Mitä ne nyt osti, penispumput?
Printable View
Mitä ne nyt osti, penispumput?
Salamyhkäistä ;) siksipä juuri kiinnostaa
Testaa nyt niitä teron äitin tissejä, siinä on kuulemma hyvä kerma ja kookos. Vasemmasta tissistä kermaa ja oikeasta kookosta :lol:
Tissimehu <3
Tosin mun uusi tämän hetkinen suosikki on Copsan Laura Palmer. :esmoke: Twin Peaks on loistava sarja (vaikka se "loppu" vituttaa) niin mielelläänhän sitä Lauraa makustelee.
Itse olen vallan hullaantunut näihin länsirannikon jätkien tuotoksiin. Tahtoo Acidrainia ja W#3:a lisää, missä tilipäivä? :(
W#X:ää ja Acidrainia onneksi valmiina vielä kohtuu reilusti + tiivaria 3 pulloo molempia. Ja tributea 5 pulloo tulos. No onhan sitä pirtelööki 5 pulloo tulos ettei poliisi vaan suutu
Pitääkin lisää pirtelöä saada tilattua :) hyvää maanantaita !
Olisko semmost jäähdytys basea 22mm:senä dripperin alle missä äkkii ny ? [emoji12]
Kiitos ei
Tarvisin sen tänä vuonna [emoji4]
Noi on kuulemma perseestä, ei mee atot kierteille, tai jos menee niin ei yllä plussaan jne.
e: voin olla väärässäkin, ainakin Fasttekin versiot on perseestä.
Nämä siis http://www.fasttech.com/products/0/1...omizers-3-pack
Luulis että ton linkin omat yltää kun on säädettävä pinni? Ja eikö kaikilla ole modissa säädettävä pinni kans niin luulis että sillä sais kompensoitua sitten ton pinnin liikettä jos ei ole molempiin suuntiin säätyvä.
E. The center positive pin is made of brass and has two way adjustment feature Eikö toi meinaa että säätyis vielä molemmista päistä eli ruuvi toisen sisällä.
Mieleeni juolahtaa heti irstaat mielikuvat miksi ?
Hmmm..Varmaan johtuu Miesten kaksijakoisesta Aivotoiminnasta. Torttu/Höyry Höyry/Torttu.:)
Joulutortun makuinen e-neste :thinking:
Aamupiparin makuinen..:)