Vs: Liberty Flights UK kokemuksia
Kaippa se tännekkin sopii kun Abe meni jo kerta Facebookissakin huutelemaan:
Liberty Flights UK:
Ahlusion liquids coming to Liberty Flights.
Smooth Criminal
Melon-berry frost
Peachy affair
Carmal-mambo
Boba teas
Eli neuvottelut Ahlusionin kanssa ovat loppusuoralla ja tällä hetkellä todellakin näyttää siltä, että https://www.ahlusion.us/ tuo nesteensä eurooppaan Libertyn kautta. Ja nyt on erikoisen hyvää nestettä tarjolla! Ahlusionilla on vuosien kokemus makubisneksessä ja he tekevät kaikki käyttämänsä makuaineet itse! Jenkkien päässä hype on ollu aika melkoinen ja eiköhän se kohta ole vastaava täällä lammikon toisellakin puolella!
Hetki vielä kuitenkin menee, että nesteet ovat hyllyillä, sitä ennen on odotettavissa ainakin ePipeModisin pipe saucet 8)
-Viljami
Joo ei se sitä sano että olisi pilalla jos on väriltään tummempaa.
Hyvä esimerkki tästä on toi VR:n Banana.
Päivän kun toi neste on tankissa niin muuttuu ihan ruskeaksi.
Maku on kyllä ihan sama.
DIY-jutut saapuivat ehjinä ja ajallaan. Kiitos ja kumarrus. :esmoke:
Mullekin oli tänään tullut postiin Libertyltä torstaina tilatut Pink Spotit ja 125ml 54mg VG niksaa :)
Koska gummy bearsia tulossa?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
naega
Koska gummy bearsia tulossa?
Tossahan se just edellisellä sivulla sanottiin http://www.e-savuke.com/forum/index....9563#msg139563
Nopea kuin elohopea. Torstaina tilattu ja tänään oli postiluukussa.
Kiitos ja kumarrus! Tilasin keskiviikkona 3.10 ja tänään tiistaina putelit hanskassa.. Niksaöverit vaan vaarana, kun noita mulle uusia makuja testailee... Nam nam nam.... :D
Tilasin eilen pikatoimituksella, eikä vielä ole edes paketti lähtenyt sivujen mukaan :(
Olisi tarkoitus ostaa litkuja ja muuta mutta kun libertyltä ei vaan löydy mitään varastosta mitä haluaisin (esim 6mg gummy bear joka on mun all-day vape). Outoa :-D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Olisi tarkoitus ostaa litkuja ja muuta mutta kun libertyltä ei vaan löydy mitään varastosta mitä haluaisin (esim 6mg gummy bear joka on mun all-day vape). Outoa :-D
Saatavuudestakin tietoa edellisellä sivulla http://www.e-savuke.com/forum/index....9563#msg139563
Käviköhän mulla joku kämmi, kun nyt muistelen, että voipi olla etten meili osoitetta mihkään laittanut? Osoitteen sentään laitoin :D
Noh, kaipa perille tulee ilman meiliäkin...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
sitä ennen on odotettavissa ainakin ePipeModisin pipe saucet 8)
Jokos kohta kannattaa alkaa hakata F5:sta piippuliemien suhteen?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
viikinki77
Joo ei se sitä sano että olisi pilalla jos on väriltään tummempaa.
Hyvä esimerkki tästä on toi VR:n Banana.
Päivän kun toi neste on tankissa niin muuttuu ihan ruskeaksi.
Maku on kyllä ihan sama.
Sulla on vanha karto tankissa ja väri tarttuu kartosta. Päivässä ei mikään neste tummu. Vai onko pullossa oleva Banana vaihtanut väriä?
Sais kyllä noita VG nesteitä jo tulla tuonne hyllyille kun tässä jo odoteltu jonku aikaa. Alkaa pikkuhiljaa loppumaan omat nesteet. Löytyy ainoastaan pieniä purkkeja ja 24mg ja haluaisin max 18mg vahvuisia ja 100ml puteleita noita double mint tai sitten normi menthol. Muistakin kaupoista menthoolit loppu(isommat kun 10ml purkit) eikä muut nesteet oikee mene jokapäiväiseen käyttöön. Mitään kalliita 5-10ml purkkeja en ala tilailemaan... Tai kai se kohta on pakko :D
AV:n nesteitä olen hetken kytännyt, saako tuolla teidän sivuilla mitään noottia siitä sitten kun tiettyä tuotetta lisätään saldoille? Olis bueno jos sais. :)
Lumimiestä (snowman) peräti yks pottu hyllyssä, haloooo :(
nyt sitä nallekarkkia listoille että pääsee tekee tilausta :esmoke: rupee litkut olee vähissä
Re: Liberty Flights UK kokemuksia
Jep nallea listoille 30ml pulloja. Jouduin viimeiset kuusi 5ml pulloa tilaamaan kun näin että ei ole isompia. :D Pitäis vaan äkkiä duunista kotiutua kun siellä odottelee 130e edestä litkuja Libertyltä. :P
No nyt alkoi viimeinkin NALLEKARKKIA päivittymään lisää varastosaldolle !!!
Eikun tilausta sisään: "perhepakkaus" = FS Gummy Bears - Mix - 4 x 30ML (120ML) - Medium - 12MG
ja vielä siihen 4 x FS Vanilla Xtreme - Mix - 30ML - High - 12MG kaveriksi ja odottelemaan ... :esmoke: