Tääkö?
https://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E
Printable View
Mun isä ajoi rekkaa ja pikkupoikana tuli välillä reissattua mukana. Yks reissu oli sellanen et aamuyöllä lähdettiin liikkeelle ja siinä sitten ite torkuin hanttarin penkillä. Heräsin kun rekka alkoi pompottaa ja huomasin et oltiin väärällä puolella tietä hieman asfaltin ulkopuolella. Isä oli kans torkahtanut mut heräs kans samalla, onneksi ei ollu muuta liikennettä ja selvittiin ehjin nahoin..
Arabit driftaa...
https://www.youtube.com/watch?v=2yAmXz-EQ_I
Nykyään on ajoajat ja piirturit ynnä ylityökiellot.
Isävainaa ajoi säiliöautoja 50 luvulla. Ne oli jostain saanu pervitiiniä että pystyi tekemään pitempiä keikkoja. Sano,että pahimmillaan näkyi takavaloja vaikka katsoi pellolle.
.
Sepä se. Enkös äsken uutisissa lukenut että nehän tekee tehtailee sniikkareita Etiopiassa kun halvempaa kuin kotimaassa työvoima. Tuli kyl uutinen puskista. Toki jos ajattelee niin ei sittenkään. Länsimaitten bisnes kuihtuu eettisyyteen. Investoisimme mutta kun..
Kinukit viis veisaa sellaisesta, rahaa pumpataan Afrikkaan, uusia työpaikkoja tulee, teitä ja rautateitä. Ei ehkä kuitenkaan huono asia.
Äh, nyt en jaksa kirjoittaa enempää, otan lonkeron. Tsup.
.
.
Onpahan taas hirveä ralli menossa. :D
Uusimmalla koiratulokkaalla tulee näitä "virtaspurtteja" vaikka keskellä yötä, ja villitsee sitten noi kaksi muutakin mukaan touhuun.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita täällä tällä hetkellä, pakko viedä koirat takapihalle "jäähylle". Päätän raporttini tähän... :)
Onhan se meno Kiinassa käsittämätöntä. Koskahan neki sivistyy. :thinking:
Spartacus on mulla katselulistalla oottamassa vuoroonsa, rakastin Rooma sarjaa joten mulla on odotuksia Spartacuksellekkin :D
Se on hyvä että luonnonpuistoissa eläimiä yritetään suojella kaikin keinoin. Ja silti jotkut vaan yrittää vaikka senki uhalla että joutuvat ammutuks, pimeetä.
Meillä ei ollut makuupusseja. Tetsareissa oli mantteli rullalle kieputettuna. Jonka alla paleltiin.... By the way...Mulla murtui nenä yksissä sotaharjoituksissa. Verta tuli kuin vesihanasta,mutta kun nokka leikattiin kuntoon tilkassa,niin sain 63 vuorokautta vmtl:llää juuri sen verran oli varusmieslääkärillä aamuja jäljellä.Lainaus:
Aaah. Meillä oli makuupussi tuo "pyhä" kappale. Se jaettiin, mutta leireillä mentiin huovan alle palelemaan.
Arabit ridaa arabeilla! On ne aika taitureita hevosen selässä.
Niillä on tosi kauniita nopeita hevosia.
https://www.youtube.com/watch?v=v3dSU59AqP4
https://www.youtube.com/watch?v=NXHRXrPh2ag
.
Mun mielestä kaikki muukalaiset pitäs poistaa tästä luonnonpuistosta. Oli ase tai ei.
Joo ei ees haluis ajatella asiaa kun surettaa ja vituttaa liikaa. :mad: Niinku ärsytysketjussakin joku aika sitten avauduin, niin viimeinen Zairenleveähuulisarvikuono uros kuoli juuri. Sitä vartioitiin aseistettuna 24/7 ja sen sarvi oli sahattu ettei se olisi niin kiinnostava kohde. Maailmassa on enää jäljellä 2 naarasta. Salametsästämällä tuo laji tuhottu.
On sillä koiranpennulla noitakin, kun ei vielä sisäsiistiksi ole oppinut. :D
Lätäköitä ja läjiä löytyy yllättävistäkin paikoista, varsinkin aamuisin saa "metsästää", että mistähän niitä tällä kertaa löytyy. Eilen aamullakin meni kahdet sukat pesuun, kun löytyi pisut vasta "sukkatuntumalla"...
.
Eräs koira, labra, nukkui välillä pyöreällä matolla laattalattialla ja kun se unissaan juoksi, pyöri samalla karusellina ympäri :)
Haluaisin koiran. Onneksi on edes päässyt rapsuttamaan naapurin dreeveriä, joka on suloinen mutta tyhjäpää. Hassusti sen haukku kuulostaa paljon isommalta koiralta ja hieman pultsarilta. U'know, sellainen "hei, kaveri" -soundi.
Koirat on kivoja juuri siksi että se jokapäiväinen ilo elämästä piristää omistajaa ja koko perhettä.
Jos koira osaisi kirjoittaa päiväkirjaa, joka päivä olisi tämän näköinen:
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun emäntä tuli takaisin kaupasta !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun pojat tuli koulusta !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun isäntä tuli kotiin töistä !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun oli päivällisaika !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun isäntä rapsutti sohvalla !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun hyörin teeveen edessä !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun menin vahtiin pikku-Jussin sängyn luo !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun vahdin koko yön taloa !
