Voi luoja että alkoi väsyttää, hirveen riehakasta tää mun elämä[emoji33]
Se on kait kohta mentävä nukkumaan[emoji42]
Printable View
Voi luoja että alkoi väsyttää, hirveen riehakasta tää mun elämä[emoji33]
Se on kait kohta mentävä nukkumaan[emoji42]
Mä valvoin viime yön issiaksen kanssa, oli todella kovat kivut ja säryt.Monta päivää mennyt näin, oon jumpannut ja venytellyt, mutta silti eilen kivut pahenivat hirveiksi.Koko lonkka ja jalka ihan liekeissä, mutta nyt tuntuu hyvältä ekaa kertaa päiviin[emoji3]
Ens yönä saan jo varmaan nukuttua[emoji106]
Hauska ylläri tuli vastaan lattian raosta. Oli varmaa jemmattu, kun oli menny vanhaksi. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...27f7322a44.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...54668567cb.jpg
Huomenta[emoji7] Hyvin nukuttu yö takana karvakasat kainalossa[emoji173] Aurinko paistaa ja loma aluillaan, tänään on siivouspäivä ja päivällä vien pojan syömään.Lomalla keskityn henkiseen hyvinvointiin eli lenkkeilyä, joogaa, meditaatiota, kampaajalle jossa lisänä intialainen päähieronta[emoji2]
Huomenna tivoliin kummitytön tyttären kanssa matojunaan ja muuta kivaa.
Tulee ihana loma[emoji173]
Oon vähän Mirulle kateellinen. Omat kissat on vanhoja tallikissoja ja kasvaneet nuoruutensa vähän erillään ihmisistä. Edelleenkään ne ei välitä ihmisistä. Hyviä hiirentappajia ne kyl on ja sitä varten meille tullutkin mut ois se kiva välillä niitä paijjatakkin. Silittää antaa vaan ku antaa ruokaa :laugh:
Mukava muuten seurata et alkanu forkan kirppiskin vähän heräilemään ja ihmiset aktivoitumaan myös siellä. Keep on going :thumbup:
Huomenta vaa juu.
Olutmessujen jälkitila käynnissä..
kuhan kotio viel pääsis niin olis jepa [emoji108].
^Äkkiä uuteen nousuun!
Niinhän sitä pitäs. [emoji106]
Nopeaan nousuun ja tasaiseen laskuun
Sain vihdoin avattua grillikauden täälläkin :)
Tarttis ostaa uusi tehokkaampi grilli. 7 kW lämpiää hiukan heikosti (hitaasti) :cheers:
Kaupassa ei ollu kuin talvilaatu grillimakkaraa eli perus, ei mitään erikoismaustettuja (habanero esim.) :(
Ei selvinny ensimmäinen karvavasikka [emoji17]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...58abdf2f99.jpg
On tääki kyllä... en olis ikinä uskonut, että jonain päivänä täytyy olla HIFK:n puolella :laugh:
Autoihin vaihdettu kesärenkaat, jos muutamat tsupit urakan päätteeksi. :cheers:
Ei kyllä pitänyt ottaa yhtään, mutta kun nätti ilma, ja huomenna vasta yövuoroon, ja ja... :rolleyes:
Ai kauheeta skumppa houkuttelee jääkaapissa, ajattelin juoda sen ensi viikolla vasta...se kummittelee mun päässä koko ajan[emoji21]
Pitäähän täällä jonkun olla selvinpäin, nyt se vaan osu sun kohdalle:thumbsup:
Mä saatan langeta vielä[emoji2]
Heh, go for it! Etkös sä ole lomalla:thinking:
Olen ja ostinkin pullon vähän niinkuin loman kunniaksi, mutta huomaan olevani nyt tosi väsynyt ja kohta nukkumaan.On vähän univelkaa vaikka nukuin pitkät yöunet ja 2 tunnin päikkärit[emoji52]
Voitin 2€, löin nimittäin vetoa tuon puolesta:laugh: Hetkinen, pelasin itseäni vastaan:thinking:Nooh, mutta kuitenkin
Huomenta! Aurinko paistaa ja taivas on pilvetön, ainakin tuusulassa[emoji274]
Käsitreenit tehty ja mieli sekä keho heränneenä päivän toimiin.
Tänään tivolia tiedossa ihanan tyllerön kanssa, meitä on sitten 2 räpätätiä liikenteessä[emoji23]
Ootteko muuten ajatellut, että kohta on taas talvi ja pääsee tekemään lumiukkoja takapihalle?
Ollaan kissen kanssa kohta lähdössä lekuriin eikä oo saanut antaa sille ruokaa.Jumalauta miten kiukkunen poju ollut koko aamun[emoji23]
En oo ikinä nähnyt kattia noin äkäsenä[emoji21]
Minä vahingossa kameran. Tämä paha?
https://www.nikonusa.com/en/nikon-pr...lpix-p900.html
Ei kait se paha oo jos on hintansa väärti[emoji57]
Kissa on ihan pihalla, mutta nyt on hampaat putsattu[emoji8]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9acbfc138a.jpg
Mulla on toi, ostin kun on mieletön zoooomi ei vaadi käyttäjältä niin paljon (tietoa/taitoa) kuin järjestelmäkamera. Itse olen tyytyväinen kameraan ja sen helppoon käyttöön. Hyvä esim. lintujen bongaamiseen.
Käsivaralta:
Liite 32240
Kissa on vieläkin niin hiljainen, se on kova maukumaan ja juttelee paljon, ei oo ääntä päästänyt koko päivänä[emoji52] no kai se on huomenna jo parempi.Toinen kisse toipui huomattavasti nopeammin.
Ostin reissua varten, ettei tarvii viittä viikkoa raahata +20kg laseja kaiken muun roippeen lisäksi ja eiköhän tosta jotain saa takasinkin, jos huomaa ettei oo muuta käyttöä ja laittaa myyntiin.. :thinking:
"I have seen some shit" :lol:
Ite ostin myös zoomin takia, kun aattelin että jos välttävästi reissussa korvais järkkärin kaikkine objektiiveineen. Tosin itellä vaikutti päätökseen myös se, että löytyy suunnilleen samat säädöt kun Nikonin järkkäreistäkin.. Kieltäydyn kuvaamasta mitään automaattisesti. :D
En oo vielä kunnolla testaillu, mutta muutaman koeotoksen perusteella ajanee asiansa. :thumbup:
Jaaha, ekat mutteripannukahveet nautittu. Onpahan hyvää. Jos tuo olis helpompi/ nopeampi käyttää, jäis moccamasteri kyl pölyttyyn. Mut tällä vaivan määrällä pysyköön mutteripannu vapaapäivän ja viikonlopun nautintona.
Lähdössä stadiin kaksosia moikkaamaan, ensin käydään kiasmassa ihmettelemässä ja sitten cantina westiin syömään.Ihanaa nähdä poikia pitkästä aikaa[emoji7]
Auttakaa olkapäävaivaista. Kiertäjäkalvosimessa repeämä ja rakenteissa kalkkeumaa. Kortisonipiikki laitettiin alkuviikosta eikä tullut merkittävää apua. Oletteko muut kärsineet samasta vaivasta ja kuinka olette selvinneet?