Vihdoin kotona, 11 tuntia sai aurata ja heiluttaa lapioo, nyt saa loppua ja kevät alkaa[emoji42]
Printable View
Vihdoin kotona, 11 tuntia sai aurata ja heiluttaa lapioo, nyt saa loppua ja kevät alkaa[emoji42]
Kuuletteko tömähdyksen :thinking:
http://i.imgur.com/wmI9cWB.gif
Vähänkö ihana[emoji23]
Onneks huomenna on perjantai, kauhee viikko ollut töissä ja jatkuu vaan.Saapa nähdä mitä tuleva tuo tullessaan, jengiä häipyy muualle töihin koko ajan..ollaan kohta ihan pulassa[emoji53]
No joo mä lähden mummia moikkaa 90 vee lauantaina[emoji2] illalla meen kattoo kun duunikaverit dokaa, ite ei nyt jaksa ja toinen kaksosista tulee muden luo yökylään[emoji1]
Meillä pyörii nyt talvilomat, mullakin alkaa viikon päästä jee[emoji41] sitten touhuilen vaan kaikkea kivaa!
Tänään eka työpäivä loman jälkeen, onneksi huomenna perjantai :)
Itse olen ollut nyt lomalla ja stressaan jo maanantaita, kun pitäisi mennä takaisin töihin. Duuniluuri pärissyt koko viikon tuossa ja ohi mennen erehdyin avaamaan työ sähköpostinkin. Ilmeisesti ei ole mennyt ihan jakeluun miten noita meikäläisen hommia pitäis tehdä tuolla. 1,5 viikon hommat odottaa pöydällä ja osan näköjään sijaistaja saanut sössittyä sähköpostin perusteella. Ja firman johto kuvittelee että noi hommat kerkee tehdä parissa tunnissa, kun palaan lomilta. Huoh.
Mä kans stressaan aina lomalla tulevia tekemättömiä töitä, pitäis osata olla miettimättä niitä..on vaan pirun vaikeeta.
Riippuen tietysti kuka mua tuuraa lomalla, että tekeekö mun hommat vai nöy[emoji19]
.
Muutamana päivänä sisällä tepastellut muurahaisia, tämä melkein jokakeväinen ilmiö. Kokeilin ekaa kertaa tuollaista muurahaissyöttiä, ja täytyy kyllä tuotetta suositella.
Eilen illalla laitoin keittiön nurkkaan 2 syöttiä, ja aikamoinen kuhina siinä koko illan kävi. Tänään ei ole enää näkynyt yhtään murkkua missään. :thumbup:
Liite 32190
.
Moon ollu samassa firmassa 32 vuotta. Kaks kertaa myöhästynyt töistä,mutta kukaan ei ole huomannut. Sairaslomalla ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana 2 päivää. Nyt oon ollu lomalla viis viikkoa ja viel yksi jäljellä. Pitämättömiä lomia viime vuodelta.... Kertaakaan ei ole tullut mieleen,että olisi mukava palata töihin...
.
.
Ei ne sanonut mitään. Eläkkeelle lähtiöillekään ei läksiäisiä pidetä. Töissähän sitä ollaan,eikä hauskan pidossa.
Vaan ihan tyytyväinen tässä on saanut olla. Ei tarvitse kiertää ympäri suomea keikkatöissä ja firma maksaa ylityöt niin kuin kuuluu,mikä ei ole itsestään selvyys muissa firmoissa. Eikä ylitöitäkään enään juuri ole verrattuna takavuosiin. Projektihommissa oli aikoinaan aivan tajuttomia työputkia.
No eihän nyt kukaan nykyään ole noin kauan missään töissä. Ainakaan näissä uusissa viestintäteknologian/markkinoinnin/whatever firmoissa ei ole moiseen varauduttu. Normaalisti joko potkitaan pihalle tai kuumat kaverit hakeutuvat itse muualle jo kauan aikaa ennen pyöreitä vuosia.
Mulla on tallella pari pinssiä ja rintamerkkiä vanhempieni peruja, kun heillä on aikanaan tehdashommissa tullut joku vuosilukema täyteen. On se ollut eri maailma.
Mää oon poikkeus :)
Kerkeekö 45v tulee vielä ?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...d13b6d3e99.jpg
Mulla on pronssinen ja hopeinen ansiomerkki, kultaista ei enää ehdi saamaan. Ei noilla mitään tee, mut onpahan olemassa :)
Ekassa duunissa meni 23v ja tässä toisessa 24:s vuosi menossa...
Oliskin noin helppoa :D
Jos töitä on tekemättä työajan loppuessa, niin ne jää seuraavalle päivälle ja syntyy stressi jatkumo, kun joka päivä on työtä vaan enemmän ja enemmän ja enemmän. Muutaman kerran kiroillut johtajalle, että ei tää homma näin mene.
Olis hyvä jos olis luottamusmies. Tosin sekin jo helpottaisi, että toimihenkilöistä firmassa edes joku toinen kuuluisi liittoon mun lisäksi. Tuntuu että noilla muilla on vähän hälläväliä meiniki ja kun jokin tökkii niin vaihdetaan firmaa.
No onneks on nuo lain sallimat ylityötunnit kohta täynnä ja voi ihan rauhassa kieltäytyä ylihommista ja antaa deadlainien paukkua. Ehkäpä tuo johto sitten tajuais jotain.
Hmm. Ite just tänään kirjoitin uuden työsopparin. Nykyinen työpaikka on tympiny jo pitempään ja ilmapiiri ihan kankkujen välistä. 10 vuotta riitti siellä. Nyt haeskelemaan uusia tuulia elämään. Toivottavasti ei tullu hypättyy pää edellä kaivoon :confused: No kai sen aika näyttää. Ainakin on lähempänä kotia jo ei muuta. :D
Kääk mikä väsymys. Naapurin idiootit taas melskanneet illat että ei ole meinannut saada nukuttua. Nyt erehdyin heittäytymään sohvalle, näinköhän tästä enää tänään pääsee ylös.
Jaaha munkin piti oikein laskea montako vuotta on palkkatöitä tullut tehtyä, vasta 19 vuotta..tosin opiskelut ja äitiyslomat miinustaen☺ kääk huomenna joutuu kuskin hommiin, työkaverit bailaa, minä en[emoji52]
Kaikille sitä kortti annetaan.
Ajelin kotio 50 alueella. Edessä pitkällä auto, ajaa samaa vauhtia. Yht'äkkiä tämä tiputtaa nopeuden kahteenkymppiin, eli lähestyn nopeasti. No, mikäs sillä ? Uusi Mersu.
Samantien se vilauttaa vilkkua oikeaan ja väistää pientareelle. Kiitos, ajan ohi kun nyt saa.
Johan vaihtui tyyli samantien. Liimautuu aivan hanuriin kiinni. Vain viiru kattoa näkyy takalasista, eli nyt ollaan LÄHELLÄ. Lähestyn ympyrää jonka otan ihan maksimilla, kun ei edes syyttömänä peräänajettuna viitsi pe iltaa viettää. Katson sisäkaarteen peilistä ja tämä tampio roikkuu metrin päässä takapuskurista koko ajan.:mad::facepalm:
Ympyrän jälkeen on liittymä K-kaupan pihaan, kaupassa käytävä muutenkin, eli vilkkua vasempaan, saahan hoidettua samalla pysähdyksellä niin painit kuin ostokset, alan vetää jo tankkaushanskoja käteen. Sellaiset jossa mukavan karhea pinta jos joutuu silittämään ihoa.
Ei tollo kääntynyt parkkikselle, kaasutti vaan helvetisti tiellä joka samalla vaihtuu 40-alueeksi...
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Jos pitää agreilla liikenteessä ja stalkata muita tienkäyttäjiä, niin moinen perässä roikkuminen on niitä tyhmimpiä tapoja, siinä menee itseltä bonukset kun osuu "uhriksi" joku jolla on aikaa, ja osaa moottorijarruttaa...
Kaksi pökötin pätkää. Suorituksia ei voi verrata, ihan erilainen rata nykyisin, erilaiset autot. B-ryhmäläinen steroideilla oli lentävä palopommi. Loebin autossa voi kiviseinään ajamisesta selvitä hengissä, ellei kimpoa siitä alas vuorenrinnettä.
https://www.youtube.com/watch?v=-PZ5J3GLSYI
https://www.youtube.com/watch?v=CZlcRezBFXA
Mä jotenkin oletin et ässä olis nuorempi. Noh, näin sitä voi väärässä olla.
