Miks suuri osa jengistä kirjoittaa yhdys sanat väärin? Miksi taivas on sininen? :D
Printable View
Miks suuri osa jengistä kirjoittaa yhdys sanat väärin? Miksi taivas on sininen? :D
Mahtaakohan iChybridin tankin lasi sopia iHybridiin? Mistä saa halvimmalla oikean?
Mahtasko IBTankedista löytyvät Fectan tai Synthesiksen lasit käydä?
No chybridin lasin kanssa ei korkeelta putoo. Arizonalla olin näkeväni 2,40€ :)
Ei ole mitään parempaa raskaan päivän jälkeen, kuin kotona odottava vapo, hyvä kahvi ja tietokonetuoli. Ja viikonloppukin alkoi, voisi huomenna riipaista kännin.
Mäki oon snadisti kipeenä. Mutta Tridentin klooni on postissa vihdoin, niin jos sen kanssa leikkiminen piristää.
Vinkki linkkinä, Höylämiehille gilletten hinnoitteluun kyllästyneenä tilaisin tuolta >Wilkinson Sword Quattro Titanium Precision razors at the Blademail Shave Shop ja siihen > Wilkinson Sword Quattro Titanium razor blades at the Blademail Shave Shop
Kätevä reissussa.
Ei tarvi kyllä tästä Tridentin kloonista huolehtia. Ainoastaan yhet reiät osuu niin että voi käyttää dualcoilia, ja nekin on eri kokoiset. :D
Täällä toimii loistavasti ja höökii lujaa. Kuparinapa ja kaikki.
O-renkaat vaihtaa vaan toisiin ni tulee mukava laite käyttää. Alkuperäiset on liian piukat ja lennosta avaaminen ja ilmareikien kiertäminen ei leppoisasti onnistu.
Filippiiniläis-tyylisen löyhän imuvastuksen ja dual/quad-coilien mahtavan höyryntuoton ihailun sijaan pidin tuosta atosta itseasiassa enemmän singlecoilina ja pienellä ilmareiällä. Et onhan noissa ilmareikien järjestelyissä ihan ideaa. Runsaat, makoisat ja lämpimät höyryt. Dualina isoilla rööreillä tuli mielestäni turhan viileää ja mautonta jättipilveä.
Mun mielestä siellä kohtaa kahdet ilmareikäparit dual-käyttöön, eriparit jotka vain sattumalta kohtaavat ja sit 2x 2mm tjsp, vai muistankohan aivan väärin sittenkin....
Löyhä imuvastus ja se mukana tuleva megadriptippi on kyl mulle vaikein tapa saada irti kunnon höyryjä. Sellasia sekunnin tuulitunneli-suhaisuja. 1x1.4mm noissa muissa atoissa käytössä.
Tölkki tummaa kun pääsee töistä :D
Liite 10347
Fordsoniin vaa dolly perään ja paanalle...