Kaverille kävi kerran vastaavanlaisesti. Yönälkä iski baarireissun jälkeen. Pizza uuniin, nukahti sohvalle ja heräs aikamoiseen palaneeseen savuun. Palokunta ei kuitenkaan tullut.
Pieni maalausurakka tuli ja otsonointilaite tuli tarpeeseen.
Printable View
Itellä kärähtänyt muutaman kerran. Mukavan näköinen hiilikasa kärynnyt, muttei sentään palokuntaa.
Tyhmälle ajastin uunissa olis fiksu. :rolleyes:
Sisko on ruvennut lämmittämään iltapalansa mikrossa, koska se lopettaa lämmityksen kuitenkin ajastaan. Tosin kyllä sekin kerkeää savua tunkea.
Tilannekatsaus: paluu teini-ikään. Luulin olevani kaukaa viisas ja kysyin yhestä kahvilasta kotisimaa mukaan. No ei niillä ollut myydä kuin litra koska muut olivat olleet kauempaa viisaita. Sain kuitenkin juoman Mehukatti-tonkassa mukaan, josta siis muistuma teiniajan "poikiin".
Kerran minäkin nukahdin sohvalle yöllä, tai paremminkin aamulla. Ranskalaiset oli uunissa, jotka oli ihan hiilenmustia. Reilun kuukauden ajan kämppä haisi aika ikävälle. Olisikohan tuosta 15v aikaa.
:)
Hovinsaareen tai Karhuvuoreen,mutta kun twisted käy töissä,niin ei asu lähellä Kotkaa.
Jaahans, ruokaperäset/saunanjälkeiset torkuttu. Nyt vois vaikka narauttaa:thinking:Taidan kuitenkin maltillisesti nauttia ohuita baileys siivuja............
Mitä sielä Kuusaalla sit on :thinking:
Ei sitten yhtään mitään. No, sata taloa ja 250 asukasta
Se on sun toinen nimi?
Onkos vappusuunnitelmia? :D
baariin enkä marssimaan lähde. Ainiin, yhden tutun autoa pitäisi laitella, tai sitten toimin vain piällysmiähenä:laugh: niinku osottelen sormella ja kerron mitä pitää tehdä:thinking:
niin ja viinaa tietty ja brunssi pitää tehdä vappupäivälle.....koska aamulla maistuu purkki sillilöitä......
Kuullostaa ihmeelliseltä(en keksinyt mitään neutraalimpaa), että Suomalaisuuden puolustajat ovat nykyään Venäläisiä, Virolaisia ja muita. Mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Mulla on vappuna liputus joten oon kotona ja käyn lenkillä tms..pojalle tein simaa kuten aina[emoji3]
.
Katsaus naapurustoon muistutti, että pitäisi tsekata asuntotarjontaa muualta :glare: Vappuna odotettavissa taas teinien järjetöntä mölinää ja seinille hyppimistä. Ei voi varsinaisesti puhua edes mistään biletyksestä vaan aivottomasta kohkaamisesta. Lumien sulettua pihalta paljastui mm. kasa juomatölkkejä, karkkipapereita, henkari ja juustohöylä. Todistusaineistoa ei ole mutta eiköhän ne ole nuo samat saatanan valopäät asialla. Ja valoista puheenollen, naapurin pössyillä on edelleen se jouluvalo parvekkeella yötä päivää palamassa. No aivan sama kunhan heidän volyyminsa pysyvät nykyisellä kohtalaisella tasolla ja pössyn käry ei ole jatkuvaa.
Elämä on laiffii
Saikohan tuittu pörrö öljynsä postista:thinking:
Ostin tommosia cheetos vaimikäsenytoli juustöpötkynaksuja, jotain murikka hömppää. Üllatus oli melkoinen, näähän on oikein hyviä. Oikein rapsakoita, toisin kuin ne toiset, joissa suutuntuma on luokkaa tamppooni(en ole kyllä moista maistellut, muistaakseni) Ehkä oli huono vertauskuva:thinking:
Lottokin tuli tarkistettua, varmaan paskin kierros ikinä? Suurin voitto luokkaa 2500€(siis kaikilla)
Taas on yksi juhlaa edeltävä eloonjäämiskamppailu Prismassa suoritettu, ovelasti välttäen huomisen tungosta mutta joku muukin oli ovela :lol: Alkoi lapsettaa kun näin vappupalloja ja meinasin ottaa My Little Pony pallon mutta sitten hillitsin itseni. :blushing: Mutta sitten siinä oli vieressä Disney klassikoille oma pahviständi ja löysin kauan kaipaamani Notre Damen kellonsoittajan jonka oon nähny viimeks pienenä ja halunnu nähä uudestaan siitä asti kun Pariisissa ihastuin suuresti Notre Damen katedraaliin. Ja nyt mulla on se :wheee:
Sain ihanat Lushin paketin haettua mutta hyi mitään 70-luvun öljyjä! Vaan kaikkee ihanaa kosmetiikkaa :love:
Ihan oli jotain asiaakin, mutta pää tyhjeni ihan totaalisesti:laugh: onnistuuko muilla vastaava? Rupeat kirjoittamaan jotain, ja ei viddu mitään tule häh?
ei edes tuokion perästä, jo nyt on kumma prkl
No voihan, nyt tuli takas, mutta väärä osio:laugh:
Aaah Prismasta sai nyt oikeinta simaa ikinä, nimittäin Kaskein luomusimaa. En ole aikaisempina vuosina nähnyt, nyt oli paljon ja siitä oli myös tavallista versiota mutta nimenomaan tuo luomusima on sitä missä on rusinat ja aavistus sakkaa eli ei mitään limpparisimaa. :D
Siellä olis kyllä vaikka millä mitalla nähtävää, sinne tahdon vielä joskus :love: Viimeks oltiin siellä Pariisin höyrymessuilla niin nähtävyyksistä tuli käytyä vain Eiffel-torni ja Notre Dame, ja sitten Moulin Rouge kabaree punaisten lyhtyjen alueella :lol: No näin mä sentään riemukaarenkin :teaching: Louvreen meneminen vaatii vissiin päivän tai pari jos aikoo ehtiä jotain nähdäkkin.
Toivottavasti ne meikkivoiteet eivät sisällä ulostebakteereja tai lyijyä.
Siis hyi saatana jotain sellasta feikkivoidetta kun levitetään naamalle. Meinaa jo puklu tulla ku ajattelee.
Sulla tulee puklu, kun oot liikaa dokannu. Eihän nyt orgaaniset ihonhoito tuotteet bakteereja sisällä, eikäku hetkinen:thinking:
Eihän nyt puklua tule jos ränni päällä. Minähän en harrasta kuin sivistynyttä salonkihumaltumista. :rolleyes:
No, ei! Jos heterolla normi tyylillä kipottelee ja pesee kädet
Jaaha, pitääkin tilata lissää juomia ja mä oikeasti ajattelin, että nää kestää vapaiden yli! Kuinka väärässä olinkaan:laugh:
Olishan se ikävää, jos päivävoiteesta sais ripulointia :lol: mä kyllä pidän Au Naturel naisista, en tosin kiellä sitä, että meikki voi saada ihmeitä aikaan......