Fiiatti!!!1
Printable View
Eipäs kun tommonen halpis porkke:https://www.youtube.com/watch?v=b2-KMbz7Bpg
Tommosenki ympärille joutus askarteleen paskarteleen pahvista jonkun renault-valeasun ja selitteleen ääniä sillä et se on nii vanha ja mätä et pakoputki on alkukäyrän kohilta poikki
Provari 2.0 hajos. Haisee vain savulle, ja ei toimi. Pöh.
Sit vain Swan käyttöön ja siinä 0.4ohm Triton. Ei toimi, kosketusvikaa on! Oikein kun hinkkaa kaikki jengat ja liitokset niin saa hatsin, pari. Ja sit taas. :(
Sit ei muuta kuin vanha Somnium Hybrid #086 tulille! Ou jee, meshiä! Tällä mennään nyt.
On se nyt perkele ettei fedexin kesäpoika voi soittaa jos ei kotona olla. Träckingistä katoin että 15 aikaan käyty ja nyt paketti jossain fedexin toimipisteessä. Eikös siinä paketissa ole numero josta voi asiakkaalle soittaa jos ei ovea avata? Tai vaikka postiin olisivat jättäneet sen niin olisin sieltä voinut napata.
Jos maanantaina paketti kädessä ja siinä numero näkyy niin palautetta tulee. X-(
Ei mitään lappua jätetty postilaatikkoon että koska seuraavan kerran tulisivat. Ennen ainakin on ollut näin. Eihän mulla kiire mutta..
Kaljatkin loppu. Lähen kauppaan koska luulen että parille on nyt tarve.
Tilasin jenkeistä Kershaw:in veitsen, viikon sitä on nyt usps kierrättänyt ympäri sikäläistä mannerta X-( Jos se tänne eksyy, niin kai se sitten jää tulliin ja menee hävitykseen
Mulla on toiminu Ups:in kanssa silleen et olen jättänyt oveen pikku lapun jossa kerron että lähetyksen voi jättää terassille, lähetti on sitten laittanut puhelimeen viestiä kun paketti jätettynä. Onhan tuossa vähän riskiä tietty mutta terassilla on sattumoisin juuri lähetyspäivinä ollut vesivanerilevy, jonka taakse saa piiloon paketin.
Hah. Nyt naapurit tietää jo kaukaa katsoessa milloin on jotain houkuttelevaa terassilla...aina kun vaneri on paikallaan.
Ittee vituttaa ihan saatanasti piippurassit joita myydään vaikka viiden vanhoille muka "askartelutarvikkeina". Ne on saatana piippurasseja ja sillä selevä.
Ne pitää saattaa välittömästi myyntikieltoon ja alkoon myyntiin. Jos olis omia lapsia jotka tupakois, niin haastaisin koko valtion oikeuteen ja syyttäisin sitä porttiteorian mahdollistamisesta.
Yläkerran naapuri ja poliisi X-( Tämä tyyppi piti taas kovaäänisiä illanistujaisia neljännen kerran viikon sisään ja tästä suivaantuneena soitin yöllä kytät paikalle hiljentämään porukan, mutta eivät tainneet koskaan käydä kunnolla paikan päällä. Kun jeppejä ei kuulunut ja häiriköitsijät poistuivat, niin soitin 112:een uudestaan ilmoittaakseni, ettei enää tartte tulla, niin puhelinvirkailijan mukaan olivat käyneet jo paikalla ja todenneet, että "häiriö on jo poistunut". En usko tätä, vaikka näin ikkunasta kyttämaijan ajavan poispäin, sillä rapun alaovi on lukossa ja sisään ei pääse kuin avaimella tai ovisummerilla ja naapurin ovisummeri kuuluu hyvin omaan asuntooni, enkä kuullut tätä tai myöskään kenenkään liikkuvan rapussa (olin korvat höröllä kytiksellä valmiina päästämään koukut rappuun) ja mistä ne poliisit muka tiesivät "häiriön poistuneen"..?
Sen verran taustaa, että tuossa yläkerran asunnossa asui ennen ymmärtääkseni espanjalainen kaveri, joka muutti takaisin Espanjaan, mutta ei koskaan irtisanonut vuokrasopimustaan ja tilalle muutti "pimeästi" joku arabikaveri muutama vuosi sitten, eikä vuokraisäntä edes tiennyt tästä uudesta vuokralaisestaan, joka jatkoi vuokran maksua. Tämä uusi asukki on sitten varsinainen riesa, eikä noudata mitään sääntöjä ja pitää näitä illanviettoja useamman kerran viikossa, saunoo ilman saunavuoroa, grillaavat parvekkeella ja touhuaa muutenkin kaikkea sellaista, mitä tässä maassa ei yleensä pidetä suotavana. Ai niin, ja sokerina pohjalla kaverinsa kävi kakkimassa luontoon takapihan grillipaikan vieressä, jonka välittömässä läheisyydessä on mm. lasten leikkipaikka ja hiekkalaatikko. Kun heille huomautettiin takapihan käyttämisestä käymälänä, niin ihmettelivät vain, että "pitääkö se muka sisälle asti mennä vessaan"... :mad: Jotain noiden pitämästä möykästä kertoo, että naapurin pikkupoika ja oma kummityttö ovat molemmat pelänneet sitä karjumiselta kuulostavaa keskustelua itkuun asti...
Olen muutaman kerran käynyt oven takana pyytämässä pitämään melutason aisoissa, mutta parin kerran jälkeen herra lopetti oven avaamisen ja toisen naapurin kanssa listattiin pahimpia tapauksia (olin myös äänittänyt asuntooni kuuluvaa möykkää) ja siksi raportoitiin isännöitsijälle ja häirikkönaapuri onkin saanut jo kaksi varoitusta, mutta näillä ei ole ollut minkäänlaista pitkäaikaista vaikutusta.
Onneksi tunnelin päässä näkyy jo valoa ja viimeisintä kyttäysraporttiamme antaessamme sain isännöitsijältä kuulla, ettei tuo asunnon omistaja tiennyt tästä vuokralaisesta ja on nyt irtisanonut vuokrasopimuksen ja tämä arabikevät loppuu muistaakseni huhtikuun loppuun mennessä :cheer: Jos sitten saisin taas elää elämääni suurinpiirtein normaalin vuorokausirytmin mukaan, eikä menis yöunet 3-4 kertaa viikossa.
Huomautan vielä, että kyseessä ei ole mikään kaupungin vuokratalo, eikä minulla ole tässä mitään rasistisia taka-ajatuksia, vaan mjulkku on kjyrbä kansallisuudesta riippumatta. Rapussamme on asunut/asuu muitakin ulkomaalaistaustaisia, mutta heistä ei ole ollut koskaan mitään valittamisen aihetta ja olen tod.näk. ollut välillä itse männävuosina enemmän häiriöksi pohjia ottaessamme :blushing:
Vähän helpotti. Kiitos ja näkemiin...
Nyt sitten vain @JayKay sormet ristiin, ettei mene ojasta allikkoon.
Muistan joskus itselläni näin käyneen. Oletin että silloinen naapuri oli pahin mahdollinen ja hänestä eroon päästessäni, huokaisin helpotuksesta.
Vapautunut tunnelma ei kestänyt montaa viikkoa kun huomasin uuden naapurin olevan entistä pahempi, hemmetinmoisia bileitä monena päivänä viikossa ja aamuyön tappelut ja paikkojen hajottamiset, ynnä muut huonekalujen viskomiset ja vittuilut aina tavatessa. Tästä ei onneksi tarvinnut kärsiä pitkään, lensi aika nopeasti asunnostaan pihalle.
^ No tuotahan minäkin vähän pelkään, mutta nyt näyttäisi siltä, että asunnon omistaja saattaisi ottaa kämpän "omaan käyttöönsä" ihan oikeasti. Tosin vahvistusta tälle ei ole vielä saatu, mutta ymmärsin isännöitsijän puheista, että vähintäänkin omistaja on nyt huomattavasti valveutuneempi, kenelle asunnon jatkossa vuokraa. Me muut rapun asukkaat pidämme kyllä huolen, että vuokranantaja saa tarvittaessa tietää millaisen asukin on ottanut kontolleen.
Tämä häirikkö on lähentänyt rapun muita asukkaita ja jatkossa saadaan tarvittaessa riittävästi todistajia varoituksia varten ja nyt kun ensimmäisen kerran sain vihdoin soitettua virkavallan paikalle, niin kynnys tehdä sama uudestaan on huomattavasti matalammalla. Onneksi myös häirikön seinänaapuri on lopen kyllästynyt meteliin ja hän onkin ainakin kerran kutsunut itse kytät hiljentämään illanviettoa.
Toisaalta sitä voi aina turvautua vähän radikaalimpiin keinoihin mielenilmauksissa, kuten kaverin isobroidi, joka oli kuulemma aikoinaan kaatanut veemäisen naapurin postiluukusta paketin pesupulveria ja kusaissut perään :laugh:
^Joo, kyllähän se fakta on vain niin ettei näillä kikkarapäillä ole minkäänlaisia tapoja, melutaan ja sotketaan paikat ihan yhtään välittämättä muista. Kova työ on ollut meilläkin t.yhtiössä/isännöitsijällä/hallituksessa saada nämä tyypit noudattamaan edes jonkinlaisia tapoja. Näille ei passaa antaa yhtään siimaa, homma karkaa muuten käsistä.
Koskaan en ole ymmärtänyt mitään bilehileitä.. Ryypätään tuntemattomien kanssa ja örvellettään ja nauretaan tyhmille jutuille. Täällä kuoleman tähdessä tehdään töitä 24/7. Nukkuessa suunnitellaan jedien tuhoa.
Vaivalla purin mun philishaven partakoneen kun akku siinä oli loppu. Mutta ei mistään järkihintaan uutta akkua! 17 puntaa posteineen olisi ollut lontoosta mutta kun ajopäätkin jo useamman vuoden vanhat vaikka aika hyvin toimivat. Pakko oli ostaa uusi kone hintaan 59,95€. Akkulaltakin tiedustelin uutta akkua mutta ei ollut heilläkään sellaista akkua. Grr... Kohtalaisen hyvä vanha kone meni hukkaan. Harmittaa että yksi akku maksaa niin paljon ettei kannata vaihtaa uutta tilalle.
Henkilökortin hakuun nykyaikana tarvii tehdä aika monta rekkiliikettä ennen kuin ne saa ja taas sama 5 vuoden päästä uusiksi, ensiksi ne yrittävät pakottaa käyttämään jotain helvetin valokuvaamoa mutta menin kuitenkin valokuvakoppiin mielummin ja sieltä kopista sähköpostilla se mulle eemeliin jotta sain sen lähetettyä sinne ihmeen viranomaisten valokuvakantaan mikä lie ja kuvan suurennostakin piti vähän tehdä ja jpg pääte piti asentaa jpegiksi ja sitten jännitin että hyväksyykö niiden automaattinen ohjelma sen kuvan jotta pääsee tekemään hakemuksen ja maksamaan sen, loppupeleissä joutuu sitten kuitenkin menemään lupapalveluun jäpittämään vuoronumero kourassa yhden vitun allekirjoituksen takia ja sitten lopulta ehkä jos jaksavat lähettävät sen hlökortin jonnekkin r kioskiin joka nyt ei ole lähelläkään mun kotiosoitetta.