Ei meidän uusi poliisi nyt hoksannu etten ollu vallan vakavissani. :love:
Printable View
Ei meidän uusi poliisi nyt hoksannu etten ollu vallan vakavissani. :love:
Kähinän ainekset vaihtuikin rauhaan ja rakkauteen. :D
Mikähän niillä ukoilla oikein on mielessä? Toinen rasvailee sormee ja toinen heittää jo housuja pois :laugh:
Ei aavistustakaan mitä niillä vois olla mielessä mutta jostain syystä muistin just että mun Tom of Finland -jatkojännäri tissiketjussa jäi kesken :thinking:
No mä jäin vähän sitä miettimään että meinasko Barole olla top vai bottom :thinking:
Siiiiiiistiä. :o
Pikkusen alkaa vituttamaan jo nuo vinkuvat patterit. Niissä ei ole ilmaa, se vinkuminen johtuu jostain muusta, veden virtauksesta tms. Saa nähdä joutuuko tästä kämpästä heti muuttamaan pois kun on tavarat saanu paikalleen X-(
Kokeile saaha sitä patteriventtiiliä pikkasen enempi auki. Kuulostais olevan just silleen pikkasen raollaan, että resonoi
Sitä ne sääti jo viime perjantaina kun luulivat että vika johtuu siitä. Mä asun kolmannessa kerroksessa, ensimmäisen kerroksen käytäväpatteri vinkuu kans eli se vika tulee jostain muualta.
tokihan joku näppärä jätkä on voinu tee-se-itse miehenä vääntää alasulkua pienemmälle... Aika kaukaa haettua, muttei mahotonta.
Meillä vinkuu patterit silloin kun termostaatti lykkää lisää lämpöä. Loppuu kuitenkin kun saavuttaa valitun lämpötilan.
Joku spreadsheet pitäs tehä mitä on tulossa postilla, UPS:llä, DHL:llä. Menee sekaisin..
Eilen oli tulossa 8 pakettia, ehkä ? 2 tuli eilen ja tänään ja 2-4 lisää pitäs tilata lähipäivinä... joululahjat vielä nostaa määriä.