Satyricon
Printable View
Enää tunti töitä[emoji41]
Reilu tunti viel bussissa
Höpönhöpön. Et ole vielä ottanut minua kiinni löpinän määrässä, vaikka viestimäärä on isompi. Selkeästi sinun pitää vielä jatkaa harjoittelua.
Uskaltaakohan tänään mennä keskikokoiseen ruokakauppaan vai onko siellä ihan joulumeininki? Kaupathan on varmaan läpi pyhien auki mutta arvaan, että ruuhkaa silti tänään on.
Mulla ois sit loma = 1 tuntisaldoista raavittu päivä pääsiäisen päälle :thumbsup:
Mä lähen kohta munajahtiin :cool:
Elisa mainostaa ahkerasti uutta Huawei P20 lite puhelinta, "siinä on 64 Gt kovalevy"?
Hieman tökkii tuo "kovalevy" sanan käyttö puhelimen yhteydessä, mutta se kai on tarkoituskin hämmentää ihmisiä tolla mainoksella :)
Jaahas, ennustavat maanantaiksi kunnon lumimyräkkää suurimpaan osaan suomea, just kun alkoi vähän maata näkymään :(
Mulla on jotenkin vahvasti semmonen fiilis, että joko kesä on tosi lyhyt tai sitten se valuu pitkälle ns. talven puolelle. Onko tää nyt sitä ilmastonmuutosta, taitaapi olla kai vissiin. Tosin muistan skeitanneeni pihalla 8? vuotta sitten jouluaattona. Ei lumen lunta eikä uutenavuotena. Pakkasrajalla muistaakseni mentiin kun hupparissa tuli hiki skeitatessa ja ilman oli kylmä :D
Kohta Brewdogin Punk IPA auki kunhan on vähän viilentynyt:cool:
Joo moni tuntuu unohtaneen että on niitä lämpimiä talvia ollut ennenkin. Muistan yhen uuden vuoden 90-luvulla kun pideltiin vesisadetta katoksessa.
Olen aika usein joulunpyhinä ajankuluksi haravoinut pihalta viimeisiä lehtiä pois :)
Viime talvikin oli aika lämmin, jos sähkölaskua katsoo. Melkein tuplaten isommat laskut ollut nyt alkuvuodesta kuin viime vuonna :(
Männä viikolla huomasin liikenteessä pientä muuttumista.
Paljas pinta sen tekee varmaan.. siis asfaltti. Oli havaittavissa nussimista liikenteessä.. Kevättä rinnassa ja silleen.
Joku olympia-volkkari ainakin ärsytti pitkän matkaa ja sit ohitti.. noh kyllä mä panin parastani takaisin :laugh:, kun jäi rekan perään sit junnaileen.
http://smokeonfilm.tumblr.com/post/73524514681
http://smokeonfilm.tumblr.com/post/73524514681https://media.giphy.com/media/OJ0lbQ3Wted3O/giphy.gif
Kusipojan suuttimet puskurin alle ja jäteöljyä ruikkimaan :D Kavereiden autoilla tuli joskus oltua paljon kuskina ja perseessä ajajat vitutti suunnattomasti. Jarrut lukkoon hetkeksi ja sitten normiajoa. Kuulapyssy myös oli hyvä kun vilautti hetkeksi niin muut rauhoittu. Ihan vitun tyhmää mut ei kyllä sen takii pollarit koskaan pysäyttänyt. Onneksi ei alan miehiä sattunut koskaan kohille, ties missä luotisateessa olis joutunut kaahailemaan :D Faijan neuvo - aja päälle jos tulee kolmion takaa. Näin tuli tehtyä kerran faijan satasen paskarassilla ja hyvät rahat tuli. Kerranki tottelin mitä sanottiin haha. Auto tallille ja lekaa pelteihin niin taas oli kuin ''uudenveroinen''
Ite hankin autoon kameran ku yks urpo alko leikkimään vähä liikaa omallaan ja meikän hengellä aamuliukkailla. Tuol on kaikenmaailman hulluja liikenteessä.
Tuo kamera on kyllä aivan ehdoton jos auton joskus hommaan. Eihän noi maksa paljon paskaakaan. Parilla kolmellakympillä saa jo jotain millä HD-laatua eli 480p mistä saa jo ihan hyvin selvää.
1080p tais olla 64gb kortin kera ~75e.
Ei huono diili kun noi 64gb kortitkin vielä ''suht'' hintavia. Kameraan tarvisi ehkä isompaa hifistelymielessä kun tuo meganopee 32gb ei muka riitä. Saisi kyllä olla kunnon konekin niin jaksaisi pyöritään oikeasti hyvälaatusia kuvia ja videoita. Niin ja musahommat sitten jäikin vielä.
Ihan jees diili joo. Tiedä sit noista Mätänetin vehkeistä. Tosta täytyy ainaki manuaalisesti aina kortti tyhjentää. Vähä hienommat osaa päälle nauhoittaa ihan ite.
.
Hmm. 15 erilaista telinettä eh? Mihinkäs käyttöön sinä sen ostit? ;):laugh:
Joku Akseli joskus kuulemma unohti nielaista kortit ja on nyt maanpaossa.. vai mikä lie keissi oli.
Wish me luck lähen baariin pitkästä aikaa.
.
Siitäpä pisnesideaa ;) Varo vaan tosiaan ettei käy niinku Akselille..
Poika tuli mutsia moikkaa[emoji173] kaupasta ostettu lonkeroa, en pääse ottamaan ennenkuin oon vienyt pojun takas junalle[emoji52]
Täytyy malttaa vielä pari tuntia..
Se siitä vapaista jos todella tota lunta tulee, ei kyllä hotsittais enää aurata[emoji19]
.
Noit venäläisiä tulee katottua melkein päivittäin, ei voi kun ihmetellä sitä menoa.. ???
Tänään kattelin jotain suomalaista dashcam koostetta, siinä mm. joku ei käyttänyt vilkkua vaikka olis tarvinnut :)
Siellähän kamera on ainoa todiste millä voi todistaa syyttömyytensä, tai vastapuolen typeryyden oikeudessa.. jos jotain kolareita tapahtuu.
Muuten olet aika heikolla jäillä jos vastapelurilla enempi manttaalia omistuksessa tai vaikutusvaltaa.
Mut joo, hienoja dashcam pätkiä sieltä idästä löytyy. :D
.
Hulluja noi venäläiset! On tullut katottua, ihan pahaa tekee[emoji45]
.
Minua kyllä jalankulkijana/pyöräilijänä ärsyttää joka päivä, kun autoilijat eivät voi käyttää vilkkua. Vissiin pitää olla ajatustenlukija.
.