FREDAG!1!
https://media.giphy.com/media/Dzh4BDQg2MarK/giphy.gif
Printable View
Kyllä se on perjantai, mä jo nukahdin sohvalle. 5 min tehotirsat.
Pyhälle Rullaajalle: ei ole itsellä olkapäävaivoja ollut (kop kop puuta) mutta kortisonipiikkien kanssa on niin kamalan tarkkaa, että osuu juuri oikeaan kohtaan. Jotkut joutuu näitä käyttämään taajaan.
E. Ja mullakin on se kuva, kuten vinokone sanoo, että krooniset jutut päätyy usein leikkauspöydälle.
Jokohan Tuittu on maistanut?
https://www.alko.fi/tuotteet/217166/...Tiramisu-Cream
Eikait se kalkkeuma lähde muutenkuin raapimalla pois?
Veitsi on ainoa oikea vaihtoehto.
No ei kaikkia kalkkeja leikata. Kaikki yli 35-vuotiaat pitäis silloin leikata. Esim. kaularangassa on jo kalkkeutumia siinä vaiheessa.
Minä vähän mietin, että jos Rullarilla onkin ollut joku onnettomuus ja tilapäisvamma ja nyt on jo kaikki puukolla uhkaamassa :rolleyes:
Good point! :D
Oikeesti selän alueen leikkaukset on riskaabeleja eivätkä välttämättä auta. Polvet ja olkapäät lienee hyvin leikattavia.
Mulle on kerran laitettu kortisonipiikki, jalkapöytään. Se tuntui kyllä "veikeältä". Ikään kuin se aine olisi jotenkin rakeista.
Jaahans, tuli otettua pari olutta ja nyt kotiin juomaan se skumppa[emoji4] siskon kanssa sitten paikalliseen ottaa yhdet? Vai kahdet?
Ei puusouvissa enää kirveellä saanut isompia pöllejä halkaistua. Fiskarsin halkaisukiila sekä leka, ja homma jatkuu. :)
Liite 32266
Jahas.
Forkalle ei sitten pääsekään PuuCeellä.
Joka hiton salasana on LPn vaultissa paitsi tämä.
Pyhälle rollerille samaa kuin SVK. Onko oikeasti kroonistunut ? Ei kannata puukottaa ellei ainakin muutamia v. jatkuvana riesana.
Hieman huono olo. Huomenna olis jääkaappipakastimen sulatus ja putsaus ja olen jo vetänyt pullaa, marjarahkaa, kasvissosekeittoa ja lohkoperunoita. Vielä olis jäätelöä ohjelmassa. Sitten voikin vyöryä makaamaan pahoinvoivana.
E. Ja nämä oli siis pakasteiden periä. Pitäis uusia tuo rousku joskus niin ei tarviis näitä hilebileitä kerran vuoteen.
Hyvä muistutus. Jädeä ostin. On kyl jääkaappi +1 eli ei ihan kiirus.
Kävin nyt parissa mailissa jotka deaktiivisia, joista toinen ihan saastunut. 10 spämmiä pv. Huoh.
Kuolemanrangaistusta spämmääjille jotkut ehdottaneet. Alan kääntyä sille kannalle.
Saattaa olla se ihmispanos näinä päivinä aika pieni, kun on hyvät botit ja algoritmit.
Ihmettelen vaan miten se spämmäys ns. kannattaa, jos kyse ei ole silkasta liikenteen tukkimisesta. Kuka niitä ikinä edes avaa.
Lokero jota ei vuoteen avannut on aika juhlallisen näköinen.
Eihän noita kukaan ihminen lähetä, mutta aina siellä on ihminen takana.
1 ihmisen tappamisesta saa USAssa kuolettavan ruiskeen monessa osavaltiossa.
Onko 50 miljoonan ihmisen elämän kiusaaminen samaa tasoa ?
Olen kuolemanrangaistusta vastaan yleisesti, mutta spämmääjille ehkä olisi syytä. Noita ei tehdä pikaistuksissa, tunnekuohussa, tms. Ja RAHA on motiivi.
Eikun piikkiä suoneen. Jenkeissä ei ees teloiteta rauhoittavilla, että ei liian helppoa.
Laskeskelin piruuttaan että spämmäri joka saa postinsa 50 miljoonaan lokeroon maksaa 120 päivää hukattua aikaa ihmiskunnalle jos spämmin deletoimiseen menee 5 sekuntia.
Ja seuraavana päivänä lähtee sama määrä spämmiä menemään....ja seuraavana pv, ja seuraavana pv...
Sähköposti on lähtökohtaisesti perseestä.
Sen lähettäminen ei maksa, pitäis olla vaikka sentin viesti.
