Työpostia ei ole vielä ollut, mut on kuulemma uudistuksia tulossa. Mut mitä väliä kun jään kohta eläkkeelle :)
Printable View
Työpostia ei ole vielä ollut, mut on kuulemma uudistuksia tulossa. Mut mitä väliä kun jään kohta eläkkeelle :)
.
Jos hytistä löytyy jonkinnäköinen palovaroitin, laita märkä rätti siihen niin höyrystä ei perjaatteessa pitäisi vinkua. En tiedä tiedettä taustalla mutta himassa näyttäs toimivan tommosella ionisoivalla(onko oikea termi?) palohälyttimellä.
No on kyllä aika hyisiä muistoja talvisilta laivareissuilta kun avomerellä ilman ajoviimaakin se tuuli on aina eri luokkaa mitä maalla, niin kyllä se pakkanen puree aika vittumaisesti.
Kädet jäätyy hetkessä. Esimerkkinä vaikka kelkkaillessa mulla on vahvat laadukkaat kelkkahanskat, niin kun pitää höyrytauon niin ei tarvii olla megapakkanen että sen jälkeen sormet ihan jäässä ja särkee vaikka hanskojen lisäks kelkassa kahvanlämppärit täysillä niin silti saa ajaa sormet särkien hyvän tovin. Helvetti että se sattuu. Esim. tuossa joku aika sitten tuli yhdessä vaaran päällä olevassa kodassa käytyä makkaraa paistaessa, niin tein virheen enkä laittanu kypärää jo siellä kodassa vaan menin ulos ilman hanskoja ja vedin vähän höyryä. Lopputulos, jouduin ajaan tunturilta alas kypärä auki kun sormet meni niin tunnottomiks ja kankeiks etten saanu kypärää enää kiinni kun sormissa ei ollu tuntoa. :rolleyes:
Se perinteinen eli savuhiukkasia nuuskiva palovaroitin ei höyryttelystä välitä. Optiset sen sijaan pimahtaa helposti höyryistä, ja laivojen palovaroittimet on optisia. Sen takia hyteissä lukee ettei suihkun oveakaan saa jättää kun jo ne vesihöyryt voi laukaista hälyttimen. Sukka varoittimessa toimii kuivanakin, jos toimii. Turhaa jännitystä elämään, joten jätän väliin. :D
Piti viel ottaa pieni "siivu" viskiä, mut pullonkallistajalihas ei toimi ihan oikein (jostain syystä) ja tuli vähän iso "siivu". Eiköhän tää jotenkin mee tästä ;)
Soita arskaxx Paranoid, hä?
Kyllä mä otan ne Nautilukset, jos lipeät pimeälle puolelle niiden rakenneltavien kanssa.
Hmm. Tosin voisin piakkoin itsekin nähdä rakennella jotain :)
No ihan kiva, piti niin olla forkalla eilinen ilta, mutta olinkin nukahtanut[emoji38]
Fasttech myy hienoja, tommosia
Bring in the cyborg https://m.fasttech.com/products/0/10...20mm-20x-loupe
Sen verran kylmä tuuli ulkona, että piti oikein laittaa pipo päähän äsken grillatessa. :D
Muuten ihan hyvä grillaussää, vaikka vähän räntää satoikin.
''Aina on hyvä sää grillata''
Ite paistelin just takan hiillloksella parit kyrsät. On muuten hyvää tuo Atria Wilhelmin chili-sulatejuusto makkara!
Minäpä tein possuminch/pinaatti lasagnea, uunissa. (Liiterin puolivalmiste, mutta laitoin uuniin:laugh:) vajaaseen 2€ tuskin parempaa settiä saa.
Ai hitto taas siirretään kelloja, en tykkää..menee taas rytmit sekaisin, mulla menee ainakin viikko et tasaantuu.Onneksi ensi viikolla on vaan 4 päivää töitä[emoji4]
Mikä rytmi? Työhommeleiden takia olin aamulla(tänä) 0630 himassa(autolla), klo12 tuli poika ja ylös. Nyt avasin rommin, joten ei vois vähempää kiinnostaa mitä klo on kolmelta yöllä:lol: makaan kuola valuen syvässä unessa noihin aikoihin:thinking: Eli jos joku tänne kirjoittelee tuolloin, se en ole minä, se on se yksikätinen mies!
No ei kai kukaan yöllä nouse kelloja siirtelee[emoji3]
Paitsi ne jotka ei oo menny nukkuun :eek: Saa nähä kyl miten käy kun nyt jo torkuttaa. :o Saunottu ja perinteisen lauantain tapaan katottiin leffa, Justice League. Wonder woman <3
Muakin väsyttää aikalailla, mulla olis tossa Thor Ragnarok[emoji7] taidan säästää huomiselle, nyt ei jaksa..
Chris Hemsworth[emoji7][emoji8][emoji173]
Uuu! Määki aattelin että pitää kattoo Thor Ragnarök mut pitää kattoo ne aiemmat Thorit eka ku en oo niitäkää kattonu. ;)
.
Jee jee heinäkuussa vietetään siskon kanssa miniloma yhdessä[emoji4] mennään tikkurila festareille ja vietetään 2 yötä vantaan hotellissa.Tilasin meille huoneeseen kylpytakit ja pullon shampanjaa☺
Oi että tulee kivaa[emoji1]
Jaa, että oikein Cinderella-simulaattorille aka porauslautalle:lol:
Miten olis semmonen elokuva, missä Suomalaiset nussis ihan hitosti ympäri vuoden? Ei mikään ihme kun muijat kyylää somea ja äijät kyylää somea, kukaan ei niinku kohtaa. Ja kotona sit vituttaa, kun ei toinen ookkaan gunnar östrabögger ja toinen ei oo gina thö wönder woman! Sit luetaan iltiksestä kun on taas niin vitusti loukattu:laugh: Pitas kaikki vatkata uudestaan vauvavaahdoksi ja uudet alkiot tulille! Ja toivoa syvästi, jotta joku roti löytys!?
Mun mielestä on tosi kiva ku kellot siirtyy ni kivempi käydä lenkillä ku illat valosampia :thumbsup:
Itse taas olen kellojen siirtämistä vastaan, aivan turhaa säätämistä 2 kertaa vuodessa. Pysyttäisiin vaan samassa ajassa koko ajan, olisi se aika sitten mikä hyvänsä.
Voitais siirtää kellon aikaa useamminkin, vaikka niin et kun alkaa hämärtää, niin klo olis silloin vaikka 21:00 :D
Ei tietenkään kesäkuukausina.
Ei tossa mene kuin reilu 3 viikkoa, niin tuo tunti kuittaantuu valoisuudessa.
Onneks suomi yrittää EU:ssa lopettaa ton siirtelyn :)
Foorumin kello on näköjään jo vaihtunut kesäaikaan, hätäistä touhua... :confused:
Liian iso numero, koko ommasta(hoolla), olkee lungisti! Okke?
Kaikki ok, jos minulta kysytään? Valitettavasti, ei ole ulostuloa. Niiden miljoonien naisten lisäksi, täytyy tunnustaa. Etten ole koskaan käyttäytynyt, ketään kohtaan! Ei ole mitään MeToo efektiä!