Ainoo mistä PG:tä ni tiivari [emoji123]
Ja käyttää kunnon tiivareita ni max 5% [emoji8]
Printable View
Itte käytän tankeissa 60/40 suhdetta.:thinking:Ripperissä 80/20
Ja kohtahan tuota kaikki nesteet tulee tehtyä 66/33 kun en höyryttele muuta kuin Jalippo Bearsia :love:
Mulla onneks oma Karkki ilman makeutta. Voi Höyrytellä rajattoman määrän.:drool: Eipä silti..Nalle ihan saatanan hyvää.
Nalippo on mulle se THE NESTE, sitä ei vaan hinnan takia ole kehdannut höyrytellä jatkuvasti. Nyt ei onneksi ole enää sitä ongelmaa. Todennäköisesti joutuu meshiin palaamaan, saa nähdä maistuuko Subtankista hyvältä.
Ei kait Lieroilla pääse maussa lähellekään.:thinking:
Just tempasin dripperiin 95vg ja loput makua. Rouva huutaa kartanomme itäsiivestä että ei näe töllöstä Harry Potteria :sarcasm:
Laskeutuiko Kartanon kohdalla, Pilvet noin alas.:sneaky:
75/25 tulee nykyään tehtyä kaikki nesteet, meni tankkiin tai dripperiin.
Jos muistelee aikaa 1-2v taaksepäin, niin eihän täs höyryn määrässä ole enää mitään järkeä... Mörköputki, dripperi dual coileilla ja vastukset riittävän alas. Bogea sai muutaman hetken pumpata tähän höyrymäärään :blushing:
Ei viitti ruveta Erkkoja poraileen, et saa vahvat läpi.:)
Jos iteki täsä pian taas puhaltelis kunnon cumulukset.
Tarvis koittaa joskus tota telaketju coilia kyllä
Mä taidan pitäytyä Röökin korvikkeessa.:) Saa toki pilvetkin, jos sellaiset haluaa.
Napsahti korkki auki ekaa kertaa muutamaan kuukauteen. Täytyy myöntää et hyvältä maistuu. Vähän epäilin et röökii tekis mieli, mut hyvin täl dripperil pärjänny. [emoji1] Tökkiikö muuten muillakin forkka?
Ei ole tänään illemmalla enää tökkinyt.:thumbup:
Mä oon johkin hävittäny tuon tupakki laskurin... :crying: Liekkö kohta 3v menty höyryillä
Vizi veti Remppahaalarit aamusella päälle ja korjas.:thumbup:Toivotaan et toimii hyvin.
Vaan 250w :thinking:Herra isowatti jättänyt selvästi käyttövaroja vielä.
Onpahan tännekki tullu taas sata sivua lisää sillä välin kun olin päikkäreillä :D
paljonko on Voltteja tuolla ajeltaessa?
Harmi että kunnon sinkku drippereitä ei ole :(
Tarvisko G-miästä kiusata [emoji87]
Jos jotain ei ole. Gene kyllä tekee, jos mahdollista.:thumbup:
Mä muistin väärin ohmit oliki 0.21.
Voltteja on 7.25
Aikas paljon mun mielestä.:) Mä huimalen just 14w kanssa.
Mä en muista koska oon viimeks menny alle 20w
Kaikestahan pienen väännön saa.:laugh: Mielipiteet kun erillaisia kaikilla. Jopa ruuasta.
Luojan kiitos toi loonisota rupee oleen käyty suurinpiirtein loppuun :) Onneks jokaiselle löytyy vehkeitä jos jonkinmoisia... Venäläisestä perseenpäristimestä lahoihin lootiin ja moottorisahoihin [emoji195]