- elämäni tähän asti kivoin juttu sattui juuri kun otin torkut töiden jälkeen !
:)
Toki joskus ovat "hiukan" tyhjäpäitä tosiaan. Meidän kultainen noutaja karhukoiramausteella innostui aina kun kotiin palasi niin että juoksi kohti, pysähtyi ihan eteen, hyppy korkealle, ja taitavasti kielellä lipaisi kohti nenänpäätä tervehdyksen. Oli nuhdeltu että päin ei hypätä ja tassuilla ei vaatteita sotketa, ja oppikin. Eli ei nojannut tassuilla.
... mutta siihen keskittyminen loppui, eli se ei koskaan opetellut laskeutumaan maahan. :D Joskus tuli kyljelleen, joskus nenälleen, joskus perseelleen. Hirvitti katsella sen touhuja.
Mä oon miettinyt miksi olen viehtynyt nimenomaan kaneihin, marsuihin, chinchilloihin, hevosiin ja kissoihin jne. No sen takia että ne hommailee omia juttujansa eikä sählää jaloissa mielistelemässä. No joo kissatkin voi sählätä jaloissa, mutta ne tekee sen kuitenkin tietyllä kissamaisella ylväydellä.
Koira vaan vaatii niin hemmetisti aikaa sen kaiken energian purkamiseen. Kissat, jne. on siinä sata kertaa helpompia.
Kaipaa silti vapaapainiotteluita sen meidän hurtan kanssa. :sleep: Tykkäsi kovasti että kerran viikossa se leikkimielellä selätettiin. Eli 18 vuotiaaksi. Sellainen karhukoiran näköinen, mutta noutajan kokoinen lötjäke.
Koira on haastava lemmikki. Monelle uudelle koiranomistajalle voi tulla kovana yllätyksenä se, kuinka paljon aikaa ja energiaa dogi vaatii. Koira on jokatapauksessa todella seurallinen lemmikki.
Jos tykkää seurallisista lemmikeistä niin onhan se varmasti silloin vaivan arvoista.
OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:
Päivä 752
Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä
heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he
pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on
toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun.
Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.
Päivä 761
Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan kun he
kävelevät melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin
aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän
lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.
Päivä 765
Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn
vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat
kuinka hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti.
Päivä 768
Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä
minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös
polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia jota he kutsuivat shampooksi. Mikä sairas
mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on
peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.
Päivä 771
Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin
koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin
pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa.
Tärkeää: Kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamasta "allergiasta".
Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.
Päivä 774
Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään
säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään
takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain
informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että
hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen
huoneeseen hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu. Mutta minä voin
odottaa. Se on vain ajan kysymys...
... ja koirat:
Touched by seeing the dog, Sardella, a lawyer from the town of Novo Horizonte, decided to ask the hospital receptionist about him. That's when she came to know his heartbreaking story.
The dog belonged to a homeless man who, four months earlier, had been stabbed in a local park. After an ambulance came to pick the man up and rush him to the hospital, the dog chased after. When the man was wheeled inside, the dog settled down at the front door to wait for him to come back out again.
Thus, the dog's long vigil began.
The man, who clearly meant the world to the dog, had passed away from his injuries — but the pup had no way of knowing it. So, month after month, he's kept on waiting, gazing into the hospital for any sign of his best friend.
"It's sad to know that he will never see his owner again and will not understand what happened," Sardella said. "The only thing left is to wait at the last place where he saw him."
https://assets3.thrillist.com/v1/ima...ticle_tall.jpg
https://www.thedodo.com/close-to-hom...for-dead-owner
Olipas ankee tarina.
Vois kattoa netflixistä uuden Tarzanin. :eek:
Voiko olla että tämä lanka on hiljaa 21-22 lauantaina?
Vai olitteko tekin saunassa.
Joo yleensä olen sivusta seuraaja ja luen vaan teidän juttuja, mut nyt olen huolissani. [emoji848]
Mä epäilen, et kaikki meni baariin :)
Mä oon kuskina[emoji1]
Mitähän vittua????????? Mulla on ajettu tuo vanhempi Avensis parkkiin tuohon esteeksi,ettei alapihalle kukaan ajaisi. On liian märkää. Kuitenkin juuri ajokin ajovalot vilkutteli. Ajattelin,että joku tuttu olisi tulossa kylään ja huvikseen remputtelisi kun auto on keskellä tietä. Laitoin talossa valot päälle ja kävin ikkunassa näyttäytymässä,mutta silti vaan valot vilkutteli.
Multa palo käpy ja tempaisin pumppuhaulikon matkaan,että nyt katotaan kuka vilkuttelee,mutta kapiini ihan tyhjä. Valot vaan vilkuttelee ihan omineen. En meinannu saada sammumaan ollenkaan. Aikani kun käynnistelin ja vatkasin valokytkintä,niin sammui valot.
Oispa mullaki pumppuhaulikko
Mitä sä sillä tekisit:thinking:pönttöliini:laugh: