Flights? Check. Hotel? Check. 'Ere we go. Kahden viikon kuluttua olenkin Englannissa, se työhaistattelu josta mainitsin.
Printable View
Flights? Check. Hotel? Check. 'Ere we go. Kahden viikon kuluttua olenkin Englannissa, se työhaistattelu josta mainitsin.
Työpäivä ohi! Ensin normipäivä, kotiin ja äkkiä ruokaa napaan..sitten saikin lähteä laskemaan lippuja.
Nyt kyllä väsyttäis, mitenköhän sitä sais raahattua ittensä suihkuun[emoji19]
.
.
.
Ihan hullua miten nopeasti aika menee. Mun vasta laitokselta kotiutettu vauva onkin jo 8-v koululainen. :love:
Aika menee ihan liian nopeasti, mä ikävöin paljon keskusteluja kaksosten kanssa, ei oo sama asia jutella puhelimessa.Nuorin kohta 16 vee ja ei voi sietää mutsia..teiniangsti[emoji53]
Kotona huomaa, että kaipaa seuraa, oota vaan kun likkas muuttaa pois, onneks on noi kissat[emoji250]
Noista eväistä vielä ja kerran dösän seisoessa Mannerheimintiellä (Helsingin sellaisella) liikennevaloissa kuikuilin ikkunasta ja meinas tulla jormat nenästä, kun katsoin vieressä olevan auton kuskilla olevan ns. schlongi handussa :D Toisella katsomisella kävi kuitenkin ilmi, että herra se siinä veteli lenkkimakkaraa välipalaksi ja dippasi kyrsää salsapurkkiin. Piti siis dippipurkkia jalkojensa välissä ja iskemätön lenkin puolikas nivusissa ja tukevassa nyrkkikyllikkiotteessa saattaa herättää itseni lisäksi muissakin lajitovereissa kyseenalaisia mielleyhtymiä :laugh: Kyseessä oli n. 60-vuotias duunariheppu (maalari?) avolava-autolla ja eihän se nälkä lue lakia ja silloin on syötävä kun se iskee...
Isä aina sanoo et on se kumma ku itestä tuntuu yhä samalta ku parikymppisenä mut ku tuo eukko on männy ja rupsahtanu. :D
Mä kyllä nautin ikääntymisestä, ei haittaa vaikka pikku vikoja tulee ja ryppyjä[emoji4]
Se vaan harmittaa ettei jaksa enää olla niin menossa mukana[emoji52]
Luonne tasoittuu kummasti, eikä tunnu asiat niin kovin vaikeilta. Johtunee siitä, kun alkaa oman määräaikaisuutensa tiedostamaan entistä vahvemmin. Näin keski-ikäistyessä ei jaksa innostua enää asioista niin kovalla tunteenpalolla.
Eineksistä puheenollen, löysin hyvän pika-aterian. Saarioisen uusi kasvisroiskeläppä! Mä olin (ja oon kyl vieläkin) nyyh kun se Saarioisen eka kasvispizza katosi joskus yli 10v sitten, siinä oli sinihomejuustoa, porkkanaa, herkkusieniä ja palsternakkaa ja ananasta. Miksi se poistettiin, miksi?! :crying: Se välissä ollut Saarioisen kasvispizza oli ihan paska (joku tomaattihomma) mutta tää uudistunut on hyvä. Tässä on sieniäkin. Mutta vielä kasviroiskeläpistä vielä, että onko missään enää Atrian Kreikkalaista roiskeläppää myynnissä? Ja oonks mä outo ku mun mielestä roiskeläppä on parhaimmillaan kylmänä? Parasta tallievästä aikoinaan :D
:blink: ...ja mun mielestä jo perunalaatikko kylmänä oli friikkiä :lol:
HUAAAA :lol::lol::lol:
Eineksistä puheenollen, mulla on joku himo noihin kivikylän lihapulliin. Puol pakettia menny vartissa, kylmänä paras :)
Liite 32125
Saarioisten roiskeläppä ja lihamakaronilaatikko ei petä koskaan. Saarioisella oli aikoinaan maailman parhaimmat pinaattiletut, joiden valmistus lopetettiin jo vuosia sitten.
