JEE 3K paskan kirjoitusta [emoji187] [emoji133] [emoji123] [emoji120] [emoji106] [emoji109] [emoji218] [emoji219] [emoji221] [emoji251] [emoji298] [emoji320] [emoji844] [emoji845]
Printable View
JEE 3K paskan kirjoitusta [emoji187] [emoji133] [emoji123] [emoji120] [emoji106] [emoji109] [emoji218] [emoji219] [emoji221] [emoji251] [emoji298] [emoji320] [emoji844] [emoji845]
Hyvä, mulla kohta 6k :lol: jasson kolmossija on uhattu...
Ässä perkule ne pippalot piti olla vasta huomenna :laugh:
Mitäköhän skeidaa edelliset asukkaat oli keittiön lattiaan saanu, ei lähteny vaikka kuinka jynssäs. Piti sitten mattoveitsen kanssa pyllistellä ja raaputella irti :confused:
Siinä oli päivän kuntoilu, keittiön oven kannoin kellarikomerosta kolmanteen kerrokseen. Oli kai tuo betonista valmistettu
Kerrostalossa kun vielä asuttiin niin rengas jumppa oli se vittumaisin pakkoliikunta. Vaiha siinä nyt 2 autoon renkaan kun häkkivarasto oli 4 kerroksessa eikä ollut hissiä :D
Ei ollu ainuttakaan ikkunaa kun varasto oli katon harjan sisässä eikä käytävien ikkunat auennu :(
3K!! :wheee::wheee:
Kaikki satakunnan höyryyjät. Jos on aggregaatteja, mönkijöitä, mopoja, peräkärryjä yms. niin pistäkään lukkojen taa. Ollu melkosia varkausaaltoja tääläpäin. Itsehän kävin juuri hakemassa oman mönkijäni pois pillunpäreinä ojan pohjalta.
vai vielä gurubileet...
Ai joko pistitte guruäänestyksen käyntiin, minä tietenkin ensimmäisenä ehdokaslistalla http://i.imgur.com/Zyb2fMv.gif
Vai oliko se gubbeäänestys :rolleyes:
WTF, minä oon saanu eniten kiitoksia :confused: Ja tuittu antanut eniten ei tykkäyksiä :lol:
asiaahan kaikki puhuvat. pelkkää faktaa :)
Höpö höpö
Paskaa täällä puhutaan 23/7
Toi tunti nukutaan [emoji13]