Ei ollut sulle..:lol: Vaan yleisesti ihan. Onneksi kaikki syö eri ruokia ja aina tulee kokeiltua uusia.
Printable View
Pitäs rosteria saada jostain sen verran, et saa tehtyä kunnollisen Savupöntön.:thinking:Maksaa ruokottomasti, jos kaupasta hakee. Vois suorittaa vaihtokauppaa, jos jollain levyä olisi.
Oikein hyvää iltaa. Kotona taas.
Olipas reissu, het ku olis käyny pohjosessa :D
Mitäs tänne kuuluu?
Vitsinä se menikin.:popcorn: Ai niin..Hitsarikin pitäs löytää kuka hitsaa sen. Mä en saa kun puikon kiinni peltiin.:crying:
Pojat olleet ihan hätää kärsimässä, kun Jamo pohjosessa.
Olipahan Jamoa jo ikävä. Hienoa ettet mennyt naimisiin Poron kanssa.:yeah:
Ja Vaimon nimi tietysti, Elli Poro.:crying:
:facepalm: Jasso näki..Perk ja meni kertomaan.:unsure:
Täällä vähän jutut karannut hukkateille, kun olit "Pilkillä":sneaky:
Olihan oikee räkäkiiski! Affenenmakuinen keitto tulee muuten kiiskestä, oon syöny kerran...
Moskovan huippuravinteleissa kun tilaat Kalakastiketta, on lähes kalleinta Kiiskestä tehty.:o
Mä jätän teidät bondaamaan. Male bonding, you know.
Viikonloppukaan ei tuntunut miltään, kun perinteinen Jamon Orginaali "Tsup" puuttui.:crying:
Tuo ei tarkoita mitään sitomisleikkejä, vaan miehistä toverillisuutta.
Ei helvetti mä muistan kun yhteen aikaan viime kesänä täällä puhuttiin vaan raivaussahoista ja lehtipuhaltimista!!! :eek: :glare:
Olipas söötti tuo pika piiskujänis :3
Niinku tääki <3
http://toco.distractify.com/postimag...b9742db9fc.gif
Pääsiäinenkin jäi hiukan vajaaksi, kun ei "Pupun" kuvia lainkaan.:D
Ei juma. Enää 30 sivua olis näköjään selattavaa pelkästään offtopicissa. Mitäs peliä tämä on? Tuon verranhan pitäisi irrota yhdessä yössä!!
Meshin ihanuudesta Dry Hitin kohdalla.:antismoke:
Yritetty on, mut Jamo ollut hukassa.:wheee:Yksinpuhelusta kun saa banaanisaaria.:whistle:
Ei lähellekään. 20% lähempänä.:thinking:
Ja Foorukin tökkinyt pahasti.:mad:
Aamupaskaa ei edes tullut.:thinking:Päivärytmi meni ihan sekaisin.
Huomennakin vapaata vielä.:yeah: