Ämöriikasta tuli kaveripyyntö
Neweryorkista
Naiselta
Sielläpäin tunnetulta näyttelijältä, josta en ole koskaan kuullut
Naisella ennestään 5000-kaveria:banghead:
NY we have a problem :(
Printable View
Ämöriikasta tuli kaveripyyntö
Neweryorkista
Naiselta
Sielläpäin tunnetulta näyttelijältä, josta en ole koskaan kuullut
Naisella ennestään 5000-kaveria:banghead:
NY we have a problem :(
Taidan olla ainut ihminen kuka ei naamakirjoja käytä. Muistatteko sillon joskus kun oli irc galleria.. Olin sitäkin vastaan. Miten voit olla anonyymi netissä jos kaikki tietää sinusta kaiken?
Ah irc-galleria! Ensimmäinen kuvagalleria josta tuli suosittu oli ii2.org, mutta irc-galleria ajoi siitä aika äkkiä ohi. Sillon teinixinä se oli kova sana. Mutta silloin se somekulttuuri oli jotenkin vielä erilaista, sinne julkaistiin laiskemmin kuvia ja ne oli jotenkin aidompia, tyyliin tässä me ollaan paskaisina tallilla. Kavereita ei voinut kerätä, kuvista tykätä eikä julkaistu päivän tekemisistä ja menemisistä.
Mä kyllästyin jossain vaiheessa galtsuun ja vastustin facea aikani kunnes sitten sinne taivuin, mutta en jaksa siellä hirveesti mitään päivitellä ikinä. Se on kätevä viestintäväline kavereiden kesken, ei siellä ole pakko kertoa itsestään mitään. :D
Oon tosi onnellinen siitä että ehdin olla vielä sitä sukupolvea joka säästyi tältä hirveeltä somekulttuurilta. Instagramit ja muut paskat aiheuttaa paineita ja vie hirveästi aikaa järkevämmiltä asioilta. Esim. hevosharrastuksen parissa nykyaika näkyy niin että nykyään ei kersoja kiinnosta enää hoitohevoset ja hevostaitojen oppiminen, halutaan vain ratsastaa ja eikä edes hevosen harjaaminen ja varustaminen tunnille kiinnosta, eikä tallille päästä jos ei autolla kyyditä vaikka matka ei olisi ylivoimainen esim. pyörälläkään kulkea. Juuri yhdessä hevoslehdessäkin oli tästä aiheesta. Ennen vanhaan 20km ei ollut mikään matka pyöräillä että pääsee paskaa lapioimaan. :D
Ja miettikää, ennen vanhaan lapsilla kesäloma oli ihana vapaus kaikesta, parhaimpien kavereiden kanssa pyöräiltiin jossain uimarannoilla ja muissa touhuissa kesä. Ne muut nähtiin sitten taas syksyllä koulun alkaessa.
Ja entäs sitten koulukiusatut, ennen niitä kiusattiin koulupäivä ja ne pääsi edes illalla turvaan mutta nykyään sen on mahdollista jatkua 24/7. :(
Mä rekisteröidyin facebookkiiin fishvillen takia.. (RIP fv ;_; ) tuntuu et facekin on vähä kuolemassa päin. kaikki käyttää wa tms.
no löytyyhän fb:sta myös kirpputoreja ja muuta näpräämiseen keskittyviä ryhmiä.
No eihän whatsappia voi verrata faceen. Facessa on paljon kaikkia mielenkiintoisia ryhmiä ja muutenkin (valitettavasti) pakko seurata jos haluaa pysyä ajan hermolla. Monet yrityksetkään enää nykyään pidä kotisivuja.
irc-galleria
Olin siellä minäkin, kahden Karstulan neidin innoittamana, toinen erehtyi kertomaan notta käyttää samaa nimimerkkiä muuallakin.
Ilmoitin sille toiselle löytäneeni hänet ja vastaus oli: "Arvasin Saatana!"
Nyt tämä on historiaa, kuuluimme samaan henkiseen kuviokelluntaryhmäänkin.
Nykyään toinen (kuvataiteilija)vihaa mua ja toinen ehkä ei.
Siellä voi kyllä helposti asetuksista valkata mitä haluaa nähdä, niitä "kävin äsken paskalla" päivityksiä harrastavia kavereita ei ole pakko seurata.
Mutta yks asia on mistä lentää pois meikäläisen kaverilistalta... JAAPPA SAATANA YKSKIN JOUNIN KAUPAN JULKAISU OJdåoJAdopwAJFPIEHGH AAAAAR VAJAKKIPASKAA
Mitäpäs, kun elämän sisältönä on muutakin, kuin ulosteen laatu ja mitä on juonut/syönyt?
Mulla on kavereita ympäri maailman ja noita asioita EI käsitellä. Politiikka ja uskonto kun jätetään pois jää jäljelle TAIDE sen kaikissa muodoissaan.
Siksi FB
Allekirjoituksessani mainittu Arianna on Italialainen taidegraafikko
En muista tarkalleen millon, mut joskus joku kavereissa oleva henkilö löi kuvan kyrvästään.. tais olla sillon kännissä. :D
Itsellä on ollut jo melko kauan sellainen periaate että jos joku tykkää jounin kaupan julkaisuista niin lähtö tulee kaverilistalta samantien. Saman on aiheuttanut myös "ranskanlippu" kuvassa. :lol:
Wattafak lehden jaot pistää päässä pykimään.
Jounin kauppa on Äkäslompolossa sijaitseva K-marketti jonka FB-sivulle kauppias Sampo Mikälie haluaa puoli miljoonaa tykkääjää. Hän lupaa arpoa pipon tai kilon poroa päivityksen jakajille. Ja aina kun tulee joku rajapyykki kuten 390000 tykkääjää niin sitten joku voittaa 1000€ viiden sentin kolikoina yms.
Lippujuttu taasen tarkoittaa sitä kun jossain maassa ählämi tappaa pommilla porukkaa niin jengi symppaa niitä laittamalla profiilikuvaan kyseisen maan värit.