STANA....tapatalkki, nyt toimii [emoji51] mä en oikein tyksi tonnikalasta ja etenkään öljyssä...ihan kuvottaa [emoji87]
Printable View
STANA....tapatalkki, nyt toimii [emoji51] mä en oikein tyksi tonnikalasta ja etenkään öljyssä...ihan kuvottaa [emoji87]
Pirkan chilitonnikala on ihan pirun hyvää! Varsinkin lämpimän ruisleivän välissä. :)
tonnikala menee joskus, mutta on se mikä vaan elintarvike jos lilluu öljyssä niin mua alkaa kuvottaa...krapula päivät erikseen [emoji1] silloin pitää saada pizzaa/ hamppista mutta niistäkin menee vatsa kuralle varmaan rasvaisuudesta johtuen [emoji16]
Kaarlepyyssä ei natsisivassa ja minimanis käy ku pihilajalaiset, maalaiset ja mamut...
Näistä korvauksista tulee aina mieleen se legendaarinen irkissä tai missä lienee pyörinyt juttu, missä tyyppi oli ostanut Mars patukan. Pötkö oli ihan muussina paketissaan, ja tästä tuhtuneena lähetti kuvan rikkinäisestä patukasta valmistajalle. Vastauksena tuli kuva ehjästä patukasta. :lol:
Viikonloppuna terassien siivous + kalusteet paikalleen. Ilmanvaihtokoneen putsaus ja rillausta :) Jokunen tuivio tuli polkastua pihalle tänään, nurzi leikattu ja trimmeröity. Saa ens viikol kesä saapua.
Vittu eilen meni visa sulkuun, oli yritetty jenkeistä velottaa 0,00€ kahdesta paikasta... Apple ja joku toinen :( Mistä lie tunnukset vuotanu, en oo visalla tehny ostoksia netissä ku joku 3v sitte. Voi kuulemma olla todella vanhastakin hommasta. Onnex pankki hereillä :)
Samaa settiä täällä oon vaan viikon edessä [emoji13]
Tarvis huolto tehdä ajoleikkuriin , raivuriin , trimmerii ja sahoihin :(
Tuuks sää kesällä grillaa tänne mun kaa ?
Natsisiwasta kuulluu hakea vaan juotavat (colat ja muut)! Hyi vittu kun yks kesä satuttiinkin ostamaan pistaasipähkinäpussi natsisiwasta ja kun osus toinen toukallinen pähkinä käteen, niin kerättiin kaikki toukalliset kasaan ja laitettiin kuvaa aspaan (tais olla 1/3-1/2 osa pähkinöistä paahdetulla extra proteiinilla varustettuja) ja mikä vastaus: Lähettivät niitä samoja saatanan toukkaisia pähkinöitä tukkupaketillisen! Toinen natsisiwan tuote jota joskus kokeiltu on ne Grilli Kikkarekokkareet joita kehtaavat myydät muka "hyvinä" grillilihoina, hyvä kilohinta niissä kyllä on, mutta en nyt laadulla menis kehumaan kun sen ihme geneerisen marinadiroskan pesee päältä pois, niin käteen jää jotain mitä ei välttämättä suuhunsa halua laittaa edes hiileksi poltettuna.
Aamujen aamua. 7h töitä jäljellä, sitten lomalle :thumbup:
Nyt on selkä puukotettu, tänään kotiin [emoji4]
Juustokakun teko 40 hengelle alkakoon...toivottavasti mahtuu jääkaappiin [emoji51]