Ärsyttää körttiläiset narisijat jotka valittaa aina, jos aiheesta vähän poikkeaa.
Ja minä en aloittanut!
Printable View
Enkä minä!Eikä tässä paljon aiheesta poikettu.
Osta 25€:lla zapwrapzeja, "nyt tuunataan!"
lopulta kelpuuttaa kaksi pikku lappua a' 12,50€! Nyt jo vähän naurattaa, aikaisemmin ei niin paljoa! Älkää ostako näitä paskoja!
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps4uwryhd7.jpg
Lienee muuten toimivia, mutta helvetin typeriä Jos ei ole ihan pilkunpäälle, niin varmaan ihan jees? Sitten silmämunalle piirtyy jokainen asennus-/valmistusvirhe ja kaikki kuolee!
Näitä lääkäreitähän on monenmoisia. Tänään kävin nenä, korva ja kurkkulääkärillä otattamassa nenästä pienen kasvaimen pois ja pyysin häntä samalla katsomaan että miltä mun kurkku näyttää kun se edelleen vaan on herkkä tästä sähkötupakista. No ei siellä kurkussa muuta näkynyt kuin lievää ärtymystä ja samoin nenässä mutta se ärsytti kun lääkäri "tiesi" että viimeisten tutkimuksien mukaan sähkötupakka on yhtä vaarallista kuin savuke... No enpä viitsinyt kommentoida mitään koska tiesin että kohta se leikkelee mun nenää... Olisi kyllä ollut kiva kysäistä että mistähän tutkimustuloksista se puhui... Oli tainnut lukea jonkun iltasanoman otsikon ilmeisesti vaan... :D
Ai olikos tämä ketju tarkoitettu vain höyryke aiheisille "ottaa päähän jutuille"? Ja jos foorumilla on kaksi "chat tyyppistä ketjua" niin eihän se ole edes prosenttia siitä ketjumäärästä mitä täällä muuta on... Itse kylläkin käyn suomi 24 chatissä silloin kun oikein tekee mieli höpistä :D
Vitun DHL, haista paska.
Äh, pikkujuttuja... Alkoholi vaan alentaa kynnystä sanoa. Olin vaan hiukan väsynyt siihen Electric Boogaloo - ketjuun, ja sitä kun vältin lukemasta niin samat tyypit suoltaa samaa tajunnanvirtaa tähänkin ketjuun. Otsikko on kuitenkin "ottaa päähän", niin sitä olettaisi että postaukset liittyisivät otsikkoon. Silly me. ;)
Vink: Jos/kun hermostuttaa joidenkin käyttäjien viestit, niin henkilön profiilisivulta löytyy kohta "Lisää sivuutuslistalle (ignore)". <--Tuohon täppä, niin ei pitäisi ko. henkilön kirjoittamat viestit enää näkyä sinulla. En ole testannut, mutta kuulemma toimii...
Välillähän täällä kieltämättä viestit "karkaa lapasesta", jolloin väärissä ketjuissa puhutaan oikeista asioista... tai toisinpäin. :rolleyes:
Netti ei toimi kuin joskus kun muistaa... eli tosi harvoin.
Vanha kuparikaapeli on tullut tiensä päähän. Nyt vain odotellaan milloin Sonera uusii noin 100m kaapelia.
Kännykästä tämä touhu ei oikein ole minulle luonnikasta, johtuu kylläkin suurimmaksi osaksi fontin koosta:laugh:
Ehkä vielä joskus pääsen palaamaan takaisin tänne.
Mikä rasismi, ei ymmärrä? :confused:
Kerroin vaan, että tuollainenkin toiminto löytyy foorumilta. Käyttäköön kuka haluaa, ja tarpeelliseksi kokee.
Ja eiköhän jokaiselta foorumilta löydy joitakin ärsyttäviä tyyppejä. Jos niiden jutut häiritsee liikaa, niin aina voi tietysti tehdä kuten mainitsit: poistua takavasemmalle...
Naurettavaa pelleilyä nää varoitustekstit X-(
Ihan tyhjä tankki oli?
Liite 30320