Mulla kävi taannoin sama, mut kaveri onnistu kaivaan ne tiedot takas.
Printable View
Juuh, elikkäs...
Tänään vihdoin tipahti luukusta mokoma FT:ltä ja sehän on muovisella hatulla, vaikka tuotetiedoissa selvästi lukee "glass tank". :cheer: Tokihan tuon nyt näkee kuvistakin, mutta tilausvaiheessa ei ollut muuta, kuin renderöity malli, josta ei hatun materiaalista ottanut selkoa mitenkään päin. :rolleyes:
Ei näköjään vieläkään voi kiinalaisten tuotekuvauksiin luottaa - edes valmistusmateriaalien osalta. :facepalm: Oli ainakin omalla kohdalla hyvin suuri ostopäätökseen vaikuttava tekijä tuo "tankin" materiaali..
No eipä ainakaan tarvi pelätä että hattu hajoaa. Toi PEI on kyllä ihan kelpo matskua.
Ite en vaan oo tottunu luottamaan muoviin atoissa. Lasiin ei ainakaan jää mitään makujäämiä - PEI:stä en tiedä, mutta aika "karhealta" tuo tuntuu.
Muutenkin ihan kotikäyttöön tuon hommasin, niin tuskin lasikaan siinä rikki menisi.
Eniten kuitenkin ärsyttää se, että ostan lasia ja saan muovia. Kuitenkin alasvetovalikosta saa valittua joko lasi-, tai PEI-version..?
Liite 30562
Vähän sylettää kun Predator kit saapu särkyneellä tankilla.
Liite 30566
Inan irish coffee-tiivaria tilasin pari 100 millin putelia helmikuussa, kun testasin 10 millisellä, ja oli miun makkuun.
Nyt sitten aukaisin eka pullon noista ja perkele! Nuo 100 millin pullot on ihan eri makusta kamaa, ei kovin hääviä.
Facen vapottajissa joku vatipää taas nostelee ikivanhoja viestiketjuja ylös. Mukava seurata kun tänpäiväset uudet ketjut on jossain minuuttien scrollailun päässä :(
Miesten kanssa kaksi vuotta sitten rakennettiin tähän kerrostalon pihaan kovalla työllä kunnollinen grillikatos. Tänä aamuna se oli purettu!!!!!!!!!!?????? Nyt selvitän asiaa, mutta olen aivan helvetin vihainen!
No joo, tässä olen asiaa selvitellyt puoli päivää. Asukastoimikunnan puheenjohtaja ei jostain syystä suostu keskustelemaan kanssani puhelimessa, mutta hän on lähettänyt kohtalaisen tökeröitä s-postiviestejä. Isännöitsijän kanssa olen puhunut asiasta puhelimessa ja myös sähköpostitse ollaan tänään juteltu. Asia on mennyt niin että asukastoimikunta on valittanut että grillikatoksessa pyörii huumehörhöjä jne... Minä ja lapseni emme sellaista ole koskaan nähneet kuten ei kukaan muukaan tietämäni talon asukas. Asukastoimikunnan pyynnöstä kuitenkin isännöitsijä päätti purkauttaa katoksen. Asia siis selkeä. Minä en asukastoimikunnalle mitään mahda sen enempää kuin isännöitsijän päätökselle. Jos haluan jatkossa vaikuttaa asioihin niin minun on pyrittävä asukastoimikuntaan jatkossa. Nyt kuitenkin kun asia on selvinnyt että miten tämä asia meni, niin olen valmis jättämään tämän asian taakseni, enkä jaksa kantaa asiasta kaunaa kenellekään vaikka tiedän kyllä kuka se "pääpiru" asiassa on, mutta antaa hänen olla. En jaksa alkaa vihaa pitämään. Sitä en tiedä alkaako hän vihaa pitämään kun meillä täällä on facessa tämän alueen suljettu ryhmä jossa keskustelemme asioista ja kun viimeksi katsoin niin 118 henkilöä oli jo lukenut tämän asian jonka otin esille ja aluksi hyvin vihaisenakin jopa koska tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Siellä keskustelussa moni muukin kyllä ihmettelee että kun kukaan siellä ei ole nähnyt mitään häiriöitä ja moni on vihainen siksi. Minä kuitenkin päätin jättää tämän asian nyt taakseni. Asia käsitelty minun puolestani, mikäli kukaan ei halua lähteä ajojahtiin minua vastaan :)
Eihän ne asukastoimikunnan jäsenet mitään jumalia ole ja olisi ollut heiltä kyllä hyvän tavan mukaista kertoa / keskustella asiasta kasvotusten.Mä olisin ollut karvat pystyssä ja kynnet esillä!
Niin suomalaista peliä, kikkaillaan selän takana[emoji36] ja sitten pakoillaan, kun halutaan vastauksia.
Nainen (yksi esimiehistä) töissä joka AINA oikeassa vaikka olisikin väärässä. X-(
Ei stana tästä tuu mitään. Jaksa mitään vängätä.
Ah. Viimeinki viikon pelipäivä. Istut sohvalle kera kahvin ja käynnistät xbox onen. Ja se perkele haluu ittesä päivittää... Puol tuntia kohta päivittänyt..
Kuusi kymppiä ja pari tuntia elämästä hukattu tarpeettomasti. Wings of comedy ei oikein noussut siivilleen niin minun kuin emännänkään mielestä. No, tulipa nähtyä Hedberg livenä kahdesti: ensimmäisen ja viimeisen kerran...
Voi vittu että vituttaa. Saksalaiset ei osaa muuta kun saksaa. Tilasin vanteet autoon kaksi viikkoa sitten ja kohteliaasti ilmoittivat että ei ole sertifioitu minun autoon, mitä haluan tehdä. No vastasin tietty että otan jotkut muut tilalle. Nyt ei saatana vastata viesteihin tai sitten tulee kääntäjällä käännettyä paskaa.