Oletuksena data on salaamatonta, salauksen pitäisi olla sisäänrakennettu ominaisuus.
Ja vielä se, että lähettäjää ei identifioida, pitäisi olla identifioitavissa, ja mahdotonta lähettää toisen nimissä.
email ver kakkosta odotellessa.
Join paikallisessa vodkan raakana kuten kuuluukin, oli hyvää ja vielä valkovenäläisen joka oli ihan parasta mitä olen ikinä saanut.
Voin alkaa nukkumaan, oli kiva ilta [emoji8]
Mitä hittoa, täällä ukkostaa :(
Mit vit???
Porvoossa myös bongattu valoshowta ja mökää taivaalta. Tosin kaukana on.
Yrittääköhän tuo muksun opettaja todistella jotain. Wilman kautta tulee viestejä melko mielenkiintoisina aikoina. Välillä tulee illalla yhdentoista jälkeen ja tänään oli tullut aamu viideltä. [emoji849]
Heräsin kolmen jälkeen, kun ulkona satoi kaatamalla.Kattelin ikkunasta ulos ja vähän kauempana salamoi[emoji33]
Kahden kiepparoissa kun ajelin kotio, yöllä siis, niin kovasti ihmettelin kanssa kun taivaanranta valaistui. Sitten kun homma toistui, niin totesin salamoinniksi.
Nyyyh oliskohan voinu näkyä täällä Tampereen seutukunnassa asti, mä rakastan ukkosta! Viime yönä katselin myöhään vanhoja valokuvia ja sade ropisi jossain vaiheessa tosi kovaa mutta ei tullut ulos mentyä.
Tuli käytyä laivalla, oli ihanaa päästä merelle <3 Riehaannuin tax freessä ja ostin liikaa karkkia ja Diorin meikkivoiteen :D Buffet oli tosi hyvä, mä rakastan laivalla sitä kun siellä on niin laaja alkuruokavalikoima semmoisia herkkuja mitä ei muualta ylipäänsä saa. Niillä startereilla jo saa mahansa täyteen, pääruuat on sitten toissijaisia koska ne on vähän tavanomaisempia. No pääruokapöydässä tarjotusta rakuuna-persiljaemulsiosta näen unia pitkään. :drool:
Ja aina, siis aina! Näkee sen surullisen näyn, kun iso aikuinen mies tai useampi ottaa ruokaa lastenpöydästä, vetää sen rekkamiehen annoksen ranskalaisia ja prinssinakkeja niin nopeesti ettei silmä ehdi edes haarukkaa nähdä ja juoksee pää kolmantena jalkana ulos ravintolasta. Miksi, oi miksi! :laugh:
Olis sieltä paatilta kannattanut katsella baileys mocha cream, sitä kun ei alkosta saa:(
Viime vuonna roudasin laivalta Baileysia mutta nyt päätin jättää alkoholit väliin. Tai en varsinaisesti päättäny, en vaan sattunu oleen sillä tuulella tällä kertaa. :rolleyes:
TAPPARA! TAPPARA!
Voishan tuota juhannussimaa potullisen ostaa ihan mielenkiinnosta, mikäli näkyy jossain kaupassa :)
https://www.stara.fi/2018/04/16/fing...nyt-kaupoissa/
Tänä iltana täytyy kuunnella urakalla Aviciita, nyt sitten meni ensimmäinen artisti jonka musiikkia mä olen kuunnellut paljon. Avicii oli todella lahjakas musiikintekijä ja tärkeä tekijä nykyaikaisen EDM:n nostamisessa massojen tietoisuuteen ja suosioon. Nuorena lähti. :crying:
Joka hemmetin työpäivä menee jumpatessa tiliasioissa.
Sitten kansa menee Kanarialle ja päätelaite loggaa automatic foorumeille, verkkokauppohin, jne. wifin kautta.
Kun ei ole https always tyyppistä add onia päätelaitteessa, eikä varsinkaan VPNää ja siellä jossain verkkokaupassa on luottokortti, niin itku tulee kun laskuja lappaa postiluukun täydeltä kun lomilta palaa.
2-kymppiä vuodessa hoitaisi homman, eli vaikka säätäisi päin v... laitteen päässä, ei vahinkoa.
6 kilon lekaa heilutellut muutaman tunnin, ja ihan veto pois. Onneksi alkoi satamaan, niin sai tekosyyn lopettaa hommat tältä päivältä. :D
Pieni huili, ja sitten nestehukkaa korvaamaan. :cheers:
Kumma kun kuolemasta kuulee tyypistä ensimmäisen kerran. Ei siis välttämättä ole "maailmankuuluisuus" kuin hyvin kapeasssa genressä.
Josta juolahti mieleen,että kyliltä on rekikoiravaljakkokisojen MM mestari.