-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Voisin nakata ton vv gripperin lainaan yhen akun kanssa jos porvoosta jaksat vantaalle ajaa. :D
Mutta asiaan. Kattonu paljon faija kuihtunu tässä viimisen parin kuukauden aikana ja edelleen jaksaa jauhaa tota samaa 'Ei tässä mitään'-paskaa.
Vituttaa, ku tietää kuolevansa näillä näppäimillä, mutta edelleen pitää esittää jotain muuta, ku ei halua olla muille riesaksi.
Mutsiki koittaa tsempata, ettei ukolle tuu paha fiilis.
Paskaa... Ite oon ihan rikki faijan takia. :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Joo en tiiä. Ei tässä muuten mitään maailmanloppua olis, mutta yritäpä nyt tähän hätään hankkia jostain uusia laitteita. Olis ees vähän aikasemmin kosahtanu, niin olis ehtiny ennen viikonloppua + joulua uuden tuubin vaikka hommaamaan.
Tästä tampesterin keskustasta löytyis pari ylimääräistä woota lainaan, jos tarviit? Kartoista en ole ihan varma, et löytyykö vielä sopivia noihin. Laita vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Zpster ja Dkettu, karma is abitch! :)
Mitä helkutin pahaa ootte tehny ku ootte öahjottanu/myyny ja silti iskee karma.
Pistin karmalle kampoihin ja korjasin Rivan, taas pöhisee :)
-
Ei maistu höyry pienessä kuumeessa ja kurkkukivussa. Pakko tässä on ottaa vähän terästettyä glögiä. Jos maku löytyisi. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Voisin nakata ton vv gripperin lainaan yhen akun kanssa jos porvoosta jaksat vantaalle ajaa. :D
Mutta asiaan. Kattonu paljon faija kuihtunu tässä viimisen parin kuukauden aikana ja edelleen jaksaa jauhaa tota samaa 'Ei tässä mitään'-paskaa.
Vituttaa, ku tietää kuolevansa näillä näppäimillä, mutta edelleen pitää esittää jotain muuta, ku ei halua olla muille riesaksi.
Mutsiki koittaa tsempata, ettei ukolle tuu paha fiilis.
Paskaa... Ite oon ihan rikki faijan takia. :-\
- Jos saan ehdottaa.. Otat ja viet faijas kaljalle.. retkelle.. ihan minne vaan kaksin, ilman mutsias!!.. ja puhutte asiat halki! Jos tilanne on toi mitä kuvaat, niin nyt olis aika puhua.. jookos!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymummo
- Jos saan ehdottaa.. Otat ja viet faijas kaljalle.. retkelle.. ihan minne vaan kaksin, ilman mutsias!!.. ja puhutte asiat halki! Jos tilanne on toi mitä kuvaat, niin nyt olis aika puhua.. jookos!
Ollaan saatu puhuttua asiat selväks kyllä ja oon muistanut mainita tosta teräsmiehen roolin tarpeettomuudesta, mutta ei ukko voi itelleen mitään. Keuhkosyöpä vie miehen hautaan, eikä sille mitään voi. Kaljalle ei voi äijää viedä näillä nykysillä opiaattilääkityksillä, eikä kyllä ukko pystyisikään. Ollaan tilanteessa jossa pelätään että kestääkö mies jouluaattoon asti edes. Ikää kuitenki jo huimat 59v.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Ollaan saatu puhuttua asiat selväks kyllä ja oon muistanut mainita tosta teräsmiehen roolin tarpeettomuudesta, mutta ei ukko voi itelleen mitään. Keuhkosyöpä vie miehen hautaan, eikä sille mitään voi. Kaljalle ei voi äijää viedä näillä nykysillä opiaattilääkityksillä, eikä kyllä ukko pystyisikään. Ollaan tilanteessa jossa pelätään että kestääkö mies jouluaattoon asti edes. Ikää kuitenki jo huimat 59v.
- No nyt oot sitten faijas lähellä niin paljon kuin voit! Mä oon itekkin sairastanut syövän ja se ei oo helppoa itselle, eikä varsinkaan läheisille! kaikki aika mitä vietät nyt faijas kanssa on arvokasta paitsi faijallesi..mutta myös sulle!
-
Voi jumalauta! Se tunne kun ottaa Diablon povarista ja tajuaa, että tankki jonka tunkenut neulalla täyteen juuri ennen lähtöä on täysin tyhjä! Nestettä ei ole povarissakaan, joten eiköhän se sit jonkin autoon valunut...
