Yritän kattoo Dreddiä, mutta jotenki ei meinaa pysyä enää hereillä. En luovuta...
Printable View
Yritän kattoo Dreddiä, mutta jotenki ei meinaa pysyä enää hereillä. En luovuta...
Kyllä mä oon ihan tosissani😀 olis kesällä jotain kivaa tekemistä😊
Pitäisi kyllä lopettaa joko:
A. Forkan lukeminen
tai
B. Visa-kortti sekä Paypal-tili
Alkaa pikkuhiljaa tulemaan kalliiksi tämäkin touhu... :whistle:
Huomenta. En ole hetkeen ollut tällai ihmisten aikaan ylhäällä mutta täähän on jo niin kevät, valoa piisaa ja linnutkin laulaa.
huomenta vaan kaikille täältä espoostakin.ohjelmassa olis tytön kaverin synttäreitä,perheen kanssa yhdessäoloa ja höyryttelyä.
Huomenta[emoji8] Minä oon aamuvirkku ja juonut jo kahveet ja kaikkea, vähän ripsaria silmiin ja kaupoille käymään.Pitäis käydä auto pesemässä ja wc-paperi on loppu[emoji16] Lattiat pitäisi myös luututa ja kokkailla aimo annokset liemiä[emoji57] Niin ja verhot silittää ja laittaa paikoilleen..hirveesti tekemistä taas[emoji79]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d398fb316d.jpg
Aamuhöyryillä ja kaffella partsilla. Sit ihmettelet et woot. Kandeis varmaan kattoa akkujen kuosi näytöstä ennen ko tulee tänne.
Tunnin päästä pitäis mennä kattomaan kun pojat ajelee trial pyörillä kauppakeskuksessa. [emoji3]
Huomenta täältäkin, kylläpä muuten on jo valoisaa sekä aamulla että illalla. Vielä hetki sitten tuntui ettei tää kaamos lopu koskaan. Mä oon yöeläin mutta kyllä se on kiva herätä aikaisemmin lauantaiaamunakin kun jotain kivaa (eli taloremppaa!) luvassa. :D
Yleensähän sitä kuuluu nukkua viikonloppuna ainakin kymmeneen ellei puoleen päivään kun tullu valvottua. :sneaky:
Tulipahan testattua melatoniinia, ei minkäänlaista vaikutusta. :yawn: Ilmeisesti aika yksilöllistä, auttaako nukahtamaan helpommin vai ei.
Huomenta! Lauantai siivoukset tehty, päätin imuroida olkkarin, kun on tuo mamman selkä edelleen niin pirun kipeä, eipä omalla selälläkään koko kämpän imurointi putkeen onnistu.
Vielä pitäis saada jotenkin viriteltyä uusi verhotanko olkkarin ikkunaan, mulla ei ole mustaa vyötä, mutta mustat henkselit löytyy, jospa ruuvaan ne kattoon kiinni, niinku turvavaljaiksi.
Täällä kans vuorossa koko kämpän siivous tänään [emoji4]
Nou problem, vaik päivätorkut väliin.
Koska mä voin [emoji38]
Itseasiassa pidän siivoomisesta kun sen saa tehdä omassa rauhassa omaan tahtiin [emoji106]
Niin mikäs kivempaa kuin siivota https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ siinä se jasso siivoaa:)
Onko kukaan nähny mun housuja, muualla kun mun jaloissa siis.
Tänään ois muutto päivä :) Täältä romukasojen keskeltä onkin kiva muuttaa remontin keskelle :D
Huomenta 12 tunnin nokoset teki hyvää
Jos meidän koiraa meinaa saada ylös ennen 12 niin se pitää käydä nostamassa ylös sängystä :D Vaikka vieressä kuinka huikkii että mennääs jo pissalla niin korkeintaan saa "älä kuvittelekkaan" mulukaasun :D
Kysymys asiantuntijoille: pitäisi asentaa peilikaappi kaakeliseinään, jossa tausta on väliseinä, niin voiko metallin poraamiseen tarkoitettua (4 mm) terää käyttää niin ettei laatta halkea?