Enkä minä.
Ei voi olla niin vaikeaa aina kääntyessä käyttää vilkkua, tai oikeaoppisesti, ennen kuin kääntyy...
Printable View
Joskus epäilen tietääkö ne itsekään. "Hei, tossahan on tie! Käännynpä siihen!"
Viime talvena kaksi autoa kolaroi jalkakäytävällä n. 10 m edessäni. Eka vilautti vilkkua risteyksen kohdalla ja jostain ihmeen syystä perässä tuleva väisti jalkakäytävälle eli kääntymissuuntaan. Onneksi olin hidas, ei olis arvannut takaansa tulevia väistää.
.
Enimmäkseen autolla liikkuvana tulee vastaan hyvin usein eteen tilanne missä ne jalankulkijat ei osaa päättää meniskö vai ei. Toki hyvinkin ymmärrettävää jalankulkijan näkökulmasta mutta vituttaa kun saa arpoa että meneeköhän se nyt yli vai ei. Tyypillinen tapahtumaketju--> huomaat jalankulkija mikä näyttää vähän siltä että se haluaa ylittää suojatien--> pysähdy--> odota--> ryömitä eteenpäin--> "jaa nyt se sitten lähtee ylittämään"--> pysähdy--> jalankulkija pysähtyy--> pysähdy itse--> odota että lähtiskö se nyt--> taas vaan seisoskellaan--> ryömitä taas autoa vähän eteenpäin--> jalankulkija koittaa taas ylittää--> pysähdy :lol:
Onkohan noita uusia vähimmäisnopeus-merkkejä vielä käytössä missään?
Liite 32165
.
Ai niin, täällähän oli just eilen "iäkäs autoilija" tuolla torin alusen "kauppakeskuksessa". Siellä ON kyllä melko autiota joten ymmärrän erehdyksen https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/...nuihin/1157517
Eniten ärsyttää liikenneympyrässä ( kaksi kaistaa ) sisemmältä kaistalta pois haluava, joko toiselle kaistalle eikä näytetä vilkkua tai kokonaan sieltä ympyrästä pois haluava eikä taaskaan vilkku toimi.Montakohan kolaria oon nähnyt tossakin tilanteessa.
.
Ei toi ollu ees paha..siellä on pojat ja mä, ihan samanlaiset jutut mulla on ellei pahemmat[emoji6]
Mä oon niin tottunut ja oon tuntenut pomon 25 vuotta niin tiedän sen huumorin.
Jaa niin, se olis taas munien maalaus aika. Taidan jättää väliin kun se kirvelee niin pirusti :D
Mä lähen nyt saunaan pesemään munia.
4 päivää vapaata. :eek: Melkein kun talviloma.
Sama jos ei joudu maanant lumitöihin[emoji53]
Onneks 2 viikon päästä talviloma, sitten vietänkin päivän stadissa shoppaillen ja käyn poikia moikkaa[emoji4]
Mitäs tänne, joko on munat mämmissä?
Tykkäsin pienenä mämmistä, enää ei pysty...
Vähän kyl vituttaa se että joku epätoivoinen luuseri on käynyt kenties viime yönä tai tänään päivällä Lynxistä pölliin vararemmin. Siellä se on poski raollaan ja jäljet vieressä. Että minä yökukkuja en voinu huomata, ja kun päivälläkin olin kotona. X-( Mä kun käyn usein öisin höyryillä fiilistelemässä kuuta/tähtiä tai muuten vaan, niinku viime yönäkin. Eilen illalla kävin lenkillä niin että tulin vasta vähän ennen kymmentä takas enkä huomannu sillon, kenties sitä ei sillon vielä ollu tapahtunu tai sit en vaan muuten huomannu. Oli ollu nimenomaan tiettyä remmiä vailla kun pihassa on kuitenkin toinenkin lynxy ja pari Polarista.
Ei mitään havaintoa.... Itse lopetin kuulon kiusaamisen kun Taunuksen takakontissa oli 1.5 kilowattia vahvistimia ja kajuutassa 120db
Jossain etelämmässä kylällä tietäisi kuka pöllinyt.
Täällä kelkkoja enää vähän.
Paska homma. X-(
Ei koskaan auto mulla. Olen vähän luopunut äänentoistosta Marshallin pönttöjen telsussa ja tietokoneessa hyväksi. Ajavat homman television katseluun, ja taustamusaan.
Musan kuuntelu nykyisin 100% kuulokkeilla. DT 990. Ei jaksa naapurustoa kiusata kun ne ei kiusaa minua ja voi polttaa huoleti.
Verkkokaupan DAC-03 kyykkää pahasti (tai kuulo vaurioitunut riittävästi).
Tuosta: https://www.jdslabs.com/products/35/...one-amplifier/
Itellä samat luurit ja O2 vahvari+daccikombo jauhaa oikeen kivasti hyvällä äänenlaadulla. :)
Kyllähän se vakuutus korvaa sen remmin (tosin 150e joutuu kuitenkin omavastuuta maksamaan), mutta ehkä eniten vituttaa just se että meni tilaisuus näyttää taivaanmerkit nilkille.
Mikään es-jonnen päähänpisto tuo ei ole ollut kun jäljet meni päättäväisesti remmiposken puolelle, kelkkaa ei oltu kierrelty eikä kirjoitettu lumeen homoa tai mitään että jotain käytännön tietoa/taitoa tarvii olla. Mutta sitten taas se on outoa, koska sillä itellään ei mahda olla kelkkaa johon tuo remmi sopii, koska jos olis niin tuskin tarvis hiippailla pimeessä jonkun kusisen remmin perässä. Eli teoria kallistuu siihen, että sillä on kelkkailija jolla itellään joku ruoska, mutta piireissä kun pyörii niin vehkeet tuttuja ja kaupustelee remmin johonkin. Mutta sitten taas, kallis remmi se pollessakin on, miksei vienyt sitäkin kaupusteltavaksi? Tosin ne on eri puolilla pihaa että loppuko uskallus. :thinking:
Mulla on niin henk.koht kokemuksia yhdestä sukulaisesta joka varasteli monilta monta vuotta..kuten multa.Välit on katkaistu vuosia sitten ja vihaan sitä tyyppiä! En voi edes ajatella sitä, tulee heti hirvee murhanhimo[emoji43]
Suututtaa kyllä. Mutta Pörri sanoi että jos remmin käy pöllimässä niin tarpeeseensa vie. Ja totta sikäli, aika epätoivoinen kaveri. :lol: Nuo ei vaan ymmärrä että joskus saattaa tulla eteen se väärä piha hiippailla. Siellä voi olla vaikka vesikauhuinen Cujo tai joku tuittu joka käy berserkkien raivolla puolustamaan reviiriään (ja jahtaa kyllä tarvittaessa reviirin ulkopuolellekkin). :D
Ei helvetti, varkaat on törkeitä mutta törkeyden huippu on vielä se että varastaa sukulaisilta/ystäviltä! X-(
Itse asiassa toikin kyllä käväisi mielessä. Varsinkin kun tuo malli on kuulopuheiden mukaan ollut aika kova silppuamaan remmejä. Mutta toisaalta kuka on niin tyhmä että menis hommaamaan kelkan ilman että olis tietoinen siitä että kelkat nyt vaan on lompakon murheenkryynejä oli ne sitten uusia tai vanhoja, jossei uudet jopa enemmänkin kun kalliimpia laittaa ja just esim. remmit sikahintasia. Ja kelkat tapaa popsia noita remmejä välipalaksi sen verran usein että ilman vararemmiä ei pidä ikinä lähtee ajamaan. Mutta kai sitä niin tyhmiä ihmisiä voi olla, kun kerran on niinki tyhmiä että ne varastelee :crazy:
.