Saatanan meshivehkeet! Ja neulaahan en mukaan ottanut, eipä liiku toi neste tuosta pullosta tankkiin kovin iisisti.
Nyt höyrytään penellä ja provarilla, mutta vituttaahan tämä! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Helberth
Tästä tampesterin keskustasta löytyis pari ylimääräistä woota lainaan, jos tarviit? Kartoista en ole ihan varma, et löytyykö vielä sopivia noihin. Laita vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
Nappaan tästä kiinni jos en saa lähipiiristä hätäapusettiä kasaan. Eli pidetään mielessä. :)
-
ja voi ny hyvä vittu että lykkäs jonku ripulin sopivaan aikaan.. Aamupäivästä just naureskelin et eipähän oo ainakaan norovirusta ku piti semmosella voimalla puskee paska pihalle ja nyt.. Ei helvetti..
Noh, toivotaan nyt kuitenki tässä vaiheessa et syyllinen on vaan jotain mitä oon tänää syöny tai juonu, jos ois ollu vaan vähän pilaantunutta
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Nappaan tästä kiinni jos en saa lähipiiristä hätäapusettiä kasaan. Eli pidetään mielessä. :)
Löytyy siis akut, laturit, tankit settiin. :)
-
Eihän tämä nyt oikeen edes ärsytä, pikemminkin herättää ihmetystä. Emäntä se on joutilaana siivonnut joulusiivousta ja panostanut todella! Noh annas olla, minä sitten tänään osallistuin tähän siivoushommaan :) Siivoilin siis samoja paikkoja! Karmee naputus kuinka huonosti teen hommani, on likaista jokapuolella :o MITVIT kysyin, sinähän tähän vimosen päälle olet jo kaksi pvää panostanut!? Itkupotkuraivari, muistatko saatana 5v sitten kun vittuilit sille ja sille, se ei tykkää sinusta! :o :o :o :o :D Mikä vittu naisissa on vikana?! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Eihän tämä nyt oikeen edes ärsytä, pikemminkin herättää ihmetystä. Emäntä se on joutilaana siivonnut joulusiivousta ja panostanut todella! Noh annas olla, minä sitten tänään osallistuin tähän siivoushommaan :) Siivoilin siis samoja paikkoja! Karmee naputus kuinka huonosti teen hommani, on likaista jokapuolella :o MITVIT kysyin, sinähän tähän vimosen päälle olet jo kaksi pvää panostanut!? Itkupotkuraivari, muistatko saatana 5v sitten kun vittuilit sille ja sille, se ei tykkää sinusta! :o :o :o :o :D Mikä vittu naisissa on vikana?! :D
Stressi sitä se on, ja halauksen ja kiitoksen ja mä todella rakastan sua, sitä se Esa sulta odottaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Stressi sitä se on, ja halauksen ja kiitoksen ja mä todella rakastan sua, sitä se Esa sulta odottaa.
+1
Pitäis itsekkin muistaa emäntääni useimmin kiitellä ja hellyyttä osoittaa.
-
Kyllä mä kusettaa osaan, mutta jos rehellinen pitäs olla niin eihän naisen ja miehen suhteesta tulis hevonvittua 40+v kesken, nää on niin nähty nää jutut :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kyllä mä kusettaa osaan, mutta jos rehellinen pitäs olla niin eihän naisen ja miehen suhteesta tulis hevonvittua 40+v kesken, nää on niin nähty nää jutut :D
:D
-
Tähän aikaan aamusta ei ole vielä kerinny mikään ärsyttään, kun ei kinkun paistopussikaan revenny kun tungin sianpersettä uuniin :D
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Viimeisiä viedään, piti oikeen kuva ottaa "aamulypsyllä" . Kohta alkaa vituttamaan ihan oikeastihttp://img.tapatalk.com/d/12/12/23/e8yjuved.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Painajaismainen tilanne.
-
Eikäkö nythän mä vasta hokasin että huomenna on jouluaatto ja joululahjat ostamatta.
No ei tuolla kylällä onneksi ketään muita varmaan oo kun kaikki on jo tietenkin joulunvietossa niin voi rauhassa shoppailla. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
No ei tuolla kylällä onneksi ketään muita varmaan oo kun kaikki on jo tietenkin joulunvietossa niin voi rauhassa shoppailla. :D
Tota ei uskois joulupukkikaan. :D
-
Ensiksi ikon twistin omaa tyhmyyttäni. Joulun ajaksi käväisen sitten hakemassa kisboxin. Se lopetti toimintansa omia aikojaan. Vitun vittu saatana.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Nyt syö miestä...ja kinkkua..
Hyvä asiakkaamme Visa-korttisi tiedot ovat mahdolisesti päätyneet vääriin käsiin. Kortillesi on yritetty tehdä tapahtuma Internetliikkeessä USD 61.67. Turvallisuussyistä olemme..........
Vittu....mulkut...nussineet mun tiedot...hyviä pyhiä vaan saatana ....joku partstore oli ollu liikkeenä..ei sen tarkempia tietoja...
Oi oi kun kivistää...ja pyhien takia uuden kortin saa ehkä tammi helmikuun vaihteeseen....
Nyt on sitten visa laskut tarkistettu vielä kertaalleen...eipä onneksi näkynyt aiheettomia veloituksia... Liike jossa korttia oli yritetty käyttää olikin BARTSTORE...tuon enempää siitä ei nytten irronnut...oli jääny luottokunnan monitorointiin kiinni...
Jännäksi tän vetää että tätä kyseistä S-Visaa kun on käytetty S-kivijalka myymälöiden ja bensa automaattien lisäksi vain kahdessa verkkokaupassa......molemmat brittejä... Spiraldirect vaate puoti on toinen ja ecigwizardi on se toinen......
Erittäin epätodennäköisenä pidän että tiedot olisi varastettu S-ryhmän kivijalka ostoista...toki sekin on mahdollista...
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vamo kadoksissa... mihin lie laittanu. 2.1t ja isipapan yskänlääke tankissa.
-
Vittu ja kohta pitäs taas litkuja tilata ku ei koskaan tajua tilata tarpeeksi yhdellä kertaa ja ku nuo pirkeleen piippu soossit maistuu paskalta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Nyt on sitten visa laskut tarkistettu vielä kertaalleen...eipä onneksi näkynyt aiheettomia veloituksia... Liike jossa korttia oli yritetty käyttää olikin BARTSTORE...tuon enempää siitä ei nytten irronnut...oli jääny luottokunnan monitorointiin kiinni...
Jännäksi tän vetää että tätä kyseistä S-Visaa kun on käytetty S-kivijalka myymälöiden ja bensa automaattien lisäksi vain kahdessa verkkokaupassa......molemmat brittejä... Spiraldirect vaate puoti on toinen ja ecigwizardi on se toinen......
Erittäin epätodennäköisenä pidän että tiedot olisi varastettu S-ryhmän kivijalka ostoista...toki sekin on mahdollista...
Mulla oli taannoin samankaltainen tilanne kun pankista tuli kirje että mastercardinne tiedot on mahdollisesti päätyneet vääriin käsiin ja se uusitaan.
Tuossa tapauksessa ei ehtinyt aiheettomia velotuksia tulla ennen kortin vaihtoa.
Tässäkin mielenkiintoista oli se että korttia oli käytetty ainoastaan kivijalkakaupoissa ja kylmäasemilla, ei ollenkaan verkkokaupoissa.
Pankista eivät suostuneet kertomaan että missä tiedot mahdollisesti oli viety.
Epäilen että kun samoihin aikoihin oli niitä korttiskimmaajia liikkeellä, niin olisikohan mahdollisesti jossain kylmäasemalla ollut lskimmauslaite ja varmuuden vuoksi laittoivat siellä tankanneiden kortteja kiinni.
-
Noro virus, laihduttajien suosikki. Vessa tulee tutuksi. Töitä on aika turha lähteä tekemään. Hemmetti :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Noro virus, laihduttajien suosikki. Vessa tulee tutuksi. Töitä on aika turha lähteä tekemään. Hemmetti :(
Hyvin vielä joulun aikaan iskeny :/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Hyi helvetti, on muuten karseeta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Ei kivaa :( Nimimerkillä keväällä istuin paskalla ja laattasin samaan aikaan lavuaariin :D
-
Lavatube oikarissa. Tulikuuma kun taskusta otin. Tunnin ainakin ollut itsekseen puhisemassa. Prkl.
Mikäs oli noiden akkujen minimi lataus ennen kuin on sökö?
