Käyttää varpaita apuna? ;) Itehän en siis saisi ko. toimenpidettä tehtyä ehkä kolmellakaan kädellä.
Printable View
Mä lupasin itselleni pyhästi, että väännän tänään metrin claptonia makitalla ja teen subiin sinkkusetupin. Sitten lupasin myös laittaa nutzillat tulille ja pullon harvest berryä.
Voihan siinä rageta samalla. Kunhan ei liemet vaan kaadu näppikselle.
Juu Toma messiin myös :)
On sulla ainakin oikeen merkkiset vehkehet.
Postipäivä kiva päivä
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4f63916da2.jpg
Nimenomaan jasso.
Ässä veti pohjat... tajusittetste, pohjat! [emoji23] [emoji23] [emoji23]
äSSä mai mään :love:
Hamstraus on kivaa,mutta nyt on iskenny kauheat iho oireet ja epäiltyjen joukossa on lubrisolven vg..... Jahka saan ihoa kuntoon ,niin pitää alkaa aines osa kerrallaan katsomaan minkä vuksi mun koivet kukkii kuin crak huoran naama.
Tää on nyt hakusessa kun ensin luulin pakkauskautena käyttämäni erittäin teknisen alusasukokonaisuuden tehneen moisen. Vapautin kinttuni tuosta kahleesta,mutta ei auta. Saatanallisia isoja läiskiä ilmestyy..... Tämä oireilu osuu yksiin kun siirryin 20/80 vg pitoisuuteen ja brän nyy Lubrisolven 5 litran tonkaan. Inaweran kamoilla ei mitään. Sattumopisin kyllä nikotiini edelleen inawera,mutta pohjat.... Toisaalta samaan aikaan siirryin myös inaweran ja tpan tiivareista suoraan Molinin tiivareihin eli ei oikein nyt vielä uskalla chemmyn pohjia koettaa kun niiden tiivarit on sata varma tehty samoihin pohjiin. Pitänee tovi tutkailla onko se joku maku... 5 kierrossa,vai pohjat.
Toivottavasti selvii mistä johtuu
Noi on kettumaisia juttuja kyllä jos iskee oireita
No on...jumalauta että kutisee välillä, kerrankin voin sanoa uskottavasti,että miltä mun pojasta tuntuu..sillä on ollut lapsesta saakka paha atooppinen ihottuma ja ei tarvi edes innttiin mennä.
Nostin kuitenkin pg:tä ja tiivarin vaihdoin inaweraan ,joten katotaas ny ensin mitä tekee. Apropoo.Kaveri aikoinaan vaihtoi tupakan piippuun ja sillä tuli naama kuin teinipojalle. Melkein valmiita finnejä naama täys,vaikka oli yli 50. Nää on mystisiä.
Kyllä minä eilen ilolintusen näin yöllä siellä asioidessa,mutta etäisyyttä oli yli 5m ja oireet alkoi kuukausi aikaisemmin. Toisekseen iloliemet siltäkin on nimeltään Camus,Meukow Braastaad ja jne.tax free tuotteita pelkästään.
Mystisiä iho-oireita voi kyllä tulla ilman että mitään syytä ikinä selviää. Toivottavasti Antille selviää.