Varmaan nuorempaan kastiin kuulun itse tällä forkalla. :D
Uraputki takana kaheksan vuotta tulee täyteen samas duunis tänä vuonna. Ei taida ruusuja tulla, ehkä risuja enempi. :laugh:
Äh, just huomasin et tän vuoden jälkeen olen lähempää 40 kuin 30... shit, mihin nämä vuodet juoksee.
Hurjan näköistä touhua tuo soralla ajelu. Lööpillä oli "helppo" asfaltilla päästellä :)
Ken Block revittelee samoissa maisemissa :)
https://www.youtube.com/watch?v=XuidwnAmp1g
ja toki ensimmäinen eurooppalainen tiimi ja kuski joka lähti Pikes Peakin valloitukseen tosissaan, oli ihana Michele Mouton, 1985.
http://hooniverse.com/wp-content/upl...85-700x462.png
Legenda kertoo että paikalliset kuskit jotka höylänneet vuosikymmeniä vuorta, joutui puremaan tosissaan huulta lehdistötilaisuudessa ettei rupea alahuuli väpättämään. Niin tiukkaa teki hävitä kisassa noviisi naiskuskille. Eivät puhuneet Michelelle juuri mitään harjoituksissa tai kisan aikana. Jopas oli herkkiä poikia.
Kyllä noita ääliöitä näkee liikenteessä joka päivä, valitettavasti.
Tänäänkin aamulla porsche veteli ohi aika saatanan lujaa 40 alueella..oi kun olis pollarit olleet paikalla.En vaan tajua mikä kiire sillä oli päästä ekana odottamaan punasiin valoihin[emoji23]
Onhan se kiva päästellä, mutta tulee aina myötähäpeä äijien kukkoilulle, lähinnä huvittaa.
Joo.o. Niin se aika menee. Ei tästä nyt niin pitkä aika pitänyt olla kun Jupiter mopedilla kakstahtisen sauhutessa tuli ajeltua naapurikylään vonkailemaan. Vaan on siitä. Intti aikakin on kirkkaana muistissa. Perkules. Meille tuli komppaniaan oikein kolikkopuhelin. Kyllä kelpasi soitella ja tupakkahuonekin oli.
Naimisissakin on tullut oltua,mutta siinä ei nyt niin paljon muistelemista ole.
Jotenkin sitä vaan on tullut jumittauduttua kotoseudulleen. Ei ole tullut paljoa työkiireiden vuoksi paljoa edes suomea kierrettyä. Imatra-Mikkeli-Lahti-Loviisa monitahokkaan sisällä kyllä pyöritty senkin edestä. Töissä.
Pertskule. Kun voittaisi edes muutaman satatuhatta uhmapeleissä,niin sitten voisi vetää elämän risaiseksi.
.
Olen jo vuosia odottanut jonkun ajavan mun päälle suojatiellä niin, että itse huomaan auton ja voin hypätä tuulilasiin. Sitten kysytään, että automaattia vai poliisia? Jos vielä pystyy kävelemään sen jälkeen. Pitäisi siis olla joku rikas tyyppi ja mieluiten paniikissa :D Amiscorollan alle turha hypätä :D
En itsekään jaksa ymmärtää jengiä, joille auto on joku munan jatke. Ketään ei tosissaan kiinnosta ajaako joku Ladalla vai Ferrarilla. Näyttämisen halu uudella urheiluautolla voi kostautua hyvinkin ikävällä tavalla, varsinkin jos on kokematon. Kerran yksi äijä vetäisi mutkan suoraksi huomattavan kalliilla autolla. Siihen tietenkin kerääntyi yleisöä. Vahingonilo oli tapauksessa suorastaan käsin kosketeltavaa, vaikka kuskilta valui päästä verta ja oli vissiin vähän lasiakin nielaissut. Hoitakoon itse omat ongelmansa saatana ja soittakoon itse lanssin, kun kerran on autoon laittaa kuusinumeroinen summa rahaakin.
Mikä olikaan se hyvä kamera autoon, et saa kuvattua tuulilasiin hyppivät jalankulkijat :D
Joo-o ei kannata pojat surra liikaa, onhan sitä elämää edessäpäin vuosia ja mä oon päättänyt, että hyviä vuosia.Liikaa tullut mietittyä sitä ja tätä, kyllä te tiiätte ja itse sitä oman onnensa rakentaa, ei muut.
Ite en jaksa enää vatvoa menneitä[emoji2]
Viddu vois mennä nukkuu vai ei? Kauhee dilemma[emoji1]