-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Don Cecci
Kävi mielessä että Seinäjoella jäänyt paketin polkeminen kesken ja pyysivät takaisin.
Päivän repeilyt :laugh:
-
Närästää, vaikka ei oo juhlinu tai ylensyönny :(
-
Phoenix RDA ja höyryt maistuu paskalta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
http://www.familyhealthdiary.co.nz/f...c_Packshot.jpg
;)
-
Jotain vastaavaa äsken ottaa nassautin, hiukka jo helpottaa, mutta ärsyttää vielä hieman :D
Ei oikeen höyrytkään tunnu hyviltä :(
-
Kauhee flunssa ja nesteet ei maistu oikeen miltään. Tuntuu kans kurkussa aika pahalta.
-
Sama homma, eikä talossa oo mitään menthol/eukalyptusnesteitä. Nyt sitä snowmans kissiä tänne... :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Rekisteröinti: 18.12.2012 klo 23:15:34
Paikka: SEINÄJOKI 60000
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 18.12.2012 klo 19:56:59
Lähetys siirretään luovutettavaksi.
Rekisteröinti: 18.12.2012 klo 12:58:54
Paikka: KOKKOLA 10 67100
Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla.
Rekisteröinti: 18.12.2012 klo 09:47:33
Paikka: KOKKOLA 10 67100
Katso toimipaikan tiedot
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 18.12.2012 klo 02:52:14
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 17.12.2012 klo 21:35:28
Paikka: HELSINKI 00000
Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
Rekisteröinti: 15.12.2012 klo 10:20:42
Paikka: LAPPEENRANTA 10 53100
Mitähän tähän kommentois ???
Lisää vitututusta... Eilen tuli saapumisilmoitus inaveran litkuista. Tänään meen postiin niin ei löydy koko seurantanumeroa niitten koneelta ??? Se oli käsin kirjoitettu siihen ilmoitukseen. Virkailija lähti kattelemaan hyllystä kun osasin ;) kuvailla paketin koon. Kollas piiiitkän aikaa ja löytyhän se paketti sieltä :P Olivat laittaneet yhen numeron väärin siihen saapumisilmoitukseen :( Oli muuten jonoo ku lähdin tyytyväisen vittuuntuneena pois :D
MITÄHÄN ITELLALLA ON MUA VASTAA TÄNÄ JOULUNA :( :( :( :(
-
Ite lähetin piipun viikko sitte saksaa fiksaukseen ja vieläkää ei oo saapunu maahan. Saa varmaa hyvästellä kyseisen vehkeen iäksi.
-
Perkeleen UPS seikkailee mun GUSsien kanssa jo toista päivää välillä Vantaa - Rauma :( :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Ite lähetin piipun viikko sitte saksaa fiksaukseen ja vieläkää ei oo saapunu maahan. Saa varmaa hyvästellä kyseisen vehkeen iäksi.
Voi helvetti. Toivon todella, et ei oo hävinny. On meinaan hienoin iso piippu, mitä oon nähny!
-
Korialaiset mulkut jotka kertovat koiranpentuilme kasvoillaan omistavansa somniumin.
-
Nyt syö miestä!! Hankin ekat höyrykojeet Madvapes kaupasta. Huomenna tulee 3 viikkoo kun tilasin ne ja ei oo viäkään näkyny. Taitaa tulla höyrytön joulu sittenkin. =(
Puffilta tuli kahessa päivässä akut! Ei tarvi varmaan miettiä mistä tilaa jatkossa. Mulla olis kamat DNA12 modiin kyllä muuten mutta 510 akku liitäntä uupuu. Saisinko semmosta mistään ennen joulua Tampereen seudulta? Olisko jollain Tamperelaisella ylimäärästä?
Tää olis yks vaihtoehto, mutta ei viittis alotus setin hintaa maksaa kun ottasin pelkän liittimen tosta:
http://www.xn--shktupakka-q5a2t.fi/a...aloituspakkaus
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tusi
Nyt syö miestä!! Hankin ekat höyrykojeet Madvapes kaupasta. Huomenna tulee 3 viikkoo kun tilasin ne ja ei oo viäkään näkyny. Taitaa tulla höyrytön joulu sittenkin. =(
Puffilta tuli kahessa päivässä akut! Ei tarvi varmaan miettiä mistä tilaa jatkossa. Mulla olis kamat DNA12 modiin kyllä muuten mutta 510 akku liitäntä uupuu. Saisinko semmosta mistään ennen joulua Tampereen seudulta? Olisko jollain Tamperelaisella ylimäärästä?
Tää olis yks vaihtoehto, mutta ei viittis alotus setin hintaa maksaa kun ottasin pelkän liittimen tosta:
Oikein hyvällä säkällä vois huomiseksi ehtiä jos nyt heti tilaat http://www.puff.fi/akkuliitin-510-kullattu-p-866.html
Ja pliis... älä tilaa paul saarelta mitään..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tusi
Multa löytyisi yksi rikkinäinen ego-akku, josta askartelemalla voisit saada 510-liittimen irti ja sijaitsee Tampereella. Laita yv:tä jos kiinnostaa, eikä maksa mitään. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Kävin siä Tampereen kaupassa huvikseen kun olin samoilla kulmilla. Myyjä sano ettei löydy mut ohjas mut Kangasalle:
http://hoyrypaa.fi/
Onko joku käyny tua tai tilannu tualta? Sieltä ainakin varmaan löytyy noita 510-510 adaptereitä mikä ajaa asian.
-
Ruokakaupan lasku ku ostin itselle muutaman päivän ruoat: 125€. Mitä **ttua????
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Ruokakaupan lasku ku ostin itselle muutaman päivän ruoat: 125€. Mitä **ttua????
Suomi ja Kokkarit-Sdp.
Ei sen kummempaa.
Miten se meni, "hyvinvointiyhteiskunta"? Tänään aamulla Jygge Käteinen tv1 sanoi aika tarkalleen näin "Meillä on suomessa työvoimapula jolle on tehtävä jotain".
http://media.riemurasia.net/albumit/.../921681315.gif
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Jygä on kyllä niin kaikkitietävä mulkkersson ettei tosikaan. On niin suomen näköinen koko hallitus taas että oikeen ihmetyttää kuka prkl niitä äänestää.
Ja vihreätstallarit, suksikoon kuuseen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Työvoimapula... Perus Sekoomus lausuntoja. Jos Suomessa olisi oikea työvoimapula, niin työttömien määrä olisi laskussa eikä nousussa. Jos jokin pula Suomessa on, niin pula halvasta työvoimasta, kun verotus on niin korkea, ettei paljoa kallista suomalaista työvoimaa kannata palkata ja vaikka olisi 100% suomalainen firma, niin ne tuotteet pitää saada myytyäkin eli joko pomminvarma idea/tuote tai sitten jokin eri tapa tehdä tuote jotta olisi halvempi kuin kiinalaisen kääpiön tekemä ehkä toimiva samanlainen.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Saatanan vitun valintatalo ja sen myyjä. Lsvapin lähettämä iHybrid oli ollu liian iso kirje ja postilaatikossa kortti että hae valtsusta. Noh minä menin kymmenen aikoihin äsken noutamaan. Pihatuulen nussima narukäsi ei sitä löytänyt. Valitti vaan kun menee aikaa sitä etsiessä ja ei edes kunnolla katsonut. Kortissa valtsun leimat ja yritin selittää että millä vatulla se on kuskin autossa kerran tässä on jo teiän leimakin lapussa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Palleatyrä ja refluksitauti. Normi meininkiä meikäläisellä(kin) tuo närästys.
Vatsahapon salpaajia tauluun kun närästää _perkeleesti_, muuten jokapäiväistä elämää. Välillä ragettaa aika huolella, mutta minkäpä sille mahtaa. :-\
-
itellalle kehut täältäkin. maanantaina lähetetty kiiltävä doni mulqvistille palautui tänään onnellisesti omaan postilaatikkooni ???
mitä helvettiä? :laugh:
-
Toscana Mallista ilmaiset postitukset 3kk - samaan aikaan ei hyväksy muita alennuskoodeja... :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HoleHead
Palleatyrä ja refluksitauti. Normi meininkiä meikäläisellä(kin) tuo närästys.
Vatsahapon salpaajia tauluun kun närästää _perkeleesti_, muuten jokapäiväistä elämää. Välillä ragettaa aika huolella, mutta minkäpä sille mahtaa. :-\
En oo vieläkään päässy sairaseläkkeelle ko.syisistä vaikka töihinlähtemisellä ja refluksitaudilla on aivan selkeä yhteys, kuten vitutuksella ja selkäkivuilla, :D tt.lääkäri käski välttämään työstressiä, mut ei määrää lomaa , no can do. onneks maailma loppuu huomenna :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jaska69
En oo vieläkään päässy sairaseläkkeelle ko.syisistä vaikka töihinlähtemisellä ja refluksitaudilla on aivan selkeä yhteys, kuten vitutuksella ja selkäkivuilla, :D tt.lääkäri käski välttämään työstressiä, mut ei määrää lomaa , no can do. onneks maailma loppuu huomenna :D
Meill' oli duunissa taannoin heppu joka kaiken järjen mukaan pitäisi olla sairas eläkkeellä. Selkä aivan paskana ja käveli kolmin kerroin.
Lääkäri sitten antoi suostumuksen lautakuntaan että sairaseläkkeelle mars! Hän varmasti katsoo että pääsee koska mitään ei voi ko. selälle tehdä.
Muutama kuukausi meni ja hakemus evätty ???.
Kävi nimikirjoituksista sitten ilmi että tämä lääkäri joka vannoin murjovansa hakemuksen läpi istuu myös lautakunnassa. Hän oli se joka oli hakemuksen evännyt. Oli kyllä hieno juttu tämä!
-
Pomo tuntee mut vissiii liian hyvin.... ei sit enää mulle viinaa osta :D hienostolaisten punaviinia vain .....
Viime juhannuksena osti meille kossupullot.... sen jälkeen olin sairaslomalla 4vk +4vk kesälomalla :D
repes nivelsiteet 3promillen kännissä :D
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja popilo
Korialaiset mulkut jotka kertovat koiranpentuilme kasvoillaan omistavansa somniumin.
:D - o.O - :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Linkkiä? Pakko nähdä :D
-
Just sain ylimääräset vehkeet myytyä ja mitä tapahtuukaan?
Joku vetää oikoseen ja Rivasta sulaa johdot. Johtojen vaihdossa ei sinänsä mitään mutta kuka perkele on keksiny laittaa ton atoliittimen noin syvälle tonne kaulaan. Ei liikahtanu millään, porasin auki ja vedän uuden liittimen kaulan päähän ni ei tarvi kikkailla.
-
The Playbook tuli, mutta ei The BRO Code :/
Noh huhtikuuhun mennessä jälkimmäinen varmaan kerkiää.
Kun samasta paikastakin olivat piru :D
-
joka perhanan paikassa vinkuu nuo ärsyttävät joululaulut :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Sen takia en käy missään ja se yksi joilulahjakin ostettu lokakuussa, ja sekin itselle. :smoke:
-
Ei tullut tänäänkään T-Juicen Strawberrit perille. Prkele joulu pilalla.
Ja v*tun jouluruuhkat kun 11 päivää ollut jo matkalla. :'(
-
Nyt syö miestä...ja kinkkua..
Hyvä asiakkaamme Visa-korttisi tiedot ovat mahdolisesti päätyneet vääriin käsiin. Kortillesi on yritetty tehdä tapahtuma Internetliikkeessä USD 61.67. Turvallisuussyistä olemme..........
Vittu....mulkut...nussineet mun tiedot...hyviä pyhiä vaan saatana ....joku partstore oli ollu liikkeenä..ei sen tarkempia tietoja...
Oi oi kun kivistää...ja pyhien takia uuden kortin saa ehkä tammi helmikuun vaihteeseen....
-
Jahas, Lavatube putos sit viimesen kerran taskusta. Atoliitin pyörii paikallaan ja näytössä seisoo F1. Voi morjes, nyt vähän kaduttaa että on lahjoittanut kaikki aikasemmat kamat pois.
-
Zpster ja Dkettu, karma is abitch! :)
Mitä helkutin pahaa ootte tehny ku ootte öahjottanu/myyny ja silti iskee karma.
J/K!
Jouluja kaikille! Meillä on vitun joulusiivous "sinä sitten viet nuo, nuo ,nuo ja nuo laatikot kellariin. Vittu toi meitin akka on aina samanlainen, 5 vaille H-hetkeä aletaa järkkään. Saa ite saatana huomenna mennä vimpat lahjat ostaan. Mukaan en mene! EN MENE!
Ite jo kauan aikaa hankin kaikki...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Sulla on vaan väärät biisit 8)
http://youtu.be/dsqC6HRS8Lc
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Zpster ja Dkettu, karma is abitch! :)
Mitä helkutin pahaa ootte tehny ku ootte öahjottanu/myyny ja silti iskee karma.
Joo en tiiä. Ei tässä muuten mitään maailmanloppua olis, mutta yritäpä nyt tähän hätään hankkia jostain uusia laitteita. Olis ees vähän aikasemmin kosahtanu, niin olis ehtiny ennen viikonloppua + joulua uuden tuubin vaikka hommaamaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Joo en tiiä. Ei tässä muuten mitään maailmanloppua olis, mutta yritäpä nyt tähän hätään hankkia jostain uusia laitteita. Olis ees vähän aikasemmin kosahtanu, niin olis ehtiny ennen viikonloppua + joulua uuden tuubin vaikka hommaamaan.
PRKL ku et asu Porvoossa tai edes suunnalla, ois ollu lainata edes jotain...