Täytyy jossain vaiheessa mittailla ku saa mittarin jostain. Kun ei ole kotona niin ei ole kaikkia vermeitä mukanakaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pikkiz
Ei kivaa :( Nimimerkillä keväällä istuin paskalla ja laattasin samaan aikaan lavuaariin :D
Mulla oli samaa vikaa muutama kuukaus takaperin.. Perin perseestä kokonaisuudessaan! :D
Eipä ole montaa asiaa, jota vihaan yhtä paljon, kuin laattaamista; migreenissäkään en "suostu" oksentamaan, ennen kuin vatsan sisältö tunkee väkivalloin jokaisesta naaman aukosta ulkomaailmaan ja aina se on yhtä vittumaista! :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Mikäs oli noiden akkujen minimi lataus ennen kuin on sökö?
Jos on IMR-akku, niin itse olen pitänyt ihan miniminä 3V jännitettä.
-
joku noname ex-läppärin 18650 akku. Ei oo laturiin uskaltanut laittaa. Odottelen ku han kotiin pääsen niin mittailen sit mitä on jäljellä.
2200 mah lukee kyljessä. Oli laturin mukaan täysi kun vaihdoin . 1.6 ohmia bullyssä. Tunnin verran virta päällä 4V asetuksella, kai tuosta pystyis joku fiksu periaatteessa laskemaankin paljonko ois jäljellä virtaa?
Onneksi otin varalaitteet ja niiden varalaitteet mukaan :p
-
^Ei tuossa akussa välttämättä hirveesti potkua ole tuon jälkeen; 4V/1.6ohm 90%hyötysuhteella (heitin hatusta, ei mitään hajua Lavatuben hyötysuhteesta, mutta tuskin ainakaan tuota korkeampi on?) imee akulta ~2.65A/h (karkeasti laskettuna, en jaksanut enää tässävaiheessa iltaa alkaa kikkailemaan akulta tulevan jännitteen aleneman kanssa), eli jos tuo tosiaan on täyden tunnin nonstoppina pöhissyt, akusta on loppunut virta jo 450mAh sitten. :-\
Mutta kannattaa tosiaan mittarilla ensin selvittää akun tila. :)
-
Vituttaa ettei yksityiset ihmiset saa talkoohengellä toimia kaikkien parhaaksi ja toimia kuten haluavat (tai yleensäkkään ihan vapaasti) ilman että siitä tulee sanomista jostain! Antaa kaikkien kukkien kukkien vaan kuten parhaaksi näkevät.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
joku noname ex-läppärin 18650 akku. Ei oo laturiin uskaltanut laittaa. Odottelen ku han kotiin pääsen niin mittailen sit mitä on jäljellä.
2200 mah lukee kyljessä. Oli laturin mukaan täysi kun vaihdoin . 1.6 ohmia bullyssä. Tunnin verran virta päällä 4V asetuksella, kai tuosta pystyis joku fiksu periaatteessa laskemaankin paljonko ois jäljellä virtaa?
Onneksi otin varalaitteet ja niiden varalaitteet mukaan :p
Mä en jotenkin jaksa uskoa, et on tuntia tulittanu putkeen taskussa. Olis varmaan sytyttäny palamaan jo jotain. Mulla jäi megalodon joskus tulittamaan dca:n kanssa taskuun kun en muistanu laittaa lukkoa päälle. Meni nappi pohjaan kun istuin alas ja ei kerenny olee ees kun joku 10-20 sekunttia niin oli jo niin kuuma, et poltti reiteen ja käteen kunnon vesikellot. Yllättävän äkkiä pystyy maasta nousemaan pystyyn tämmönen kankee ihminen :D
-
Mukavaa joulua kaikille!!!
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mulqvistilla Leevien joulu? :D
-
Ei vittu mitä teen ku nesteet iha tapissa ja saan uuden tilauksen menemään vasta 30. pvä :( helvetti että ahistaa jo valmiiks ku nuo viimeset pisarat enää jäljellä -.-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalz
Ei vittu mitä teen ku nesteet iha tapissa ja saan uuden tilauksen menemään vasta 30. pvä :( helvetti että ahistaa jo valmiiks ku nuo viimeset pisarat enää jäljellä -.-
Kokemus on opettanut, että lähes kaikkee pitää olla aina varastossa, ei koske pelkästään sähkötupakka tarvikkeita.
Toisaalta, jos heittää jotain vanhaa rojua pois, sitä tarttis heti huomenna, joten pitää olla tarpeeks varastotilaa.