut laskeutumislupaa. :thinking: Olen asunut Pirkkalan lentokentän lentoreitillä ja joskus koneet otti montakin "kunniakierrosta". :D
Kyllä varmaan harjoittelee jotain kun Turusta lähtenyt ilman määränpäätä, katsoin flightradarista ja se vetää aina kiitoradan yli ja otti korkeutta pois alle sataan metriin minkä ehdin nähdä ja sitten taas otti uudelleen korkeutta. Siellä kenties harjoitellaan aborted landingia, ainakin toivottavasti :D
Joo, voihan se olla noinkin :)
Nyt se lensi ihan mun talon yli.. Laskutelineet alhaalla kokoajan...
Liite 32291Liite 32292