Varo vaan mitä kuvittelet ku elät nyt kuitenkin rinnakkaistodellisuudessa ni kuvitelmat saattaa toteutua koskavaan
Printable View
Suunta ei ole kuin hitaasti ylös ja kun herää taas todellisuudeta niin vauhdilla alas
Huomenta.
Vetääkö tasamaa ja larma vieläkin sikeitä ?
Jamo ja Höyrypää show jatkunut koko yön. Jotkut ne jaksaa. :)
Hereillä ollaan :esmoke:
Huomenta Höyrypäät.:) Mä pikkuisen myöhässä.:facepalm:
Ukot oli piilottamassa munaa [emoji87]
Täällä löytynyt aikas monta Kinderii jo [emoji123]
Huomenta! Hyvin Jamo vetänyt. taas saman poistuessa nukkumaan yövuoron pitää pitää forkkaa liikkeellä.
Viimeinen vapaapäivä melkein viiteen päivään :/ Nyt elämä risaseks.
Tässä Kolmenkympin ikäisenä, ei jaksa valvoakaan kuten nuo nuoremmat.:thinking:Pitää koittaa päivisin pärjätä vauhdissa.
Millainen Työviikko Ässällä? Ittellä voi olla koko viikon +12 joka päivä. Ens vkl kiireitä? Nokipannukaffeet laavulla?
Ajanviettoa.:) Lakanat narulle kuivumaan ja uusi koneellinen pyörimään. Parta vedetty koneella ja Tukkakin lähti samalla 2 milliin.:popcorn: Kaffetta lähtee toinen Pannullinen ja aamupala syötynä.:thinking: Laskutus ja tuntilistat tehty.
Seuraavaksi pitäisi parit Huopakattojen tarjoukset laskea loppuun.
Hirvee(tä), possua laitettu uuniin. Jos tekasis vielä perään täytettyjä jauhelihapiffejä niin ois pitkälle evästä valmiina :)
Mulla ei ole Metsästyslupia eikä asetta.:) Pitääkö nekin hommata, että saa kunnon lihaa kerrankin.
Eikös taljajouselle ehdoteta jotain isompaa riistaa nyt ?
Mää tuu jasso sitten sun kans passii
Kohta pitäis olla sen verran, ettei välttämättä pysty enää tekemään kaikkia. Huopakattoja pääasiassa, Peltikattojakin tehdään toki.:)
Jos on osaava Timpuri niin hommia olisi nytkin tarjota. Kaikki pitää osata tehdä ja mielellään Y-Tunnuksen omistaa.
Jousimetsästys olisi mun makuuni. Itse kun toimii Koirana vielä.
Huomenta mä oon täällä taas
Noniin..Yölliset Spämmilegendat heränneet.:thumbup:
Ei me mitään spämmitty vaan puhuttiin 100% asiaa
http://i57.tinypic.com/2dvvgjc.jpg
Makkaran paistossa.
Spämmätty asiaa 100% koko yö. Heti kun itellä tuli uni, alkoi tulemaan pelkkää asiaa.
Kokeileppa Bread of Heavenia tuolta: The Druid's Brew » Products ;)
Edit. Ei siis ole varsinaisesti tupakkamaku, mutta oluen kanssa toimii IMO erittäin hyvin. :)
Tein sit ekan tilaukseni ikinä fasttech:lle :unsure:. Laitoin pari In'axia tulemaan varaosiksi, maksoivat vähemmän kuin yksi varaosapussi (joka siis sisältää pari o-rengasta ja grippejä + tikun) euroopasta. Olenko nyt huono ihminen? ....:D.
Otan noista vain nuo tarvittavat hilut tarteen ja pistän loput kierrätykseen:laugh:
Vieläkö se jamo nukkuu?
Ei saatana mitkä tärinät päällä. No kaffe kurkusta alas ja keuhkoon ni kai tämäkin päivä käyntiin lähtee.