Ootkos maistanut chili tai aurajuustoversioita noista, mun mielestä parempia ;) Tosin nuo perinteisetkin on kyllä valmislihapullien aatelia. Olikohan ne Saarioisen vai minkä lihapullat mitkä lapsuudesta jääny mieleen siitä jäätävästä pierunhajusta mikä niistä tuli kun avas sen pussin :eek::lol:
Jos laatikoista pitää valkata niin mä otan maksalaatikon rusinoilla tai perunasoselaatikoo (lämmitettynä :D ). Kauankohan siitä on kun noita pinaattilättyjä on ollu Saarioiselta ruokakaupoissa? Monia Saarioisen "lopetettuja" tuotteita muuten on olemassa, mutta isoissa pakkauksissa lähinnä suurkeittiöihin. 3kg paketissa näyttäis saavan edelleen :D
hitto alkanu miettimään jos lopettais höyryttelyn..
Joku reilu kuukaus sit alensin sen viimesenkin tipan nikotiiniä nesteistä ja menny 0mg kanssa
niin oon huomannu et on höyryttely esim töissä ja paikoissa josta joutuu erikseen lähteä höyryämään vähentyny todella paljon.
viel pari kuukautta sit meni työpäivän aikana joku 3-4ml nyt menee 0.2-0.5ml jos sitäkään ja tämäkin jos ajaa autolla päivän aikana
kotona huvikseen höyryttelee kun on hyviä nesteitä mutta vähän "turhalta" tuntuu kun ei oo mitään mikä pakkottaisi höyryämään
sen kyllä viellä huomaa että jos tarvii kotona johonkin tarkemmin keskittyä niin tulee edelleen höyryttyä useammin. Kaippa siitä jotain psykologista vaikutusta saa :D
sääli sinäänsä olis lopettaa kun vastahan reilu 2 vuotta sit aloitti koko höyryttely homman
Jos olet ex tupakoitsija ja päässyt tohon tilaan, niin propsit sulle.
Se on ihan miten hyvältä tuntuu :esmoke: Jos se "luonnollisesti" loppuu niin sitten sen on ehkä aika loppua. :D Mutta jos haluaa tämän semmoisena omana pikkupaheenaan pitää niin ei sekään väärin ole. Musta on tuntunut jo pitkään että höyryttelyn voisi periaatteessa ajaa alas helposti tiputtamalla loputkin nikotiinit, mutta kun en jotenkin halua luopua koska tää on kuitenkin omalla tavallaan kivaa. Ikkunoiden pesua lukuunottamatta ;)
Eipä ole mitään aikomustakaan lopettaa höyryttelyä, mutta jos joskus niin tapahtuu, eiköhän se sitten mene just noin:
Mulle riitti kun pääsi tupakasta eroon, suon ilomielin tämän höyryttelyn itselleni pikkupaheena. Ja jos joskus alkaa tympäisemään, niin sitten loppukoon. Jos taas ei, niin so what. :)
Mitä helvettiä[emoji102]
jep http://www.e-savuke.com/vb/images/sm...ke/biggrin.gif vaimon kommentti oli juurikin että "ei tarvi enään joka toinen viikko ikkunoita pestä"
Kyllähän toi mössis aka lihaperunasoselaatikko on eineiden aatelia. Ei ärsytä vatsaa, täyttää sopivasti, helppo lapioida naamariin, ja sen verran työläs tehdä itse että ei ole kotoista vertailukohtaa.
Mitä ruokavarantoja teillä on aina kaapissa?
Mietin illan kauppalistaa ja alkoi hieman ihmetyttää, mitä kaikkea pitääkään mielestäni olla "aina" kotona. Jääkaapissa juustoa, raejuustoa, maitoa (yleensä kahta mutta ainakin laktoositonta), margariinia, kananmunia, maustamatonta jogurttia, jotain hilloa, suolakurkkuja, punajuuria, porkkanoita. Juomista jotain laimennettavaa sekamehua, kahvia, teetä, Pepsi Maxia >= 1 iso pullo. Mausteita paljon; no sinappi ketsuppi, soijakastike, pippurit, paprika, yrttejä ainakin neljää sorttia, kurkuma, jauhettu korianteri, hyvä curry, jauhelihamauste, paria suolaa, kuivattua valkosipulia. Niin ja inkivääritahna, yleensä myös currytahna (punainen), sitruunamehu, kaneli. Leivontaan vaniljasokeri, leivinjauhe. Kuivatuotteista vehnäjauhot, sokeri, kaakaojauhe, perunajauho, jasmiini- tms. valkea riisi ja kokojyväriisi, paria sorttia pastaa, nuudeleita, kaurahiutaleet, kauraleseet (sitä tulee itsetehtyyn mysliin), corn flakesia (siihen mysliin), miehelle muromysliä, pähkinärouhetta, rusinoita, cashewpähkinöitä. Omenoita ja jotain muita kauden hedelmiä, sipulia, leipää, paria kasviöljyä. Lisäksi tietysti "varalla" joitain purkkeja ja paketteja tomaattimurskaa, tomaattipyrettä, tonnikalaa (öljyssä), ananaspaloja, kookosmaitoa, näkkileipää. Tästäkin listasta varmaan unohtui jotain. Älyttömästi kamaa vaikka listassa ei ole edes paljon mitään ateriaraaka-aineita :mellow:
No niin, 6 silmälasiliikettä myöhemmin monitehot tilattu. Jonkun viikon päästä näkee, mitä tuli isolla rahalla ostettua. Nimittäin siinä on aina jännitysmomenttinsa, kun eihän sitä itseään kovin hyvin näe ilman laseja. Ei ollut edes makutuomaria mukana kun nuo valkkasin. Kääk :o
Hmm....harvemmin tulee valmisruokia syötyä, mutta kylmä hernari suoraan purkista[emoji39] joskus kiireisenä ja väsyneenä turvaudun lihaperunasoselaatikkoon, on hyvää ja poika tykkää roiskeläpistä.
Asiasta kolmanteen, vähän huono päivä tänään töissä ja vallilan matot tuli, kiva vaan et toinen on VÄÄRÄN VÄRINEN[emoji43]
Saatana!
No ei se mitään, kävin siskolla ja mummu oli lähettänyt ennakkoperintöä, riihimäen lasia jota mulla on ennestään tullut mummin kautta.Edesmennyt isäni oli myös töissä siellä ja sain hänen tekemään kauniin sinisen maljakon ja nanny stillin punaisen pöytälampun[emoji7]
Sisko noita rakastaa, itse voisin olla ilmankin, mutta onhan ne kauniita.
rva meillä koittanut aloitella tupukin ohella höyryttelyä. Aloitellut noilla mun 1 mg nesteiilä. Halusi hinpun tukevanpaa, niin tein 11 mg sekoituksen. Ite imaistuani meinasin persiilleni tipahtaa....
siis ajatellut lopettavansa tupakoinnin...
Kesää odotellessa:)
Liite 32129
Tollanen tuli postista, jokohan arvais kokeilla vääntää vastuksia?? Tai kai vastukset vääntää (duunissa tullu muutama jousi kierrettyä), mut se pumpulointi tuntuu olevan rakettitiedettä näin sivusta seuranneena...
Liite 32134
Oikeastaan siinä vaiheessa kun osui käsiin tankkeja jotka eivät vuoda rakennettuina,niin jäi valmis ato vehkeet käytännössä pois arkikäytöstä. Vastuksia ei juurikaan tule vaihdettua... Varmaan toista vuotta kuivapoltto riittänyt. Pumpulit viikon välein,mutta sekin on jo niin rutiinia,että pumpulipallostakin tekaisee useampaan vehkeeseen kahvikupposen ääressä.
Silmiin pistävänä piirteenä omassa taloudessa on mausteiden määrä ja luullakseni pakastimessa on lihaa enemmän kuin kaupunkilaisella keskimäärin. Itsellä vähän hamsterin vikaa lähes kaikessa,joten pärjäisin varmaan useamman kuukauden poikkeusolosuhteissa ilman kaupassa käyntiä.Lainaus:
Kyllähän toi mössis aka lihaperunasoselaatikko on eineiden aatelia. Ei ärsytä vatsaa, täyttää sopivasti, helppo lapioida naamariin, ja sen verran työläs tehdä itse että ei ole kotoista vertailukohtaa.
Mitä ruokavarantoja teillä on aina kaapissa?
Kulkee nimellä otsaluuppi valolla eli handsfree suurennuslasi ;)
Liite 32135
Loma alkaisi olemaan puolivälissä. Kolme viikkoa lusittu ja saman verran jäljellä. Kohtuullisen kiirettä kuitenkin on pitänyt. Jostain syystä on alkanut houkuttelemaan ajatus,että vuoden päästä vosi lähteä ulkomaillekin...siis kauemaksi ihan lomailemaan. Kuitenkin hankettani varjostaa se,että matkat ja majoitukset ei välttämättä ole edullisimmillaan yksin matkaajalle. Usein,ei aina, matkatoverista olisi seuraa ja apua kohteessa.
Ikää tulee joka vuosi lisää ja nyt olisi oikea aika lähteä vielä kun kykenee ja jäisi lapsille vähemmän riideltävää perinnönjaossa.
Pizzaperjantaita vietetty, ja tuli jano.
Siispä olutta kitusiin, tsup. :cheers: