jos defu tosta hanasta luovut niin vinkkaa ;)
Printable View
jos defu tosta hanasta luovut niin vinkkaa ;)
khaimeralla on kesäloma alkanut vauhdilla :), mutta niin se alkoi mullakin, mutta kerkis se jo samperi loppuakin :(
:D vois se huonomminkin mennä
No tulipahan ostettua sitä cape codia!!
pari desiä nesteitä, protank ja pari vivi novaa.
tuli taas joku mielenhärö ja lähti tilaukseen rsst sekä vaijereita.
0.8x0.1 ja 0.50 kanthaalia joitakin metrejä :P alkaa vastukset kestämään kurissa useammallakin kiepillä kun pyörittelee tuotta 0.5 langalla :)
Pink Mulelta Siam-Modsin käsintehdyn kivisen "Black & Gold Matrix" driptipin (26,43€ posteineen). Enää puuttuu se ei-Pirkka ato :D
Toinen nemesis vaihdoissa ja zenesis 2 dx-350 + ennakot maksettu khaiboxista :thumbup:
-
nitecore i4 laturi, kasa 18350 akkuja..
kaikkee kivaa vaijeria sekä silicaa meshcompanysta
pari flow tippii :)
Silverdog v1 päivitettynä. Piccolo + spheroid. Sigelei 20.
Inan valikoimaa.
100ml Mtn Dew-tiiviste
14G neuloja x2
1ml ruisku
2ml ruisku
5x30ml pulloja
5x5ml pulloja
Capella Pina Colada-tiiviste
3dl nesteitä.
Lakritsaa, Ry1 ja cherry cigar
Löytypä vahingossa tommonen reilu puolkiloo painava No Ma'am modi :esmoke:
pari ultrafire 18350 akkua boxissa.
Mitäs kaikkea sitä on tullu.. En muista laitoinko jo tänne mut evic + 350 putki. RSST + vaijeria ja kanthalia. Sitten ego2.pl pohjia ja eri kanthaleita, kengännaula silicaa. Dreami+jatko.
Plus kartoja tankkeja tippejä ja jotain..
Kuukausien harkinnan ja jeesustelun jälkeen päätin laittaa EAmodin tulemaan. AD-cäpillisen mallin hinta puffilla oli niin hyvin kohillaan ettei voinu vastustaa kiusausta. Saapahan kaverin protoatolle jos ei muuta.
LF:stä ja Welholta valmiita litkuja, koko aikaa ei jaksa näitä DIY-settejä imailla.
120ml. Bebecaa Finn Vapelta.
PG- ja VG-pohjaa reippaasti runsaasti
VG-niksapohjaa, tymäkkää sellaista
PSV:n makuja lajitelma
Näyttää siltä, että tupakkamaku syrjäytyy hedelmämauilla mun höyryissä jatkossa.
Yöllä pistin pari UÄ-pesuria tilaukseen ja äsken sitten pari desiä 100mg niksaa, Capellan Custardia ja French Vanillaa, makeutusainetta ja VG-basea.
Varmaan tässä lähiaikoina vielä pistän lisää tiivisteitä tulemaan, kunhan keksii mitä kaikkea sitä viittis testata.
Vamo V3 "v2" Stainless Steel
Tommosia laitoin pari tulemaan (toinen menee jo eräälle foorumilaiselle, eli ei ole myynnissä ;)), "ku halvalla sai". :D
Ei toi nyt ainakaan numeroiden perusteella hirveen huonolta vaikuta; ~0.8l säiliö, teho valittavissa 35W ja 50W välillä ja taajuus 40kHz (joka lukemani perusteella ois vissiin aika OK näihin hommiin), saa nähdä sitten kun/jos tulee että tekeekö tolla enemmän kun jollain honkkarin kolmen kympin laitoksella. :p
Tosiaan, käytännön toimivuudesta mulla ei ole tietoa, joten mua on ihan turha syytellä, jos joku tommosen menee tän perusteella tilaamaan. :D
Morph+Somppu löyty tänään postilaatikosta
4dl vg pohjaa kokeeks ego2.pl, tiivareit vapeonilta sopivasti
Nitecore i4 ja Phoenix Choise-ato. Choice on kyl originaaleilla o-renkaillaan aika olematon rimpula, kunnei kasassa tahdo pysyä. Melkeen oon saanu o-renkaat poikki, vaikkei ato oo ollu mulla kun vasta muutaman tunnin :D
satasella litkuja libertyltä ja velholta, ruiskuja ja paksuja neuloja :esmoke:
Foorumilta sdogin :)
Tänään tuli Sentinel Mod Clone. Täytyy sanoa et nyt on kiinan pojat onnistunut.
Vaporbreak
onks toi taas joku "ollaan viis minsaa päivässä auki"-kauppa vai onki niil vaan nettisaitti alhaalla?
Alhaalla vaan. Saapihan tuota fasttechiltäki: $18.11 V3 MOD Telescoping Electronic Cigarette Battery Compartment - golden at FastTech - Worldwide Free Shipping
Precise Simplicity tuli hommattua, ettei tarvii Spheroidin laatikossa yksinään nököttää.
Ah, nyt siellä laatikossa nököttää Precise Simplicity ja Spheroidi? :)