Ihan kuin olisi uutisissa täti sanonut toivovansa provarihallitusta?
Ei kai sellainen höyryttelyä kieltäisi.
Printable View
Ihan kuin olisi uutisissa täti sanonut toivovansa provarihallitusta?
Ei kai sellainen höyryttelyä kieltäisi.
Jos määrätään Provari ainoaksi, millä saa höyrytellä.:)
Jos olis joku Applen höyryke, sen voisi määrätä ainoaksi lailliseksi. Luonnollisesti siinä olisi omat akut ja laturi, kuorta ei saisi avata ja nesteet pitäisi ostaa Applen omasta iJuice-kaupasta. Apple-modiin olisi piilotettu Jobsin puhe.
Edit: Ja hinta vähintään 600 dollaria.
Nuoremmille annettu kenkää.;) Se on aina yhtä ihana. Onkohan mulla joku paska Mangneetti piilossa.:thinking:
Kyl kunnon puuma lahnan voittaa [emoji87]
Kyseinen myyjä mikä siellä on. En ole ikinä nähnyt, mitään hymyyn viittaavaa. Asiakaspalvelija parhaimmillaan.
Kyllä ei minuakaan naurattais jos olisin 116 ja aina vaan töissä. Vaikka sitähän sitä halutaan.
En ymmärrä, miten nahkiaisia ja kalapuikkoja voi verrata. Onko se nahkiainen edes kala vai joku nilviäinen?
E: Kalapuikkokalaa en ole ite kyllä pyydystänyt. Hankala varmaan silläkin elämä sillä puikko-ruumiilla.
Tekemisen puutostila meinaa iskeä. Jumaliste miten tympeitä osaa olla nämä ylipitkät viikonloput.
Nahkianen on yhtä lailla kala, kuin sinisvalaskalakin.:sneaky:
Et sää kaupassa käy ?
Siellä altaasta niitä pyydystetään :)
Joskus on kyllä kiva tylsistyäkin. Voi päätyä ihan uusiin puuhiin kuten lattiakaivon puhdistukseen tms.
Ööh?
AHAA! Ei ole tullut syötyä sitten Englannin reissun, jossa fish and chipsejä oli jokikisessä raflassa.
Mulla on yks kädessä
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...808879f11c.jpg
eli nahkiainen on Ympyräsuinen ja Sinivalas on Nisäkäs. Yhtä lähellä kalaa molemmat.
Nyt muuten en sano.:laugh: en koskaan osta 600 $ Modia.:lol:
Muistan kyllä ja Mörköputkien.:crying:
Tälläisiä "asiakaspalvelijoita" tullut vuosien varrella vastaan, yhdessä jos toisessa liikkeessä, liian monta.
Vaikka olisi kuinka elämäänsä/työhönsä kyllästynyt, niin harvoin se taitaa asiakkaan vika olla, vaikka usein siltä tuntuukin. Jos on valinnan mahdollisuus, niin itse asioin sellaisissa liikkeissä joissa tiedän olevan asiallisia ja ystävällisiä myyjiä. Nämä naama nurinpäin myyjät saavat mun puolesta istua keskenään siellä tiskiensä takana... :mad:
En mäkään koskaan boksia homma. Ja kun eka reguloitu loota saapui en koskaan hommaa meksua [emoji23]
Kyllä asiakaspalvelijalla pitäisi olla edes yritystä hiukan.:unsure: Ilkeä mennä ostamaan mitään, kun toisen ajatukset näyttää. Menis nyt tuokin vittuun jo.
Nyt kun uber-clearot on korvaantumassa näillä... onko nää uberalles-clearoja mitä on tulossa.
Tarvisko päivittää modeja...:thinking: Eihän mulla ole kun 1 joka antaa yli 50W apua ! Eihän näillä voi mitenkään enää pärjätä.
Mää ainakin hommaa jotain romuja vielä se on fakta [emoji123]
Kait jotain pientä päivitystä tarvis tehdä. Olen odotellut, et tulis joku herkku 20w Boksi.:)
Pyh...Erkka tai Mister nokalle, niin ei tarvi 30w enempää. Niksatkin menee 3-6 riippuu paljonko haluaa vedellä.
Aaah *narsk* taas uus pottu BFF:ää auki ja uusi dual centteri [emoji8]
Kuulostaa herkutteluhetkeltä.:thumbup: